Consiliul Judeţean Maramureş doreşte să achiziţioneze următoarele produse:
1. Dulap imprimantă şi depozitare documente - 6 bucăţi - Descriere: Realizat din pal melaminat, L-90 cm / l-50 cm / h 50 cm, cu 2 usi si o polită. Culoare: mahon (rosiatic) – 3 buc; cireş – 1 buc; nuc (închis) – 2 buc.
2. Masă de birou - 1 bucată - Descriere: Realizată din panouri de pal melaminat de grosime min 18 mm, prevăzută cu sertar şi dulapior...
Consiliul Judeţean Maramureş doreşte să achiziţioneze următoarele produse:
1. Dulap imprimantă şi depozitare documente - 6 bucăţi - Descriere: Realizat din pal melaminat, L-90 cm / l-50 cm / h 50 cm, cu 2 usi si o polită. Culoare: mahon (rosiatic) – 3 buc; cireş – 1 buc; nuc (închis) – 2 buc.
2. Masă de birou - 1 bucată - Descriere: Realizată din panouri de pal melaminat de grosime min 18 mm, prevăzută cu sertar şi dulapior cu yală pe partea dreaptă, suport pentru tastatură retractabil, locaş detaşabil pentru unitate PC pe partea stângă, dimensiunile biroului: L-150 cm / l-70 cm / h-72 cm, culoare mahon (rosiatic).
Confecţionarea, furnizarea şi montajul produselor se va efectua în termen de maxim 30 zile lucrătoare de la data primirii comenzii transmise de către achizitor. Achizitorul poate emite comanda prin Notă de comandă, telefonic, prin e-mail, fax, etc.
Furnizorul va acorda garanţie de minim 12 luni pentru mobilierul confecţionat şi va interveni gratuit în această perioadă pentru remedierea eventualelor defecţiuni care nu sunt provocate din vina achizitorului;
În cazul în care achizitorul constată, cu ocazia recepţiei, neconformităţi de orice natură, acestea vor fi remediate sau produsele vor fi schimbate în termen de maxim 5 zile, pe cheltuiala furnizorului.