Feedback
I.D.: 98783688

DIGITALIZAREA SERVICIULUI DE AMBULANTA CALARASI

Data publicarii
18.06.24 Exista 33.476 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
48612000-1 30213100-6 30213200-7 30213300-8 30231320-6 30232110-8 30232150-0 30233000-1 31440000-2 32232000-8 32322000-6 32413100-2 32420000-3 32552600-3 32584000-0 35121000-8 35125300-2 38520000-6 48000000-8 48761000-0 48820000-2 79411000-8
Termenul limita pentru depunere:
23.07.24
Pretul estimativ:
2.449.729,63 RON - 2.449.729,63 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 18.06.24 Publicat la 04.07.24 Publicat la 06.07.24
Locul realizarii:
Călăraşi
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului de achiziţie publică: Achiziţii de bunuri şi servicii, prevăzute în proiectul PNRR, nr 23 din 16.11.2023: echipamente IT, achizitionare si dezvoltarea de software, servicii necesare implementării echipamentelor IT achizitionate. Urmare aprobării Proiectului " Digitalizarea Serviciului de Ambulanţă Călăraşi", concretizat prin semnarea Contractului de finanţare nr 1404/23/13.2, coroborat cu termenul l...
Obiectul contractului de achiziţie publică: Achiziţii de bunuri şi servicii, prevăzute în proiectul PNRR, nr 23 din 16.11.2023: echipamente IT, achizitionare si dezvoltarea de software, servicii necesare implementării echipamentelor IT achizitionate. Urmare aprobării Proiectului " Digitalizarea Serviciului de Ambulanţă Călăraşi", concretizat prin semnarea Contractului de finanţare nr 1404/23/13.2, coroborat cu termenul limită de implementare al proiectului care este luna septembrie 2025, se impune organizarea licitaţiei pentru atribuirea Contractului de achiziţie publică de produse şi servicii Prin proiectul depus şi aprobat la finanţare prin P.N.R.R, sunt prevăzute a se achiziţiona următoarele produse şi servicii: • Calculator All in One PC- 18 buc; • Server- 1 buc server; • Laptop- 7 buc; • Tablete- 35 buc; • Tablă inteligentă 7 buc; • Cameră videoconferinţă – 7 buc; • UPS – 19 buc; • Router WIFI – 11 buc; • Fireweell – 1 buc; • Echipament stocare date- 1 buc; • Scaner A3 – 3 buc; • Multifuncţional A3 color- 1 buc; • Multifuncţional A4 color – 2 buc; • Multifuncţional A4 laser – 14 buc; • Infotouch self Services – 3 buc; • Videointerfon – 6 buc; • Sisteme supraveghere 4 camere exterior – 5 buc; • Sistem supraveghere 16 camere exterior – 1 buc; • Licentă sistem operare Windows – 25 buc; • Licenţă program Office -25 buc; • Licenţă programe antivirus – 51 buc; • Licenţă soft registratură- 1 licenţă; • Licenţă soft digitalizare documente – 3 licenţe; • Dezvoltare program ERP – 1 program care trebuie sa permită conectarea simultană a 60 de utilizatori. Valoare maximă aprobată prin Contractul de finanţare este de 2.449.729,63 lei fără tva. Numarul de zile la care se pot solicita clarificari inainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor 20. In masura in care termenele prevăzute la art. 161 din Legea 98/2016 nu pot fi respectate, autoritatea contractantă va transmite raspunsul la clarificari cu 10 zile înainte de data limiă de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu