Lot 1- Documentatii tehnico- economice faza II de proiectare:studiu de fezabilitate, inclusiv documentaţii pentru obţinerea avizelor şi acordurilor stabilite prin certificatul de urbanism sau de către instituţii abilitate să avizeze/autorizeze proiectul, precum şi documentaţii necesare modificării acestora, dacă este cazul, pentru 2 proiecte.Documentaţia tehnico-economică va fi alcătuită din:- Studiul de fezabilitate (SF)...
Lot 1- Documentatii tehnico- economice faza II de proiectare:studiu de fezabilitate, inclusiv documentaţii pentru obţinerea avizelor şi acordurilor stabilite prin certificatul de urbanism sau de către instituţii abilitate să avizeze/autorizeze proiectul, precum şi documentaţii necesare modificării acestora, dacă este cazul, pentru 2 proiecte.Documentaţia tehnico-economică va fi alcătuită din:- Studiul de fezabilitate (SF), Ridicare topografică şi delimitare a imobilului, inclusiv plan de amplasament - pe care să fie evidenţiate numerele cadastrale (conform Ghidul solicitantului – Condiţii specifice de accesare) vizat OCPI, Studiu geotehnic şi/sau studii de analiză şi de stabilitate a terenului, Studiu peisagistic în cazul obiectivelor de investiţii care se referă la amenajări spaţii verzi şi peisajere, Documentaţiile necesare obţinerii avizelor şi acordurilor necesare demarării şi derulării investitiei în conformitate cu legislaţia în vigoare.Durata de executare a serviciilor de proiectare este de maxim 21 zile cumulat pentru ambele obiective , durata contractului 12 luni.
Lot 2- Consultanţă în elaborarea a două Cereri de Finanţare pentru 2 proiecte .Descrierea activităţilor: Consultanţă pentru Elaborarea a două cereri de Finanţare şi încărcarea lor în aplicaţia electronică MySMIS, Analiza respectării condiţiilor privind conformitatea administrativă şi a condiţiilor de eligibilitate a solicitantului şi a proiectului (respectiv toate documentele aferente), după regulile de eligibilitate din ghidurile solicitantului , Întocmire dosar de finanţare (Cerere de finanţare + anexe/documente suport obligatorii) în conformitate cu ghidul solicitantului aferent programului şi a axei vizate pentru obţinerea finanţării. Anexele aferente cererii de finanţare se vor completa de către consultant si se vor asuma de către Autoritatea Contractantă, Colaborarea consultantului cu proiectantul – privind prelurarea datelor de ordin tehnic în cererea de finanţare şi înglobarea documentaţiilor tehnico-economice în dosarul cererii de finanţare ,
Acordarea de suport pe parcursul procesului de evaluare, selecţie şi contractare a cererii de finanţare şi acordarea de suport beneficiarului în etapa precontractuală
Durata de prestare a serviciului este de maxima 15 zile cumulat pentru ambele obiective ,durata contractului 12 luni.
Termenul pentru eventuale solicitari de clarificari este de 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 3-a zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor .