înregistrarea reclamaţiilor prin intermediul unui website dezvoltat pe platforma Wordpress. - Instalarea şi configurarea unui modul destinat configurării de formulare; - Implementarea unei metode de trimitere a datelor din formular către orice API conectabil. Spre exemplu, pot fi utilizate platforme precum Jira, MS 365, GSuite etc. Conectarea se face printr-un middleware pe care îl dezvoltăm special pentru fiecare caz în pa...
înregistrarea reclamaţiilor prin intermediul unui website dezvoltat pe platforma Wordpress. - Instalarea şi configurarea unui modul destinat configurării de formulare; - Implementarea unei metode de trimitere a datelor din formular către orice API conectabil. Spre exemplu, pot fi utilizate platforme precum Jira, MS 365, GSuite etc. Conectarea se face printr-un middleware pe care îl dezvoltăm special pentru fiecare caz în parte. Oferta este limitată la conectarea unui singur API; - Asigurarea fluxului dintre formularul Wordpress şi API-ul dorit. Capabilităţi administrare: - Modulul permite dezvoltarea de formulare cu logică condiţionată, o plajă largă de câmpuri printre care text, liste (checks, radios), număr, telefon, email, fişiere etc; - Fiecare câmp poate fi configurat individual cu diverse condiţii de validare; - În baza de date se vor salva rezultatele pentru o perioadă limitată de timp, ca metoda de backup - Se poate adaugă un număr nelimitat de câmpuri formularelor, pe lângă cele dorite de către Client; - Date pot fi, de asemenea, trimise către o adresă de e-mail, separat faţă de API, ca măsură de backup. Capabilităţi zonă publică: - Formularele pot fi integrate în pagini sau în ferestre pop-up; - Grafica formularelor este una prietenoasă şi accesibilizată; - Funcţii specifice vor împiedica expedierea formularelor fără datele obligatorii completate; - Funcţii anti-spam; - Formularele sunt asigurate prin mai multe straturi de protecţie contra atacurilor de tip injecţie