DESCRIERE: Crearea logo-uri facultati-Variante de logo: color, monocrom, alb-negru, logotip (wordmark), stema, variantele primare şi secundare ale siglei (verticală, orizontală) pentru 15 facultăţi
Culori – definire culori (coduri) care vor fi incluse în manualul de identitate vizuală Definirea culorilor pentru identitatea vizuală - culoarea primară şi cea secundară. Declinaţii şi paletă de culori. Gradiente. Coduri de culo...
DESCRIERE: Crearea logo-uri facultati-Variante de logo: color, monocrom, alb-negru, logotip (wordmark), stema, variantele primare şi secundare ale siglei (verticală, orizontală) pentru 15 facultăţi
Culori – definire culori (coduri) care vor fi incluse în manualul de identitate vizuală Definirea culorilor pentru identitatea vizuală - culoarea primară şi cea secundară. Declinaţii şi paletă de culori. Gradiente. Coduri de culori: CMYK, HEX, RGB, Pantone. Modul în care este permisă combinarea culorilor, precum şi procentul de dominare a culorilor primare.
Fonturi Definirea fonturilor pentru identitatea vizuală. Fontul primar, secundar precum şi definirea titlurilor (H1, H2, H3) şi a altor elemente tipografice standardizate (stiluri pentru tabele, bullets etc.) pentru pagina de website in concordanţă cu fonturile UO
Design language Se va crea un limbaj de design vizual uniform pentru identitatea vizuală, alcătuit din forme, fotografii, culori şi stiluri grafice pentru a fi utilizat pentru grafica digitală reprezentând baza identităţii vizuale a Universităţii (brandingul instituţional)
- crearea de concepte grafice potentiale, precum si alegerea unei direcţii unitare (stilul vizual unitar)
- execuţia a 15 sigle/logo-uri in format vectorial, cu tematica unitară si in concordanţă cu principiile şi valorile e facultăţilor
- Corelarea identităţii facultăţii
Creare de concepte grafice pentru:
• foaie de antet adaptata
• carte de vizita
• semnături pentru mail
• antet website