1.4) În urma analizei de nevoi efectuată la nivelul unităţilor de învăţământ preuniversitar din com: Blândeşti, jud. Botoşani s-a identificat lipsa echipamentelor digitale necesare pentru laboratorul de informatică şi a sălilor de clasă, care să contribuie la desfăşurarea procesului educaţional. Astfel pentru a răspunde nevoii de a avea un act educaţional performant şi pentru digitalizarea întregului proces educaţional, se...
1.4) În urma analizei de nevoi efectuată la nivelul unităţilor de învăţământ preuniversitar din com: Blândeşti, jud. Botoşani s-a identificat lipsa echipamentelor digitale necesare pentru laboratorul de informatică şi a sălilor de clasă, care să contribuie la desfăşurarea procesului educaţional. Astfel pentru a răspunde nevoii de a avea un act educaţional performant şi pentru digitalizarea întregului proces educaţional, se impune achiziţionarea de echipamente digitale şi a mobilierului necesar.
Achiziţia se realizează în cadrul Proiectului "DOTĂRI PENTRU INVĂŢĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR DIN COMUNA BLÂNDEŞTI, JUDETUL BOTOŞANI" finanţat prin Programul Naţional pentru Redresare şi Rezilienţă, Pilonul VI. Politici pentru noua generaţie, Componenta C15: Educaţie, Reforma 5. Adoptarea cadrului legislativ pentru digitalizarea educaţiei; Reforma 6. Actualizarea cadrului legislativ pentru a asigura standarde ecologice de proiectare, construcţie şi dotare în sistemul de învăţământ preuniversitar; Investiţia 9. Asigurarea echipamentelor şi a resurselor tehnologice digitale pentru unităţile de învăţământ; Investiţia 11. Asigurarea dotărilor pentru sălile de clasă preuniversitare şi laboratoarele/atelierele şcolare, Cod proiect: : F-PNRR-Dotari-2023-4527
Concret, achiziţia vizează furnizarea de produse constând în echipamente digitale şi mobilier necesare unităţilor de învăţământ preuniversitar din comuna Blândeşti, respectiv: - Şcoala Gimnazială nr. 1 Blandeşti, Scoala Primara Nr. 2 Cerchejeni şi Scoala Primară nr. 3 Soldanesti; activităţi de instalare, punere în funcţiune, service în perioada de garanţie a acestora, împărţite pe loturi. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 7 zile. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 4-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.
În măsura în care solicitările de clarificări/informaţii suplimentare au fost transmise în termenul prevăzut anterior, răspunsul autorităţii contractante însoţite de întrebările aferente vor fi publicate in SEAP, în conformitate cu prev art 160 alin 3 din Legea 98/2016 cu completările şi modificarile ulterioare.