Autoritatea Navală Română doreşte să demareze procedura de achiziţie în vederea încheierii unui acord-cadru, cu o durată de 24 luni de la data semnării, care să asigure furnizarea documentelor nefalsificabile.
Autoritatea Navală Română doreşte achiziţionarea de documente cu elemente grafice de securitate pentru personalul navigant, în conformitate cu Ordinul 1670/2023 pentru modificarea Ordinului ministrului transporturilo...
Autoritatea Navală Română doreşte să demareze procedura de achiziţie în vederea încheierii unui acord-cadru, cu o durată de 24 luni de la data semnării, care să asigure furnizarea documentelor nefalsificabile.
Autoritatea Navală Română doreşte achiziţionarea de documente cu elemente grafice de securitate pentru personalul navigant, în conformitate cu Ordinul 1670/2023 pentru modificarea Ordinului ministrului transporturilor nr. 1266/2014 privind aprobarea formei si conţinutul carnetelor de marinar, brevetelor, certificatelor de capacitate şi atestatelor pentru personalul navigant maritim şi maritim portuar, precum şi a formei şi conţinutul documentelor de atestare pentru personalul navigant pe căile navigabile interioare, precum şi documente cu elemente grafice de securitate pentru evidenţa şi înmatricularea/înscrierea ambarcaţiunilor de agrement, în conformitate cu prevederile O.M.T. nr. 1079/2014 pentru stabilirea procedurilor privind evidenţa şi înmatricularea ambarcaţiunilor de agrement, condiţiile tehnice şi încadrarea cu personal navigant a acestora şi avizarea operatorilor economici pentru desfăşurarea activităţilor de agrement nautic, cu modificările ulterioare.
Obiectivul urmărit a fi realizat de către Autoritatea Navală Română este acela de a asigura documentele prevăzute de legislaţia în vigoare, în cantităţile care să permită desfăşurarea fără întrerupere a activităţilor de acordare a carnetelor de marinar, brevetelor, certificatelor de capacitate şi atestatelor pentru personalul navigant maritim şi portuar, a documentelor de atestare pentru personalul navigant pe căile navigabile, precum şi desfăşurarea activităţilor de înmatriculare/înscriere a ambarcaţiunilor de agrement prin emiterea documentelor în conformitate cu prevederile actelor normative în vigoare.
Elementele minime de siguranţă pentru documentele emise de ANR sunt stabilite în prezentul caiet de sarcini şi nu au caracter secret.
Elementele minime de siguranţă se vor completa cu elemente de siguranţă suplimentare care vor rămâne secrete, pentru a preveni riscul de contrafacere sau falsificare.
Elemente de siguranţă suplimentare vor fi stabilite şi aprobate de către beneficiar, prin decizie a directorului general al ANR, după atribuirea contractului/acordului cadru.
Documentele personalului navigant şi ale ambarcaţiunilor de agrement vor fi emise de către ANR ca documente individuale, în conformitate cu cerinţele prevederilor legale naţionale şi internaţionale.