Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă Componenta 10 – Fondul Local – I.1.2. – Asigurarea infrastucturii pentru transportul verde – ITS/alte infrastructuri TIC (sisteme inteligente de managment urban/local) Titlul apel: PNRR/2022/C10/I.1.2, Runda 1.
Obiectivul general al contractului:
Eficientizarea si digitalizarea interactiunii cu publicul si cu mediul de afaceri. Informatizarea fluxurilor de lucru in mediul orga...
Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă Componenta 10 – Fondul Local – I.1.2. – Asigurarea infrastucturii pentru transportul verde – ITS/alte infrastructuri TIC (sisteme inteligente de managment urban/local) Titlul apel: PNRR/2022/C10/I.1.2, Runda 1.
Obiectivul general al contractului:
Eficientizarea si digitalizarea interactiunii cu publicul si cu mediul de afaceri. Informatizarea fluxurilor de lucru in mediul organizational, eficientizarea proceselor birocratice institutionale.
Obiectivele specifice ale contractului:
- Utilizarea unor sisteme de management al documentelor si fluxurilor de lucru, ghişeu unic virtual pentru cetăţeni, care facilitează accesul cetăţenilor la reţele mobile şi de internet, respectiv a creşte eficienţa modului în care funcţionarii publici pot gestiona procesul de comunicare şi soluţionare a serviciilor oferitecătre cetăţeni.
- Realizarea unei documentaţii urbanistice digitalizate geospaţial prin implementarea de instrumente de monitorizare extinsă a proceselor de lucru care visează dezvoltarea şi implementarea competenţelor exclusive ale UAT-ului. În acest sens, este avuta în vedere achiziţia si implementarea unui sistem informatic integrat geospaţial care vor acoperi necesităţile instituţiei. Modulele informatice care vor fi achiziţionate vor viza atât zona de front-office, cât si de back-office si vor fi asigura interoperabilitatea si integrarea cu celelalte sisteme informatice ale UAT-ului.
- Sistem informatic integrat de document management şi portal comunicare. Realizarea unui sistem integrat de management al documentelor (EDMS) care gestionează documentele într-un mod centralizat şi organizat pentru o eficienţă mai bună şi control în cadrul administraţiei locale. Acest sistem va fi utilizat pentru a monitoriza fluxul de documente, crearea şi editarea de documente, stocarea, arhivarea, indexarea şi căutarea documentelor. În plus, portalul pentru cetăţeni şi persoane juridice care va fi integrat cu sistemul de management al documentelor va permite accesul publicului la documentele relevante, cum ar fi cererile şi procesele administrative. Portalul va permite cetăţenilor să urmărească şi să monitorizeze starea solicitarilor lor şi să ofere feedback, precum şi să ofere acces la servicii online. Utilizarea unui sistem integrat de management al documentelor şi a unui portal pentru cetăţeni şi persoane juridice va reduce timpul şi costurile implicate în procesarea documentelor, îmbunătăţind în acelaşi timp transparenţa şi accesibilitatea informaţiilor publice.
- Achizitionarea sistem informatic de gestiunea a registrului agricol.
- Achizitionarea sistem informatic de asistenta sociala.
- Achizitionarea sistem informatic pentru gestionare impozite si taxe.
- Achizitionarea sistem informatic pentru calcul contabilitate, salarizare, mijloace fixe si plati online.
- Dezvoltarea cunoştinţelor si abilitaţilor personalului din cadrul UAT-ului, in vederea sprijinirii masurilor vizate de proiect. Este avuta in vedere formarea/instruirea, evaluarea/testarea si certificarea competentelor/cunoştinţelor dobândite pentru 20 de persoane in ceea ce priveşte utilizarea soluţiilor informatice şi a echipamentelor furnizate şi implementate in cadrul proiectului.
Conf prev art 160 (2) din Legea 98/2016 modificat prin OUG 107/2017, autoritatea contractanta va raspunde la clarificari in a 11-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Totodata numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este de 20 zile.