Autoritatea Navală Română dorește să demareze procedura de achiziție în vederea încheierii unui acord-cadru, cu o durată de
24 luni de la data semnării, care să asigure furnizarea documentelor nefalsificabile.Autoritatea Navală Română dorește achiziționarea
de documente cu elemente grafice de securitate pentru personalul navigant, în conformitate cu Ordinul 1670/2023 pentru modificarea
Ordinului ministrulu...
Autoritatea Navală Română dorește să demareze procedura de achiziție în vederea încheierii unui acord-cadru, cu o durată de
24 luni de la data semnării, care să asigure furnizarea documentelor nefalsificabile.Autoritatea Navală Română dorește achiziționarea
de documente cu elemente grafice de securitate pentru personalul navigant, în conformitate cu Ordinul 1670/2023 pentru modificarea
Ordinului ministrului transporturilor nr. 1266/2014 privind aprobarea formei si conținutul carnetelor de marinar, brevetelor,
certificatelor de capacitate și atestatelor pentru personalul navigant maritim și maritim portuar, precum și a formei și conținutul
documentelor de atestare pentru personalul navigant pe căile navigabile interioare, precum și documente cu elemente grafice
de securitate pentru evidența și înmatricularea/înscrierea ambarcațiunilor de agrement, în conformitate cu prevederile O.M.T.
nr. 1079/2014 pentru stabilirea procedurilor privind evidența și înmatricularea ambarcațiunilor de agrement, condițiile tehnice
și încadrarea cu personal navigant a acestora și avizarea operatorilor economici pentru desfășurarea activităților de agrement
nautic, cu modificările ulterioare.Obiectivul urmărit a fi realizat de către Autoritatea Navală Română este acela de a asigura
documentele prevăzute de legislația în vigoare, în cantitățile care să permită desfășurarea fără întrerupere a activităților
de acordare a carnetelor de marinar, brevetelor, certificatelor de capacitate și atestatelor pentru personalul navigant maritim
și portuar, a documentelor de atestare pentru personalul navigant pe căile navigabile, precum și desfășurarea activităților
de înmatriculare/înscriere a ambarcațiunilor de agrement prin emiterea documentelor în conformitate cu prevederile actelor
normative în vigoare.Elementele minime de siguranță pentru documentele emise de ANR sunt stabilite în prezentul caiet de sarcini
și nu au caracter secret.Elementele minime de siguranță se vor completa cu elemente de siguranță suplimentare care vor rămâne
secrete, pentru a preveni riscul de contrafacere sau falsificare. Elemente de siguranță suplimentare vor fi stabilite și aprobate
de către beneficiar, prin decizie a directorului general al ANR, după atribuirea contractului/acordului cadru.Documentele
personalului navigant și ale ambarcațiunilor de agrement vor fi emise de către ANR ca documente individuale, în conformitate
cu cerințele prevederilor legale naționale și internaționale.