Digitalizarea Primăriei cu ePortal - Portal Servicii electronice
oferă instituţiilor publice posibilitatea de digitalizare completă a activităţii de lucru cu cetăţenii, firmele şi instituţiile partenere.
instrument de proiectare vizuală a formularelor (mobil şi desktop) şi un pachet de minimum 20 de formulare proiectate, gata de implementare.
Tehnologii utilizate
• Semnătură digitală calificată, direct din browser, cu şt...
Digitalizarea Primăriei cu ePortal - Portal Servicii electronice
oferă instituţiilor publice posibilitatea de digitalizare completă a activităţii de lucru cu cetăţenii, firmele şi instituţiile partenere.
instrument de proiectare vizuală a formularelor (mobil şi desktop) şi un pachet de minimum 20 de formulare proiectate, gata de implementare.
Tehnologii utilizate
• Semnătură digitală calificată, direct din browser, cu ştampile şi semnături olografe
• Separare automată documente la intrare folosind coduri QR
• Generarea coduri QR de securitate pe documentele livrate
• Notificarea automată prin e-mail şi SMS a solicitanţilor
2 Servicii oferite prin portal
Serviciile oferite prin portal pot fi de la cele mai simple la cele mai complexe, grupate după nivelul competent în soluţionare sau după adresabilitate.
Ele sunt:
• Servicii grupate după nivelul de competenţă de ex:
o Urbanism (CU, AC, CN, Avize, autorizaţii, înştiinţări),
o Economic şi fiscal (Declaraţii, Certificate),
o Transport (autorizaţii, avize, taxi, vize, prelungiri, modificări)
• Petiţionare: depunere online a unei petiţii conform OG 27/2006; sistemul vine cu instrumentele legale de tratare a petiţiei şi livrare a răspunsului, gestiunea registrelor.
• Sesizare incident: integrat cu harta localităţii/UAT-ului, cetăţenii pot trimite poze, instantanee şi localiza pe hartă problemele sesizate; sistemul vine cu un modul back-office de dispecerat care urmăreşte soluţionarea sesizărilor şi actualizarea instrumentelo