Prin acest contract se vor achiziţiona:
- 208 buc - Scaun sala de mese,
- 38 buc. - Masa rotunda cu blat MDF, cu diametru 140 cm,
- 16 buc. - Dulap dublu vestiar (Fişet metalic 1800x600x450 mm),
- 2 buc. - Bancă vestiar (1000x350x450 mm),
- 5 buc. - Raft cu poliţe inox cu dimensiunile 600 x 1000 mm, 4 poliţe ranforsate,
- 10 buc. - Masă dreptunghiulară 6 persoane 2100x1000x780 mm,
- 43 buc. - Scaun birou ...
Prin acest contract se vor achiziţiona:
- 208 buc - Scaun sala de mese,
- 38 buc. - Masa rotunda cu blat MDF, cu diametru 140 cm,
- 16 buc. - Dulap dublu vestiar (Fişet metalic 1800x600x450 mm),
- 2 buc. - Bancă vestiar (1000x350x450 mm),
- 5 buc. - Raft cu poliţe inox cu dimensiunile 600 x 1000 mm, 4 poliţe ranforsate,
- 10 buc. - Masă dreptunghiulară 6 persoane 2100x1000x780 mm,
- 43 buc. - Scaun birou ergonomic rotativ, imitaţie piele, negru,
- 6 buc. - Dulap birou-office, cu 5 spatii de depozitare si 2 uşi mici, finisaj PAL melaminat,
- 1 buc. - Set canapea si fotolii, cu imitaţie de piele,
- 1 buc. - Măsuţă cafea 1000 x 600 x 440.
Valoarea estimată în lei a contractului este de 125.843,76 lei fără T.V.A., defalcată astfel:
- Scaun sala de mese – 31.724,16 lei fără TVA,
- Masa rotunda cu blat MDF, cu diametru 140 cm – 21.313,44 lei fără TVA,
- Dulap dublu vestiar (Fişet metalic 1800x600x450 mm) – 12.949,44 lei fără TVA,
- Bancă vestiar (1000x350x450 mm) – 1.264,44 lei fără TVA,
- Raft cu poliţe inox cu dimensiunile 600 x 1000 mm, 4 poliţe ranforsate – 16.974,00 lei fără TVA,
- Masă dreptunghiulară 6 persoane 2100x1000x780 mm – 17.662,80 lei fără TVA,
- Scaun birou ergonomic rotativ, imitaţie piele, negru – 15.867,00 lei fără TVA,
- Dulap birou-office, cu 5 spatii de depozitare si 2 uşi mici, finisaj PAL melaminat – 2.848,68 lei fără TVA,
- Set canapea si fotolii, cu imitaţie de piele – 5.018,40 lei fără TVA,
- Măsuţă cafea 1000 x 600 x 440 – 221,40 lei fără TVA.
Clarificările se pot solicita cu 5 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractantă va comunica tuturor operatorilor economici răspunsurile la întrebările de clarificare primite – însoţite de întrebările aferente – luând măsuri pentru a nu dezvălui identitatea celui care a solicitat clarificările respective, prin publicarea acestora pe site-ul www.e-licitatie.ro - SEAP - în cadrul anunţului de participare aferent prezentei proceduri în secţiunea "Documentaţii şi clarificări".
Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor cu 3 zile.