Feedback
I.D.: 35941783

DIVERSE PRODUSE ALIMENTARE IMPĂRŢITE IN 8 LOTURI

Data publicarii
16.05.19 Exista 124.701 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15850000-1
Termenul limita pentru depunere:
18.06.19
Pretul estimativ:
254.763,20 RON - 531.223,20 RON
Documente participare:
  1. 2-CN1011332.zip
Locul realizarii:
Botoşani
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţionarea de ’Diverse produse alimentare impărtite in 8 Loturi’’, necesare pentru asigurarea hranei beneficiarilor institutionalizati in cadrul subunitatilor aflate in subordinea DGASPC BOTOSANI în perioada 01.06.2019-30.04.2021. DGASPC BOTOSANI va încheia acord-cadru pentru furnizare DIVERSE PRODUSE ALIMENTARE pentru o perioada de 23 luni,cu maxim 3 operatori economici, fara reluarea competiţiei , Conform art. 118 li...
Achiziţionarea de ’Diverse produse alimentare impărtite in 8 Loturi’’, necesare pentru asigurarea hranei beneficiarilor institutionalizati in cadrul subunitatilor aflate in subordinea DGASPC BOTOSANI în perioada 01.06.2019-30.04.2021. DGASPC BOTOSANI va încheia acord-cadru pentru furnizare DIVERSE PRODUSE ALIMENTARE pentru o perioada de 23 luni,cu maxim 3 operatori economici, fara reluarea competiţiei , Conform art. 118 lit. a) din Legea 98/2016 , art. 107 alin.(1) si alin.(2) lit. a) si art. 138 alin (3) din Hotararea nr. 395/2016 contractele subsecvente se vor încheia cu operatorii economici semnatari ai acordului cadru,care au pretul cel mai scazut /lot ,pentru intreaga cantitate maxima a lotului respectiv (loturile câstigate la acordul cadru), în functie de necesitati.Se vor încheia contracte subsecvente anual, în funcţie de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinaţie, pentru că la momentul demararii procedurii de achiziţie autoritatea contractanta nu cunoaşte cantităţile exacte şi nici bugetul alocat pentru hrana beneficiarilor pana la 30.04.2021. Cantitatile minime si maxime ale acordului cadru si ale contractelor subsecvente conform prevederi caiet de sarcini si a listei Loturilor din prezenta fisa de date.Procedura de achiziţie va fi organizată cu depunerea ofertei pentru unul,mai multe loturi sau pentru toate loturile. Criteriul de atribuire pentru stabilirea operatorului caruia îi va fi atribuit contractul subsecvent: PRETUL CEL MAI SCAZUT. 1)Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare,Raspunsul autoritatii contractante la aceste soilicitari va fi transmis cu cel putin 10 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea a ofertelor,conform OUG 107/2017; 2)Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor:20 zile
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu