Dirigenţie de şantier pentru! ÎNTREŢINERE CURENTĂ PE TIMP DE VARĂ 2020 REPARAŢII DJ 572, INTRAVILAN DOCLIN – 0,5 KM ”, la valoare estimată:1.678,32 lei fără TVA , (209.790,88 lei x 0,8%= 1.678,32), ,. La semnarea contractului ofertantul va depune: copie după CUI,copie dupa certificat Constatator, declaraţii prin care va face dovada că nu se regăseşte în situaţiile prevăzute la art. 164, 165 şi 167, art .58-63 din Legea nr....
Dirigenţie de şantier pentru! ÎNTREŢINERE CURENTĂ PE TIMP DE VARĂ 2020 REPARAŢII DJ 572, INTRAVILAN DOCLIN – 0,5 KM ”, la valoare estimată:1.678,32 lei fără TVA , (209.790,88 lei x 0,8%= 1.678,32), ,. La semnarea contractului ofertantul va depune: copie după CUI,copie dupa certificat Constatator, declaraţii prin care va face dovada că nu se regăseşte în situaţiile prevăzute la art. 164, 165 şi 167, art .58-63 din Legea nr. 98/2016. Persoanele cu funcţii de decizie privind organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire din cadrul autorităţii contractante sunt următoarele: Gabriel-Francisc Ştika - Director Executiv; Livia Scorţan-Şef Serviciu; Oana-Mariana Treanţă –Şef Serviciu; Rozalia-Maria Frîncu –Şef Serviciu; Liana Şandru - consilier juridic; Cosmin-Ioan Ţerovan-Oprea - consilier juridic; Roxana-Dana Topală – consilier achiziţii publice; Isabela Borduz – consilier achiziţii publice, Lucian Ionescu –inspector; Ştefan Markovszky – inspector; Giani Dumitru– inspector; Cristian Mihai Guiţă – consilier;Dorel-Mihai Jurchescu-consilier; Laura Silviana Laza-consilier achiziţii publice;Vasile Papavă-Popescu – consilier; Meilă-Mihai Stepanescu-consilier achiziţii publice; Loredana Fara-consilier achiziţii publice.
Se va încheia contract de servicii. Termen de prestare: conform ordinului de începere emis de autoritatea contractantă.