Planului Național de Redresare și Reziliență Componenta 10 – Fondul Local – I.1.2. – Asigurarea infrastucturii pentru transportul
verde – ITS/alte infrastructuri TIC (sisteme inteligente de managment urban/local) Titlul apel: PNRR/2022/C10/I.1.2, Runda
1.Obiectivul general al contractului: Eficientizarea si digitalizarea interactiunii cu publicul si cu mediul de afaceri. Informatizarea
fluxurilor de lucru ...
Planului Național de Redresare și Reziliență Componenta 10 – Fondul Local – I.1.2. – Asigurarea infrastucturii pentru transportul
verde – ITS/alte infrastructuri TIC (sisteme inteligente de managment urban/local) Titlul apel: PNRR/2022/C10/I.1.2, Runda
1.Obiectivul general al contractului: Eficientizarea si digitalizarea interactiunii cu publicul si cu mediul de afaceri. Informatizarea
fluxurilor de lucru in mediul organizational, eficientizarea proceselor birocratice institutionale.Obiectivele specifice ale
contractului:- Utilizarea unor sisteme de management al documentelor si fluxurilor de lucru, ghișeu unic virtual pentru cetățeni,
care facilitează accesul cetăţenilor la reţele mobile şi de internet, respectiv a creşte eficienţa modului în care funcţionarii
publici pot gestiona procesul de comunicare și soluționare a serviciilor oferitecătre cetățeni.- Realizarea unei documentații
urbanistice digitalizate geospațial prin implementarea de instrumente de monitorizare extinsă a proceselor de lucru care visează
dezvoltarea și implementarea competențelor exclusive ale UAT-ului. În acest sens, este avuta în vedere achiziția si implementarea
unui sistem informatic integrat geospațial care vor acoperi necesitățile instituției. Modulele informatice care vor fi achiziționate
vor viza atât zona de front-office, cât si de back-office si vor fi asigura interoperabilitatea si integrarea cu celelalte
sisteme informatice ale UAT-ului. - Sistem informatic integrat de document management și portal comunicare. Realizarea unui
sistem integrat de management al documentelor (EDMS) care gestionează documentele într-un mod centralizat și organizat pentru
o eficiență mai bună și control în cadrul administrației locale. Acest sistem va fi utilizat pentru a monitoriza fluxul de
documente, crearea și editarea de documente, stocarea, arhivarea, indexarea și căutarea documentelor. În plus, portalul pentru
cetățeni și persoane juridice care va fi integrat cu sistemul de management al documentelor va permite accesul publicului
la documentele relevante, cum ar fi cererile și procesele administrative. Portalul va permite cetățenilor să urmărească și
să monitorizeze starea solicitarilor lor și să ofere feedback, precum și să ofere acces la servicii online. Utilizarea unui
sistem integrat de management al documentelor și a unui portal pentru cetățeni și persoane juridice va reduce timpul și costurile
implicate în procesarea documentelor, îmbunătățind în același timp transparența și accesibilitatea informațiilor publice.-
Achizitionarea sistem informatic de gestiunea a registrului agricol.- Achizitionarea sistem informatic de asistenta sociala.-
Achizitionarea sistem informatic pentru gestionare impozite si taxe.- Achizitionarea sistem informatic pentru calcul contabilitate,
salarizare, mijloace fixe si plati online.- Dezvoltarea cunoștințelor si abilitaților personalului din cadrul UAT-ului, in
vederea sprijinirii masurilor vizate de proiect. Este avuta in vedere formarea/instruirea, evaluarea/testarea si certificarea
competentelor/cunoștințelor dobândite pentru 20 de persoane in ceea ce privește utilizarea soluțiilor informatice și a echipamentelor
furnizate și implementate in cadrul proiectului. Conf prev art 160 (2) din Legea 98/2016 modificat prin OUG 107/2017, autoritatea
contractanta va raspunde la clarificari in a 11-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Totodata numarul
de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este de 20
zile.