Dispozitive de lucru necesare lucrarilor de reparatii pe reteaua de termoficare , in conformitate cu Caietul de sarcini privind aceasta achizitie, atasat la prezentul anunt ;
Cantitatea si specificaţiile tehnice minimale ale produselor sunt in conformitate cu caietul de sarcini privind aceasta achizitie.
Termenul de livrare a produselor: 10 zile de la inregistrarea comenzii la achizitor si primirea acestei comenzi d...
Dispozitive de lucru necesare lucrarilor de reparatii pe reteaua de termoficare , in conformitate cu Caietul de sarcini privind aceasta achizitie, atasat la prezentul anunt ;
Cantitatea si specificaţiile tehnice minimale ale produselor sunt in conformitate cu caietul de sarcini privind aceasta achizitie.
Termenul de livrare a produselor: 10 zile de la inregistrarea comenzii la achizitor si primirea acestei comenzi de catre furnizor.
Durata de valabilitate comanda: 30 zile de la inregistrarea comenzii.
Termenul de garantie produse: 12 luni de la data receptiei produselor livrate.
Livrarea produsului: Produsele vor fi livrate la Sucursala Electrocentrale Craiova II, cu sediul în localitatea Craiova, str. Bariera Vâlcii, nr.195, cod 200716, judeţul Dolj, România.
Livrarea produsului: Produsele vor fi livrate la Sucursala Electrocentrale Craiova II, cu sediul în localitatea Craiova, str. Bariera Vâlcii, nr.195, cod 200716, judeţul Dolj, România.
Caietul de sarcini privind aceasta achizitie face parte integranta din comanda.
Date-factura: Societatea Complexul Energetic Oltenia S.A, cu sediul in localitatea Targu Jiu, str.Alexandru Ioan Cuza, nr.5, judetul Gorj, RO30267310, J18/311/31.05.2012, cont IBAN:RO59 RZBR 0000 0600 1465 2248 deschis la Raiffeisen –Sucursala Targu-Jiu. Factura se va depune la SE CRAIOVA II.