Feedback
I.D.: 55610301

Documentaţie de avizare a lucrărilor de intervenţie (DALI) pentru obiectivul de investiţii: ,, Modernizare Sediu Primărie" din str. Lungă nr.1, oraşul Ghimbav, jud.Braşov

Data publicarii
01.04.21 Exista 189.467 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71240000-2
Termenul limita pentru depunere:
02.04.21
Pretul estimativ:
92.436,97 RON - 92.436,97 RON
Documente participare:
  1. CS CU CU SI FORMULARE.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de proiectare faza Documentaţie de avizare a lucrărilor de intervenţie (DALI)pentru obiectivul de investiţii: ,, Modernizare Sediu Primărie" din str. Lungă nr.1, oraşul Ghimbav, jud.Braşov. Necesitatea şi oportunitatea modernizării sediului primăriei: Având in vedere faptul că în prezent clădirea prezintă un grad ridicat de uzură, fosta sală a consiliului local este inutilizabilă, clădirea nu are aviz de funcţion...
Servicii de proiectare faza Documentaţie de avizare a lucrărilor de intervenţie (DALI)pentru obiectivul de investiţii: ,, Modernizare Sediu Primărie" din str. Lungă nr.1, oraşul Ghimbav, jud.Braşov. Necesitatea şi oportunitatea modernizării sediului primăriei: Având in vedere faptul că în prezent clădirea prezintă un grad ridicat de uzură, fosta sală a consiliului local este inutilizabilă, clădirea nu are aviz de funcţionare de la ISU iar sistemul de incălzire este defectuos, se impune realizarea lucrărilor de modernizare a sediului Primăriei din str. Lungă nr.1, or. Ghimbav. 3. Descrierea succintă a obiectivului de investiţii propus din punct de vedere tehnic şi funcţional: Se urmăreşte intocmirea documentaţiei tehnice - expertiză tehnică şi documentaţie de avizare a lucrărilor de intervenţie (DALI) având ca obiect: - Reorganizarea spaţiilor functionale (birouri) şi a spaţiilor auxiliare în functie de activitatea serviciilor din cadrul primariei şi de relaţiile acestora cu publicul. In baza unei solicitări, ofertanţilor li se va pune la dispozitie Organigrama si numarul de persoane/compartiment, serviciu.. - Realizarea unui sistem de climatizare central pentru intreaga clădire, - Consolidarea clădirii şi refacerea izolaţiilor conform expertiză şi audit energetic, - Amenajarea interiorului clădirii şi conservarea stilului arhitectural in care clădirea este integrată; se va analiza necesitatea schimbării tâmplăriei de la uşi şi ferestre, - Amenajarea Sălii de Consiliu cu destinaţia sală de sedinţă a Consiliului Local al oraşului, sală de festivităţi şi evenimente; cu finisaje şi mobilier de inaltă calitate, cu instalaţie de climatizare/ventilare, instalaţie audio-video care să poate permită şi transmiterea in direct pe un canal Youtube a şedinţelor Consiliului Local sau a festivităţiilor care se vor desfăşura. - Realizarea lucrărilor necesare in vederea obţinerii autorizaţiei de securitate la incendiu a clădirii şi a autorizaţiei de funcţionare - Documentaţie cadastrală pentru actualizare date CF şi înscriere în sistemul integrat de cadastru, ridicare topografică vizată OCPI, - Intocmire documentaţii, depunere şi obţinerea avizelor/acordurilor solicitate prin Certificatul de Urbanism. (Obţinerea Certificatului de Urbanism cât şi plata taxelor aferente avizelor/acordurilor solicitate prin Certificatul de Urbanism este in sarcina Beneficiarului). Clădirea va asigura şi accesul persoanelor cu dizabilităţi, va fi corespunzătoare din punct de vedere al performanţei energetice, va avea căile de acces şi evacuare semnalizate şi dimensionate corespunzător, va avea sistem de supraveghere video.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Creşterea eficienţei energetice şi modernizarea clădirii sediului Direcţiei Regionale Vamale Braşov (faza D.A.L.I)  
Creşterea eficienţei energetice şi modernizarea clădirii sediului Administratiei Judeţene a Finanţelor Publice Covasna (faza D.A.L.I)  
Creşterea eficienţei energetice şi modernizarea clădirii sediului Administratiei Judeţene a Finanţelor Publice Covasna (faza D.A.L.I)  
Reabilitare si eficientizare energetica a cladirii Primariei Comunei Tarlungeni  
servicii de proiectare pentru CREŞTEREA EFICIENŢEI ENERGETICE ŞI MODERNIZAREA CLĂDIRII SEDIULUI SERVICIULUI FISCAL TARGU SECUIESC (faza DALI) situat in loc. TARGU SECUIESC 08.07.24
servicii de proiectare pentru CREŞTEREA EFICIENŢEI ENERGETICE ŞI MODERNIZAREA CLĂDIRII SEDIULUI SERVICIULUI FISCAL TARGU SECUIESC (faza DALI) situat in loc. TARGU SECUIESC  
servicii de proiectare pentru CREŞTEREA EFICIENŢEI ENERGETICE ŞI MODERNIZAREA CLĂDIRII SEDIULUI SERVICIULUI FISCAL ORASENESC RUPEA (faza DALI) situat in loc. Rupea, str. Republicii, nr. 193, jud. Brașov  
servicii de proiectare pentru CREŞTEREA EFICIENŢEI ENERGETICE ŞI MODERNIZAREA CLĂDIRII SEDIULUI SERVICIULUI FISCAL ORASENESC RUPEA (faza DALI) situat in loc. Rupea, str. Republicii, nr. 193, jud. Braşov 02.07.24
servicii de proiectare pentru CREŞTEREA EFICIENŢEI ENERGETICE ŞI MODERNIZAREA CLĂDIRII SEDIULUI SERVICIULUI FISCAL ORASENESC RUPEA (faza DALI) situat in loc. Rupea, str. Republicii, nr. 193, jud. Brașov 02.07.24
SERVICII DE PROIECTARE pentru obiectivul de investitii: “Lucrari de interventii la imobilul sediu Direcţia Generala Regionala a Finantelor Publice Brasov " str. M. Kogălniceanu nr . 7