3. Documentatii tehnico- economice faza II de proiectare : studiu de fezabilitate, inclusiv documentaţii pentru obţinerea avizelor şi acordurilor pentru proiectul "Amenajare gradină publică în zona marginalizată Văleni",
Documentaţia tehnico-economică va fi alcătuită din:
- Studiul de fezabilitate (SF),
- Ridicare topografică şi delimitare a imobilului, inclusiv plan de amplasament - pe care să fie evidenţiate ...
3. Documentatii tehnico- economice faza II de proiectare : studiu de fezabilitate, inclusiv documentaţii pentru obţinerea avizelor şi acordurilor pentru proiectul "Amenajare gradină publică în zona marginalizată Văleni",
Documentaţia tehnico-economică va fi alcătuită din:
- Studiul de fezabilitate (SF),
- Ridicare topografică şi delimitare a imobilului, inclusiv plan de amplasament - pe care să fie evidenţiate numerele cadastrale (conform Ghidul solicitantului – Condiţii specifice de accesare) vizat OCPI.
- Studiu geotehnic şi/sau studii de analiză şi de stabilitate a terenului
- Studiu peisagistic în cazul obiectivelor de investiţii care se referă la amenajări spaţii verzi şi peisajere.
- Documentaţiile necesare obţinerii avizelor şi acordurilor necesare demarării şi derulării investitiei în conformitate cu legislaţia în vigoare
Durata de realizare a serviciilor de proiectare este de maxim 21 zile cumulat pentru toate loturile pe care se ofertează , durata contractului 12 luni .
Termenul pentru eventuale solicitari de clarificari este de 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. AutoritateaContractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 3-a zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor ..
1. Documentatii tehnico- economice faza II de proiectare : studiu de fezabilitate, inclusiv documentaţii pentru obţinerea avizelor şi acordurilor pentru proiectul: "Îmbunătăţirea mediului urban din municipiul Piatra Neamţ prin amenajarea unui scuar în cartierul Pietricica",
Documentaţia tehnico-economică va fi alcătuită din:
- Studiul de fezabilitate (SF),
- Ridicare topografică şi delimitare a imobilului, inclusiv plan de amplasament - pe care să fie evidenţiate numerele cadastrale (conform Ghidul solicitantului – Condiţii specifice de accesare) vizat OCPI.
- Studiu geotehnic şi/sau studii de analiză şi de stabilitate a terenului
- Studiu peisagistic în cazul obiectivelor de investiţii care se referă la amenajări spaţii verzi şi peisajere.
- Documentaţiile necesare obţinerii avizelor şi acordurilor necesare demarării şi derulării investitiei în conformitate cu legislaţia în vigoare
Durata de realizare a serviciilor de proiectare este de maxim 21 zile cumulat pentru toate loturile pe care se ofertează , durata contractului 12 luni .
Termenul pentru eventuale solicitari de clarificari este de 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. AutoritateaContractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 3-a zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor ..
2. Documentatii tehnico- economice faza II de proiectare : studiu de fezabilitate, inclusiv documentaţii pentru obţinerea avizelor şi acordurilor pentru proiectul "Creşterea calităţii vieţii locuitorilor din Cartierul Speranţa prin amenajarea unei grădini publice",
Documentaţia tehnico-economică va fi alcătuită din:
- Studiul de fezabilitate (SF),
- Ridicare topografică şi delimitare a imobilului, inclusiv plan de amplasament - pe care să fie evidenţiate numerele cadastrale (conform Ghidul solicitantului – Condiţii specifice de accesare) vizat OCPI.
- Studiu geotehnic şi/sau studii de analiză şi de stabilitate a terenului
- Studiu peisagistic în cazul obiectivelor de investiţii care se referă la amenajări spaţii verzi şi peisajere.
- Documentaţiile necesare obţinerii avizelor şi acordurilor necesare demarării şi derulării investitiei în conformitate cu legislaţia în vigoare
Durata de realizare a serviciilor de proiectare este de maxim 21 zile cumulat pentru toate loturile pe care se ofertează , durata contractului 12 luni .
Termenul pentru eventuale solicitari de clarificari este de 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. AutoritateaContractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 3-a zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor ..