Feedback
I.D.: 64486470

Dezvoltarea şi implementarea unui Sistem informatic integrat pentru manag resurselor umane care vizeaza optimizarea şi eficientizarea proceselor de recrutare, selecţie, manag carierei, formare şi evaluare a personalului la nivelul Autorităţii Contractante, integrabil cu Platforma software existentă

Data publicarii
22.12.21 Exista 1.029.799 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
48900000-7
Termenul limita pentru depunere:
14.01.22
 
 
Documente participare:
  1. anexa cercetare de piata.docx
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
La nivelul Autoritatii Contractante se implementeaza in prezent proiectul "Optimizarea, eficientizarea cadrului procedural şi digitalizarea proceselor de management al resurselor umane din cadrul STS", cod proiect SIPOCA 746/cod SMIS 129502, cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020. Activitatea principala a proiectului presupune achizitia de servicii de dezvoltare...
La nivelul Autoritatii Contractante se implementeaza in prezent proiectul "Optimizarea, eficientizarea cadrului procedural şi digitalizarea proceselor de management al resurselor umane din cadrul STS", cod proiect SIPOCA 746/cod SMIS 129502, cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020. Activitatea principala a proiectului presupune achizitia de servicii de dezvoltare software, rezultatul final fiind un Sistem informatic integrat pentru managementul resurselor umane. Sistemul va fi creat prin dezvoltare personalizata. Din prestarea de servicii de dezvoltare software vor rezulta progresiv module si aplicatii care trebuie sa se integreze atat cu Platforma software existenta in STS cat si cu modulele si aplicatiile rezultate anterior pe perioada de implementare a contractului de prestare de servicii de dezvoltare software Din integrarea tuturor modulelor şi aplicatiilor livrate atat intre ele cat si cu Platforma software existenta in STS, la finalul contractului de prestare servicii intelectuale de dezvoltare software va rezulta un activ fix necorporal, o aplicatie informatica (Sistemul informatic integrat). Integrarea tuturor modulelor si aplicatiilor software atat cu Platforma software existenta in STS cat si cu modulele si aplicatiile rezultate gradual din contract o va face Contractantul. Contractul este unul de prestare servicii intelectuale de dezvoltare software, dar nu se achizitioneaza un produs de raft, ci se dezvolta o aplicatie conform necesitatilor Autoritatii contractante. Sistemul va putea include si componente open source al caror cod poate fi accesat (acces si la forma necompilata, la codul sursa). In cazul in care se va vor utiliza componente open source, politica de licentiere a acestora va permite modificarea/utilizarea codului, fara a fi necesara publicarea modificarilor de catre Autoritatea Contractanta. La finalizarea implementarii contractului, Contractantul va preda catre Autoritatea contractanta codul sursa pentru aplicatia informatica dezvoltata conform cerintelor Autoritatii contractante, in format electronic, si va demonstra ca este identic cu cel al aplicatiei deja instalata, functionala. Solutia propusa trebuie sa include mecanisme specific de Securitate, care sa asigure confidentialitatea, integritatea şi disponibilitatea datelor procesate. Drepturile de proprietate intelectuala asupra tuturor rezultatelor contractului de achizitie vor fi cedate intr-o forma deplina Autoritatii contractante la sfarsitul perioadei de implementare a contractului, la data receptiei calitative. Ulterior cedarii drepturilor de proprietate intelectuala, Contractantul nu va avea dreptul de utilizare in scopuri proprii sau in scopuri comerciale, rezultatele contractului de achizitie sau parti din acestea (atat Sistemul informatic integrat cat si modulele componente). Cerintele minime si obligatorii care au rezultat din analiza de business realizata la nivelul Autoritatii Contractante, vizand aspectele tehnice si functionale aferente Sistemului informatic necesar a fi dezvoltat, vor fi incluse in caietul de sarcini. Pe parcursul implementarii contractului de achizitie se va realiza de catre Autoritatea Contractanta si Constractant o analiza de business detaliata, din care pot rezulta cerinte suplimentare, ce nu constituie modificari substantiale prin raportare la obiectul contractului de achizitie, deoarece dezvoltarea Sistemului informatic se va face conform metodologiei Agile, prin iteraţii succesive şi rapoarte de progres. Serviciile de dezvoltare software se vor presta obligatoriu la sediile Autorităţii contractante din Bucuresti si Brasov. Autoritatea contractanta va pune la dispozitia Contractantului resursele materiale necesare prestarii serviciilor de dezvoltare software. In perioada de implementare a contractului mentenanta corectiva si evolutiva se va asigura de Contractant, obligatoriu la sediile Autorităţii contractante din Bucuresti si Brasov. Pe perioada implementarii contractului de achizitie se va asigura de Contractant atat mentenanta corectiva cat si evolutiva. In perioada de sustenabilitate, ulterioara implementarii contractului de achizitie, mentenanta corectiva se va asigura de Contractant (se va asigura mentenanta corectiva pe o perioada de minim 5 ani de la finalizarea implementarii contractului de achizitie), iar mentenanta evolutiva se va asigura de STS. Ulterior expirarii perioadei de garantie si suport acordata de Contractant, mentenanta corectiva si evolutiva se va asigura de specialistii Autoritatii Contractante. Ca urmare, principalele tehnoalogii care vor fi folosite in dezvoltarea Sistemului informatic integrat pentru managementul resurselor umane şi licenţele software vizeaza VUE, PHP (LARAVEL), JAVA SCRIPT, POSTGRESQL. Personalul Contractantului implicat in implementarea contractului de achizitie va fi supus procedurii de verificare de securitate de catre structura de specialitate din cadrul Autoritatii Contractante. Se va efectua o singura receptie calitativa si o singura plata, dupa demonstrarea faptului ca aplicatia informatica dezvoltata conform cerintelor Autoritatii contractante functioneaza. Pentru intelegerea nevoilor Autoritatii Contractante, in documentul anexat se regasesc principalele module si cerinte functionale ale Sistemului informatic integrat pentru managementul resurselor umane. Modulele si cerintele descrise au caracter provizoriu, varianta finala urmand a fi inclusa in documentatia de achizitie, ulterior consultarii pietei. Termen estimat pentru dezvoltarea si implementarea Sistemului informatic integrat: 12 luni de la intrarea in vigoare a contractului de achizitie.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii mentenanta echipamente peroferice ( imprimante, multifunctionale, scanere) aflatre in dotarea Directiei de Impozite si Taxe Locale Sector 5 Bucuresti 04.10.21
Servicii mentenanta echipamente peroferice ( imprimante, multifunctionale, scanere) aflatre in dotarea Directiei de Impozite si Taxe Locale Sector 5 Bucuresti 14.10.21
Servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software pentru Sistemul Informatic de Atribuire Electronică în Transporturi(S.I.A.E) 05.09.23
Servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software pentru Sistemul Informatic de Atribuire Electronică în Transporturi(S.I.A.E) 05.09.23
SERVICII DE INGINERIE, CONSULTANTA SI MANAGEMENT DE PROIECT NECESARE PREGATIRII SI IMPLEMENTARII PROIECTULUI DE RETEHNOLOGIZARE A UNITATII 1 CNE CERNAVODA 18.08.22
Achiziţionarea serviciilor de mentenanţă preventivă, corectivă şi evolutivă pentru Sistemul Naţional de Informaţii privind vizele (SNIV) şi a subsistemelor aferente acestuia (NVIS, VIS Mail, etc)  
Soluţie software pentru platforma electronică pentru achiziţii publice centralizate (PEAPC) în vederea asigurării condiţiilor tehnice necesare pentru derularea proiectului "Dezvoltarea şi implementarea unor mecanisme electronice integrate pentru desfăşurarea şi monitorizarea achiziţiilor centralizate", finanţat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă, Cod SIPOCA 753, MySMIS2014: 130709 14.10.21
SUSPENDATA - Soluţie software pentru platforma electronică pentru achiziţii publice centralizate (PEAPC) în vederea asigurării condiţiilor tehnice necesare pentru derularea proiectului "Dezvoltarea şi implementarea unor mecanisme electronice integrate pentru desfăşurarea şi monitorizarea achiziţiilor centralizate", finanţat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă, Cod SIPOCA 753, MySMIS2014: 130709 20.10.21
Servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software pentru sistemul informatic Punctul de Contact Unic electronic (PCUe) 05.07.23
Servicii de suport, asistență tehnică și mentenanță software pentru sistemul informatic Punctul de Contact Unic electronic (PCUe)