Aceasta achizitie se realizeaza conform necesitatilor solicitate prin referatul nr.193/05.01.2023, a anuntului publicitar de pe platforma SICAP ADV1407114 din data de 15.02.2024, aprobate spre initiere de catre ordonatorul de credite. Achizitia se desfasoara conf. Legii 98/2016, prin asumarea de catre executant a cerintelor si incadrarea de catre A.C. dpdv valoric a pragurilor mentionate la art. 7, alin (5). Lucrari de rea...
Aceasta achizitie se realizeaza conform necesitatilor solicitate prin referatul nr.193/05.01.2023, a anuntului publicitar de pe platforma SICAP ADV1407114 din data de 15.02.2024, aprobate spre initiere de catre ordonatorul de credite. Achizitia se desfasoara conf. Legii 98/2016, prin asumarea de catre executant a cerintelor si incadrarea de catre A.C. dpdv valoric a pragurilor mentionate la art. 7, alin (5). Lucrari de reaparatii, refacere, renovare si igienizare pereti interiori, tavane, pardoseli – birou asistenti medicali, birou ambulantieri, holuri, baie, camera permanenta, camera dezinfectie, magazie din incinta alocata sediului Pascani . Lucrarile de reparatii sunt determinate de uzura si degradarea normala si au ca scop mentinerea fondului construit la nivelul necesar cerintelor si asigurarea functiunilor acestuia. Lucrarile de reamenajare si de reparatie/renovare cuprinse detalierii din Caietul de sarcini nr. 1671/14.02.2024 Se are in vedere posibilitatea finalizarii prin incheierea unui contract, cu clauze precise, cu CPV -uri secundare aferente categoriilor de lucrari, inclusiv constituirea unei garantii de buna executie a lucrarii in procent de 10% din valoarea contractului fara TVA, cu respectarea Legii98/2016. Prezentarea de catre executant a documentelor suport pentru executarea acestor tipuri de lucrari. Executantul pana la data semnarii contractului trebuie sa prezinte: certificatul constatator eliberat de la Oficiul Registrului Comertului si alte documen