Feedback
I.D.: 47312179

DIRIGENTIE SANTIER - REABILITAREA CLADIRII LICEULUI TEHNOLOGIC BALTENI, COMUNA BALTENI

Data publicarii
17.06.20 Exista 95.330 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71521000-6
Pretul estimativ:
6.000,00 RON - 6.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Primăria Comunei Bâlteni doreste contractarea serviciilor de dirigenţie de şantier pentru obiectivul de investitii „REABILITAREA CLADIRII LICEULUI TEHNOLOGIC BALTENI, COMUNA BALTENI, JUDETUL GORJ”. Serviciile vor fi prestate in conformitate cu Legea 10/1995, cu prevederile contractului de finantare si cu legislaţia in vigoare, referitoare la executia si receptia lucrarilor de construcţii de drumuri si dirigenţie de santier....
Primăria Comunei Bâlteni doreste contractarea serviciilor de dirigenţie de şantier pentru obiectivul de investitii „REABILITAREA CLADIRII LICEULUI TEHNOLOGIC BALTENI, COMUNA BALTENI, JUDETUL GORJ”. Serviciile vor fi prestate in conformitate cu Legea 10/1995, cu prevederile contractului de finantare si cu legislaţia in vigoare, referitoare la executia si receptia lucrarilor de construcţii de drumuri si dirigenţie de santier. Pretul de pornire a fost stabilit in baza bugetului indicativ al investiţiei si in baza devizului general aferent proiectului tehnic. Serviciile de dirigenţie de santier se vor asigura pe toata durata de executie a lucrarilor, cat si pe perioada de notificare a defectelor, care este de 36 luni. Contractul de execuţie al lucrărilor are o perioada de execuţie de 10 luni de la emiterea ordinului de incepere a lucrărilor. Decontarea serviciilor se va face in funcţie de lucrările efectiv executate, procentual din valoarea lucrărilor executate si recepţionate. Autoritatea contractanta solicita, pe langa derularea in SICAP a procedurii si Comunicarea de catre ofertant, in scris, a acceptarii tuturor conditiilor achizitiei; autoritatea contractanta solicita urmatoarele documente, ce se vor constitui anexa la contract: oferta financiara; certificat constatator ORC; atestate profesionale care sa confirme dreptul de a presta serviciile; declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 60, 164, 165, 167 din Lg 98/2016. Se va incheia contract de servicii.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu