Feedback
I.D.: 74823065

Documentare in vederea realizarii achizitiei:Actualizare proiect tehnic,execuţie lucrari şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor, aferente obiectivului de investiţii "Consolidarea, reamenajarea si reabilitarea termica a cladirii corp C1,din administrarea S.P.P."

Data publicarii
04.11.22 Exista 714.230 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71322000-1 71356200-0 45453000-7 45321000-3
Termenul limita pentru depunere:
21.11.22
 
 
Documente participare:
  1. ACORD CONFIDENTIALITATE.docx
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractanta solicita informatii necesare pregătirii documentatiei de achiziţie pentru Actualizare proiect tehnic, execuţie lucrari şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor, aferente obiectivului de investiţii "Consolidarea, reamenajarea si reabilitarea termica a cladirii corp C1, din administrarea Serviciului de Protectie si Paza" finantat prin Programul Operational Region...
Autoritatea contractanta solicita informatii necesare pregătirii documentatiei de achiziţie pentru Actualizare proiect tehnic, execuţie lucrari şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor, aferente obiectivului de investiţii "Consolidarea, reamenajarea si reabilitarea termica a cladirii corp C1, din administrarea Serviciului de Protectie si Paza" finantat prin Programul Operational Regional 2014-2020, cod MySMIS: 115388. Documentaţia de atribuire va fi pusă la dispoziţia oricărui operator economic interesat în baza unei solicitări scrise adresată Autorităţii Contractante, care va conţine datele de identificare ale operatorului economic, adresa unde vor fi transmise datele de acces, persoane de contact cu privire la modalitatea de acces la documentaţie. Solicitarea va fi semnată de către reprezentantul legal al operatorului economic respectiv. La solicitare se va ataşa Acordul de Confidentialitate (atasat prezentului anunt de consultare), completat si semnat cu semnatura electronica extinsa precum si o copie a actului de identitate al persoanei semnatare. În situaţia în care solicitantul nu este însuşi reprezentantul legal al operatorului economic solicitant, la adresa de solicitare se va ataşa şi o împuternicire pentru persoana desemnată. Solicitarea si atasamentele vor fi transmise la adresa de email: achizitii1@spp.ro (semnate cu semnătură electronică extinsă, bazată pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat în condiţiile legii). După semnarea Acordului de confidenţialitate de ambele părţi, accesul la documentaţia de atribuire va fi permis complet şi nerestricţionat pe serverul autorităţii contractante, în baza unui cont şi a unei parole care va fi comunicată operatorului economic la adresa de email indicată de acesta în solicitare. Autoritatea contractantă va pune la dispoziţie link-ul şi parola de acces în termen de maxim două zile lucrătoare de la semnarea de catre ambele părţi a Acordului de confidenţialitate. Deasemenea Autoritatea Contractantă va furniza şi date de contact pentru suportul tehnic necesar accesibilităţii documentaţiei de atribuire.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu