Necesar de achizitionat in proiect - Portal cetăţeni
Solutii informatice care se doresc a fi achizitionate (ex: Modul Registru agricol, Achizitii, Registratura, etc)
- Urbanism
- registratura electronica,
-arhiva electronica istorica/arhiva electronica locala pe server local, în reţea,
- implementarea SCIM conform Ordin 600/2018.
PORTAL web interactiv de comunicare online, bi-directional...
Necesar de achizitionat in proiect - Portal cetăţeni
Solutii informatice care se doresc a fi achizitionate (ex: Modul Registru agricol, Achizitii, Registratura, etc)
- Urbanism
- registratura electronica,
-arhiva electronica istorica/arhiva electronica locala pe server local, în reţea,
- implementarea SCIM conform Ordin 600/2018.
PORTAL web interactiv de comunicare online, bi-directional cu cetăţenii si cu mediul de afaceri si de formare a iniţiativelor comunitare
- informarea cetăţenilor şi identificarea problemelor la nivel local
- plata online a taxelor şi impozitelor
- servicii "cloud“ - platformă cloud online pentru utilizare de catre administratia publica
- platformă de servicii publice digitale sistem de planificare online - programarea online a cetăţenilor la diverse ghişee apl
- preluare/ infiintare adese de e-mail cu domeniu propriu ca mijloc de comunicare oficiala
- birou unic virtual (depunere documente online, solicitari informatii, anunturi entitate, anunturi cetateni)
- Transmitere/obtinere documente
- Transmitere electronica a documentelor catre serviciile autoritatii publice
- Obtinerea de documente din partea autoritatii publice
- Asistarea catateanului in completarea formularelor
- Acces securizat in platforma informatica solicitare informatii
- Solicitarea electronica de informatii publice sau de interes personal
- Posibilitatea de transfer de documente electronice
- Comunicare bidirectionala cu autoritatea publica
- Acces securizat in platforma informatica
INTEGRARE MANAGEMENT DOCUMENTE
- Integrarea serviciilor cu sistemul de management al documentelor al autoritatii publice
- Automatizarea activitatilor de publicare si actualizare informatii din cadrul site-ului de Internet
PLATA ONLINE A TAXELOR SI IMPOZITELOR
INITIATIVE CETĂTENESTI - COMUNICAREA CU CETATENII SI FORMAREA INITIATIVELOR COMUNITARE
- Platforma prin care cetatenii pot propune proiecte legislative sau de investitii, idei sau diverse teme urbane iar tot cetatenii pot consulta anunturile, vizualiza anexele si pot vota pro sau contra propunerilor.
SOLICITARI DE SPONSORIZARE SI OFERTE DE MECENAT
- Platforma prin care cetatenii sau entitati juridice externe pot solicita ajutor financiar sub forma de sponsorizari sau pot isi pot oferi seriviciile de suport financiar pentru cei in nevoie.
SISTEM INTEGRAT DE COMUNICATII SI SUPORT INFORMATIONAL - SOLUTIE SOFTWARE DE MANAGEMENT INTEGRAT DE COMUNICARE SI RELATIONARE CU CETATENII, IN MASA, PRIN SMS (SMS-UL ESTE SINGURUL MECANISM DE INFORMARE CERTA A CETATENILOR LA ORICE ORA SI IN ORICE CONDITII PRIN SEMNALUL GSM)
Serviciu pentru informarea cetatenilor privind situatiile de urgenta indiferent daca se afla sau nu in zona evenimentului. Sunt informati cetatenii care au un interes in zona evenimentului, indiferent de locul in care se afla
Informari privind evenimente de interes pentru cetateni, cum ar fi lucrari publice, interdictii de circulatie, mecanismul de informare bazandu-se pe stabilirea interesului cetatenilor si nu pe prezenta lor, precum si pe baza unor altgorimi de selectare rulat pe un nomenclator de adrese
A. INFORMATIZAREA FLUXURILOR DE LUCRU ÎN MEDIUL ORGANIZAŢIONAL, EFICIENTIZAREA PROCESELOR BIROCRATICE INSTITUŢIONALE, prin:
Managementul documentelor si al fluxurilor informationale, sistem de înregistrare şi emitere a documentelor permite înregistrarea şi emiterea documentelor online, semnături electronice
- Managementul structurat al drepturilor operatorilor pe baza organigramei in paralel cu permisiunile speciale
- Registre multiple externe sau cu autoincrementare. Gestiunea facila a inregistrarii unui document
- Managementul avansat al documentelor individuale sub forma de seturi de metadate. Mecanisme de autocompletare a unor campuri de date pe baza Nomenclatoarelor
- Documente colective si lucrari - Managementul unic al documentelor similare si generarea in numar foarte mare a acestora. Managementul grupat al documentetor sub forma de lucrari (dosare)
- Administrarea activitatii personalului - Managementul schimburilor, Managementul absentelor (concedii, invoiri etc.), Managementul persoanelor substituente; suplinitori
- Tranzactii si rute predefinite - Managementul evoluat al tranzactionarii documentelor in cadrul organizatiei
- Documente virtuale sablonabile - Documente virtuale editabile pe baza de sabloane. Generarea dinamica de seturi de metadate aferente documentelor virtuale
- Cautare informatie si raportare - Generarea de rapoarte in fomat xls, html si pdf; Partajarea drepturilor de acces, editare, predare si finalizare; Generarea programata de documente
ARHIVA ELECTRONICA CURENTA-OPERATIONALA/ ARHIVA ELECTRONICA LOCALA PE SERVER LOCAL, IN RETEA
- Alocarea de fisiere multiple unor metadate;
- Managementul accesului securizat la Arhiva electronica aflata pe server, in reteaua proprie;
- Gestiunea arhivei conform legii
Set de functiuni si module care deservesc utilizarea specifica ale sistemului in ceea ce priveste manipularea, accesarea si stocarea copiei electronice a documetelor, prin:
- Mecanism de incarcare a documentului electronic;
- Mecanism de gestiune multi-fisier a documentului electronic;
- Procedura de stocare si regasire a documentelor in versiune electronica;
- Mecanism de afisare a documentelor in versiune electronica;
- Mecanism de gestiune a versiunilor;
- Mecanisme de asistare a responsabililor cu arhiva din cadrul institutiei;
- Mecanisme de incarcare a documentului proriu-zis electronic in formare diverse permitand construirea unei arhive electronice multi-media
ARHIVA ELECTRONICA ISTORICA/ ARHIVA ELECTRONICA LOCALA PE SERVER LOCAL, IN RETEA
Set de functiuni si module care deservesc utilizarea specifica ale sistemului in ceea ce priveste manipularea, accesarea si stocarea copiei electronice a documetelor, prin:
- Procedura de stocare si regasire a documentelor in versiune electronica;
- Mecanism de afisare a documentelor in versiune electronica;
- Mecanism de gestiune a versiunilor;
- Mecanisme de asistare a responsabililor cu arhiva din cadrul institutiei;
- Mecanisme de incarcare a documentului proriu-zis electronic in formate diverse permitand construirea unei arhive electronice multi-media
- Mecanisme de generare (optionala) de documente cerute de legislatia in vigoare (Legea 16/ 1996, R 2014 - LEGEA ARHIVELOR NATIONALE);
- lmplementarea mecanismului legal de selectionare a documentelor in vederea arhivarii; alocarea indicativului arhivistic; conversia automata a "documentului propriu-zis" in document in momentul arhivarii;
IMPLEMENTAREA SCIM (SISTEM CONTROL INTERN MANAGERIAL), CONFORM Ordin 600/ 2018
MODUL SCIM DE PROCEDURI SI FORMULARE
- Autoevaluare - suport pentru crearea, completarea şi gestiunea Chestionarelor de autoevaluare SCIM precum şi a Situaţiei sintetice a autoevaluarii SCIM, conform anexelor 4.1 şi 4.2 din legislatia în vigoare.
- lmplementare SCIM - suport pentru crearea, completarea şi gestiunea Situatiilor centralizatoare privind implementarea SCIM, conform anexei 3 din legislatia în vigoare.
- Raport SCIM suport pentru crearea, completarea şi gestiunea Rapoartelor asupra SCIM, conform anexei 4.3 din legislatia în vigoare.
- Plan/program dezvoltare SCIM - suport pentru crearea, completarea si gestiunea Programului de dezvoltare SCIM, conform legislatia în vigoare.
MODUL SCIM PLANIFICARE SI RISC MANAGEMENT
- Arbore de obiective - gestiunea obiectivelor, activitatilor şi a riscurilor asociate se face în cadrul Arborelui de obiective. Include mecanismele de gestiune - Fisa obiectiv, Fisa indicator de performanta, Fisa activitate, Formular alerta la risc, Fisa de urmarire a riscului.
- Registrul riscurilor - Registrul riscurilor se vor intocmi pentru toate compartimentele pentru care avem definite obiective, respectiv riscuri.
- Monitorizarea performantelor - genereaza Rapoartele de monitorizare a performantelor pe baza Fiselor indicatorilor de performanta.
MODUL SCIM RESURSE UMANE
- Stat de funcţii - Statul de funcţii preia informaţiile din organigrama şi din baza de personal deja introdusa în sensul ca se populeaza automat cu departamentele declarate în cadrul organigramei şi cu salariatii declarati ca utilizatori. Statul de funcţii permite declararea de compartimente şi posturi vacante. Statul de funcţii trebuie întocmit anual, conform legii.
- Fise de post - instrumente complexe de generare şi gestionare a fiselor de post din cadrul entitatii.
o Fise de post standard, FPS - se stabilesc pentru fiecare post de lucru din cadrul Statului de funcţii respectand un format larg folosit în domeniu.
o Fisele de post sunt structurate pe capitole, fiecare capitol fiind format din mai multe articole.
o Fise de post individuale, FPI - sunt generate pe baza FPS. Pentru a initia o FPI trebuie sa exista FPS asociata postului respectiv. 0 FPI conţine specificatiile standard ale unui post de lucru, preluate din FPS şi personalizate pentru un anume salariat.
- Lista functiilor sensibile - Functiile sensibile sunt înţelese conform legislatiei în vigoare privind Sistemul de Control lntern Managerial.
Servicii necesare realizarii infrastructurii informatice:
Servicii de instalare, configurare si punere in functiune a echipamentelor hardware
Servicii de evaluare a infrastructurii informatice privind adecvarea acesteia la noile cerinte de performanta, stabilitate si securitate impuse de modernizarea digitala a activitatii entitatii
Implementarea solutiilor prezentate anterior se va face prin :
Servicii de instalare, analiza si configurare a programelor conform situatiei si specificului unitatii
Servicii de instruire a operatorilor; imbunatatirea competentelor in utilizarea noilor tehnologii in activitatea curenta si a competentelor digitale
Servicii de consultanta legistlativa si operationala privind integrarea optima a sistemelor informatice in procesele de munca ale operatorilor