Feedback
I.D.: 60365749

DIVERSE PRODUSE ALIMENTARE

Data publicarii
28.08.21 Exista 124.626 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15000000-8
Termenul limita pentru depunere:
24.09.21
Pretul estimativ:
901.620,00 RON - 901.620,00 RON
Documente participare:
  1. Caiet de sarcini hana ppl 2021 -2022.pdf
  2. 4modele de formulare hrana.doc
  3. ACORD CADRU produse alimentare.doc
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul achiziţiei îl reprezintă furnizarea de produse alimentare - COD CPV 15000000-8. Produsele sunt încadrate în proiectul PAAP 2021 -2022 la articolul bugetar – 20.03. – HRANĂ, alineat bugetar 20.03.01 – HRANĂ OAMENI. De asemenea, având în vedere că exista o fluctuaţie permanentă a indicatorilor (persoane private de libertate alocate la hrană ) nu se poate calcula exact necesarul de alimente, precum si datorita trimest...
Obiectul achiziţiei îl reprezintă furnizarea de produse alimentare - COD CPV 15000000-8. Produsele sunt încadrate în proiectul PAAP 2021 -2022 la articolul bugetar – 20.03. – HRANĂ, alineat bugetar 20.03.01 – HRANĂ OAMENI. De asemenea, având în vedere că exista o fluctuaţie permanentă a indicatorilor (persoane private de libertate alocate la hrană ) nu se poate calcula exact necesarul de alimente, precum si datorita trimestralizarii bugetului anual achiziţia, nu se poate realiza în cadrul unui singur contract si se impune atribuirea prin încheierea unui acord-cadru şi în baza acestuia contracte subsecvente Furnizare franco-beneficiar de produse alimentare . Autoritatea contractanta va încheia acord-cadru cu maximum 3 operatori economici pentru o perioada de 12 luni, pentru fiecare lot. Contractele subsecvente se vor incheia cu operatorii economici semnatari ai acordului cadru care au pretul cel mai scazut pentru fiecare dintre loturile câstigate. Informatii legate de reluarea competitiei: Primul contract subsecvent se va incheia fara reluarea competitiei, avand in vedere art. 118, alin. 1 lit. c) din Lg 98/2016, cu semnatarul acordului-cadru clasat pe primul loc în urma procedurii de atribuire. Atribuirea contractelor subsecvente ulterioare se va face prin reluarea competitiei. - Elementele care fac obiectul reluarii competitiei- pretul unitar. - Criteriul de atribuire pentru stabilirea operatorului economic caruia îi va fi atribuit contractul subsecvent: pretul cel mai scazut. Reluarea competitiei se va face in SEAP.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu