Feedback
I.D.: 98797146

DIGITALIZAREA SERVICIULUI DE AMBULANTA CALARASI

Data publicarii
18.06.24 Exista 30.331 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
48612000 30213100 30213200 30213300 30231320 30232110 30232150 30233000 31440000 32232000 32322000 32413100 32420000 32552600 32584000 35121000 35125300 38520000 48000000 48761000 48820000 79411000
Termenul limita pentru depunere:
23.07.24 15:00
Pretul estimativ:
2.449.729,63 RON
Locul realizarii:
Călăraşi
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului de achiziție publică: Achiziții de bunuri și servicii, prevăzute în proiectul PNRR, nr 23 din 16.11.2023: echipamente IT, achizitionare si dezvoltarea de software, servicii necesare implementării echipamentelor IT achizitionate.Urmare aprobării Proiectului „ Digitalizarea Serviciului de Ambulanță Călărași”, concretizat prin semnarea Contractului de finanțare nr 1404/23/13.2, corobora...
Obiectul contractului de achiziție publică: Achiziții de bunuri și servicii, prevăzute în proiectul PNRR, nr 23 din 16.11.2023: echipamente IT, achizitionare si dezvoltarea de software, servicii necesare implementării echipamentelor IT achizitionate.Urmare aprobării Proiectului „ Digitalizarea Serviciului de Ambulanță Călărași”, concretizat prin semnarea Contractului de finanțare nr 1404/23/13.2, coroborat cu termenul limită de implementare al proiectului care este luna septembrie 2025, se impune organizarea licitației pentru atribuirea Contractului de achiziție publică de produse și servicii Prin proiectul depus și aprobat la finanțare prin P.N.R.R, sunt prevăzute a se achiziționa următoarele produse și servicii:• Calculator All in One PC- 18 buc;• Server- 1 buc server;• Laptop- 7 buc;• Tablete- 35 buc;• Tablă inteligentă 7 buc;• Cameră videoconferință – 7 buc;• UPS – 19 buc;• Router WIFI – 11 buc;• Fireweell – 1 buc;• Echipament stocare date- 1 buc;• Scaner A3 – 3 buc;• Multifuncțional A3 color- 1 buc;• Multifuncțional A4 color – 2 buc;• Multifuncțional A4 laser – 14 buc;• Infotouch self Services – 3 buc;• Videointerfon – 6 buc;• Sisteme supraveghere 4 camere exterior – 5 buc;• Sistem supraveghere 16 camere exterior – 1 buc;• Licentă sistem operare Windows – 25 buc;• Licență program Office -25 buc;• Licență programe antivirus – 51 buc;• Licență soft registratură- 1 licență;• Licență soft digitalizare documente – 3 licențe;• Dezvoltare program ERP – 1 program care trebuie sa permită conectarea simultană a 60 de utilizatori. Valoare maximă aprobată prin Contractul de finanțare este de 2.449.729,63 lei fără tva. Numarul de zile la care se pot solicita clarificari inainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor 20. In masura in care termenele prevăzute la art. 161 din Legea 98/2016 nu pot fi respectate, autoritatea contractantă va transmite raspunsul la clarificari cu 10 zile înainte de data limiă de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu