Feedback
I.D.: 75787863

Dintr-o eroare a fost publicat prezentul anunt, a se vedea anuntul anterior ADV 1331475 din 22.11.2022, Servicii de elaborare a unei documentaţii tehnico-economice

Data publicarii
29.11.22 Exista 719.107 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79314000-8
Termenul limita pentru depunere:
29.11.22
Pretul estimativ:
126.050,42 RON - 126.050,42 RON
Documente participare:
  1. caiet de sarcini DALI SECTIA 25 POLITIE.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prestări servicii, ce urmează a fi atribuit, constă în elaborarea de către operatorul economic desemnat câştigător – denumit în continuare Prestator, a: 1) Documentaţiei pentru obţinerea avizelor şi acordurilor solicitate prin Certificatul de Urbanism nr. 179-584.709 din 13.10.2022 şi a documentaţiilor aferente studiilor de specialitate solicitate de avizatori, precum şi obţinerea efectivă a tuturor avizelor şi acordurilor....
Prestări servicii, ce urmează a fi atribuit, constă în elaborarea de către operatorul economic desemnat câştigător – denumit în continuare Prestator, a: 1) Documentaţiei pentru obţinerea avizelor şi acordurilor solicitate prin Certificatul de Urbanism nr. 179-584.709 din 13.10.2022 şi a documentaţiilor aferente studiilor de specialitate solicitate de avizatori, precum şi obţinerea efectivă a tuturor avizelor şi acordurilor. De asemenea, Prestatorul va întocmi orice documentaţie necesară pentru obţinerea acordurilor/avizelor/acceptului cererii de finanţare, solicitate de organismele autorizate, chiar dacă acestea nu au fost menţionate în certificatul de urbanism ca fiind necesare. 2) Documentaţiei tehnico-economice – faza Documentaţie de avizare a lucrărilor de intervenţii (D.A.L.I.) pentru realizarea obiectivului de investiţii menţionat şi finalizarea activităţii de avizare a acestuia, conform prevederilor legale naţionale şi/sau a celor europene incidente, în vigoare. Documentaţia va conţine toate documentele, devizele, anexele, machetele şi datele necesare potrivit cerinţelor Ghidului specific privind regulile şi condiţiile aplicabile finanţării din fondurile europene aferente PNNR/2022/C5/2/B.2.1/1; PNNR/2022/C5/2/B.2.2/1, aprobat prin Ordinul M.L.P.D.A. nr. 441/2022 şi a Anexei aferente acestuia. 3) Realizarea de către Prestator a modificărilor aferente documentaţiilor întocmite, în situaţia în care se solicită de către Consiliul Tehnico - Economic al M.A.I., Consiliul Interministerial sau alte organisme avizatoare. 4) Completarea şi depunerea oricăror documente cerute prin documentaţia specifică programului de finanţare sau prin revizuirile ulterioare ale acestora, acordarea de consiliere necesară implementării contractului de finanţare. NOTĂ Înainte de începerea elaborării documentaţiilor, Prestatorul are obligaţia să cunoască toate informaţiile prezentate în ghidul specific privind regulile şi condiţiile aplicabile finanţării din fondurile europene aferente PNRR de finanţare şi să se asigure că sunt înţelese toate aspectele legate de specificul intervenţiilor finanţate., conform Caietului de sarcini.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de elaborare a unei documentaţii tehnico-economice, faza Documentaţie de avizare a lucrărilor de intervenţii necesară accesării fondurilor necesare realizării obiectivului de investiţii cu finanţare din fondurile Europene aferente Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă PNRR/2022/C5/2/ 24.11.22
Modernizare şi reabilitare energetică a Centrului de refacere/recuperare a capacităţii de muncă Paul Greceanu – Bucureşti (proiectare şi execuţie lucrări)  
Modernizare şi reabilitare energetică a Centrului de pregătire şi refacere/recuperare a capacităţii de muncă Diana-Saturn – Mangalia, jud. Constanţa (proiectare şi execuţie lucrări) 26.09.23
2020 –C/I – 2579- STUDIU DE FEZABILITATE pentru obiectivul de investiţie: Intervenţie la pavilionul administrativ şi reţea de hidranţi exteriori în cazarma 2579 Schitu cod proiect 2020 –C/I – 2579 01.04.22
Contract prestari servicii de elaborare a Studiului de Fezabilitate la obiectivul de investiţii "Sediu nou pentru Spitalul de Urgenţă al M.A.I. "Prof. Dr. Dimitrie Gerota" în incinta imobilului situat în şoseaua Privighetorilor nr.1A, sector 1, municipiul Bucureşti 22.09.21
Lucrări de renovare energetică moderată Secţia 25 Poliţie, amplasament str. Aleea Callatis, nr. 1A, Sector 6, Bucureşti 25.01.24
elaborare a unei documentaţii tehnico - economice, faza "Documentaţia de avizare a lucrărilor de intervenţii (D.A.L.I.)" pentru realizarea obiectivului: CONSOLIDARE şi MODERNIZARE imobil D.G.E.P.. 24.05.24
Serviciu de elaborare a unei documentatii tehnico-economice pentru realizarea obiectivului : modernizarea instalaţiei electrice şi a reţelei de cablare structurată 14.07.22
Servicii de elaborare a Proiectului Tehnic necesar realizării obiectivului de investiţii “Renovare energetică moderată Secţia 25 Poliţie" cu finanţare din fondurile Europene aferente Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă PNRR/2022/C5/2/B.2.1/1, PNRR/2022/C5/2/B.2.2/1, Componenta 5- Valul reno 31.05.23
Servicii de elaborare a documentaţiei tehnico-economice faza D.A.L.I. aferentă obiectivului de investiţii "Consolidare, Modernizare şi Extindere Sediu Secţia 18 Poliţie", amplasat în Str. Constantin Minculescu, nr. 14-16, sector 5, Bucureşti