Feedback
I.D.: 41568570

Dezvoltarea şi implementarea unui sistem informatic pentru optimizarea procedurilor şi fluxurilor de lucru în cadrul proiectului Imbunătăţirea procesului decisional şi reducerea birocraţiei la nivelul Consiliului Judeţean Braşov, cod MySMIS 128663/cod SIPOCA 681

Data publicarii
30.01.20 Exista 195.622 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72212517-6
Termenul limita pentru depunere:
06.03.20
Pretul estimativ:
1.680.672,27 RON - 1.680.672,27 RON
Documente participare:
  1. Caiet de sarcini.pdf
  2. FisaDate_DF1074761.pdf
  3. FORMULARE.doc
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prezenta documentaţie de atribuire conţine cerinţele, criteriile, regulile şi informaţiile necesare pentru a asigura potenţialilor ofertanţi o informare completă, corectă şi explicită cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire a contractului de achiziţie publică avand ca obiect"Dezvoltarea şi implementarea unui sistem informatic pentru optimizarea procedurilor şi fluxurilor de lucru" În acest sens, obiectivul...
Prezenta documentaţie de atribuire conţine cerinţele, criteriile, regulile şi informaţiile necesare pentru a asigura potenţialilor ofertanţi o informare completă, corectă şi explicită cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire a contractului de achiziţie publică avand ca obiect"Dezvoltarea şi implementarea unui sistem informatic pentru optimizarea procedurilor şi fluxurilor de lucru" În acest sens, obiectivul general al contractului este reprezentat de creşterea performanţei administraţiei publice din judeţul Braşov în domeniul planificării strategice, prin corelarea obiectivelor strategice de dezvoltare la nivelul judeţului pe termen mediu şi lung cu execuţia bugetară, prin prioritizarea şi monitorizarea lucrărilor de investiţii şi implementarea de măsuri de simplificare a procedurilor administrative cu caracter general de tip front-office şi back-office. Contractul se derulează în contextul implementării proiectului cu titlul “Îmbunataţirea procesului decizional si reducerea birocraţiei la nivelul Consiliului Judeţean Braşov" – cod de proiect 128663, proiect co-finanţat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020, apelul POCA/471 /2/1/ Introducerea de sisteme si standarde comune în administraţia publica locala ce optimizeaza procesele orientate catre beneficiari în concordanţa cu SCAP. Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legatură cu documentaţia de atribuire. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 20zile Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar tuturor solicitarilor de clarificare in a 11- a zi inainte de data de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Dezvoltarea şi implementarea unui sistem informatic pentru optimizarea procedurilor şi fluxurilor de lucru în cadrul proiectului Imbunătăţirea procesului decisional şi reducerea birocraţiei la nivelul Consiliului Judeţean Braşov, cod MySMIS 128663/cod SIPOCA 681  
Servicii de Retro-digitalizarea datelor din arhiva cu valoare operatională prezentă 07.10.20
Achiziţie servicii şi produse pentru "Implementare Platformă informatică integrată pentru simplificarea procedurilor administrative şi reducerea birocraţiei pentru cetăţeni în domeniul competenţelor partajate, în cadrul Primăriei Municipiului Făgăraş" proiect " Sisteme şi standarde comune în administraţia publică local a Municipiului Făgăraş" Cod SIPOCA/SMIS2014+: 1212/155079 05.12.22
Licitatii Viitoare - Dezvoltarea şi implementarea unui sistem informatic pentru optimizarea procedurilor şi fluxurilor de lucru proiect Îmbunătăţirea procesului decizional şi reducerea birocraţiei la nivelul CJ Brasov (PAAP 2020) 29.05.20
Dezvoltarea și implementarea unui sistem informatic pentru optimizarea procedurilor și fluxurilor de lucru 01.02.21
Dezvoltarea şi implementarea unui sistem informatic pentru optimizarea procedurilor şi fluxurilor de lucru 01.02.21
Certificate digitale calificate cu chei criptografice pastrate in Cloud 17.08.20
Servicii de elaborare Studiu de oportunitate privind dezvoltarea serviciului de transport public in zona urbana functionala/metropolitana a municipiului Fagaras si achizitia de mijloace de transport ecologice 16.08.22
Servicii de consultanţă specializată pentru implementarea CAF şi BSC şi servicii de instruire personal la nivelul Primăriei Municipiului Făgăraş în cadrul proiectului “Sisteme şi standarde comune în administraţia publică locală a Municipiului Făgăraş" COD SIPOCA/SMIS2014+: 1212/155079 06.10.22
Achiziţie servicii şi produse pentru "Implementare Platformă informatică integrată pentru simplificarea procedurilor administrative şi reducerea birocraţiei pentru cetăţeni în domeniul competenţelor partajate, în cadrul Primăriei Municipiului Făgăraş" proiect " Sisteme şi standarde comune în administraţia publică local a Municipiului Făgăraş" Cod SIPOCA/SMIS2014+: 1212/155079