Feedback
I.D.: 99019717

DOTĂRI CU ECHIPAMENTE IT PRIN PNRR, COMPONENTA C15

Data publicarii
21.06.24 Exista 56.878 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213100-6
Pretul estimativ:
215.447,82 RON - 215.447,82 RON
 
 
Locul realizarii:
Teleorman
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului este reprezentat de livrarea, instalarea şi configurarea setului de echipamente IT achiziţionat, necesar desfăşurării activităţilor de predare-învăţare, în cadrul unităţilor de învăţământ şi unităţii conexe incluse în proiect. În acest sens livrarea contractului va include minim următoarele componente, produse şi servicii: ● Produsele şi echipamentele IT aşa cum sunt ele prezentate în Caietul de sarcin...
Obiectul contractului este reprezentat de livrarea, instalarea şi configurarea setului de echipamente IT achiziţionat, necesar desfăşurării activităţilor de predare-învăţare, în cadrul unităţilor de învăţământ şi unităţii conexe incluse în proiect. În acest sens livrarea contractului va include minim următoarele componente, produse şi servicii: ● Produsele şi echipamentele IT aşa cum sunt ele prezentate în Caietul de sarcini ● Transportul şi instalarea echipamentelor în fiecare locaţie beneficiară (unitate de învăţământ) pe amplasamentul agreat în prealabil cu Achizitorul precum şi instruirea utilizatorilor cu privire la operarea echipamentelor şi aplicaţiilor software livrate, acolo unde este cazul. ● Asigurarea garanţiei pentru echipamentele şi produsele livrate pe durata contractului Oferta va răspunde cerinţelor formulate în caietul de sarcini atasat la prezenta. După postarea preţului ofertei în anunţul SEAP şi trecerea în deliberare, se va transmite de către ofertant pe e-mailul AC: primariadracea@yahoo.com oferta tehnică şi financiară cu respectarea întocmai a cerinţelor din Caietul de sarcini. Prin acceptarea cumpărării directe în SEAP, Autoritatea Contractantă acceptă propunerea tehnică şi financiară a ofertantului. Documentele necesare a fi prezentate la semnarea contractului, data maximă de prezentare pentru semnarea Contractului inclusiv draftul de contract se vor transmite pe e-mailul de corespondenţă al ofertantului.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu