Feedback
I.D.: 100751728

Dezvoltare Aplicaţii de Business

Data publicarii
31.07.24
Coduri CPV
72230000-6
Termenul limita pentru depunere:
04.09.24
Pretul estimativ:
4.000.000,00 RON - 4.000.000,00 RON
Documente participare:
  1. Caiet Sarcini DAB.doc
  2. Caiet de sarcini DAB.pdf
  3. Clauze contractuale - DAB.doc
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului constă în “Dezvoltare Aplicaţii de Business". În anul 2024, în cadrul instituţiei a fost finalizat un important proiect de dezvoltare software intitulat ,,Pachet aplicaţii software şi servicii IT pentru eficientizarea relaţiei cu clienţii şi a activităţii R.A.R. R.A.". Obiectivele generale ale proiectului au fost următoarele: creşterea eficienţei aparatului administrativ al R.A.R. R.A. prin fo...
Obiectul contractului constă în “Dezvoltare Aplicaţii de Business". În anul 2024, în cadrul instituţiei a fost finalizat un important proiect de dezvoltare software intitulat ,,Pachet aplicaţii software şi servicii IT pentru eficientizarea relaţiei cu clienţii şi a activităţii R.A.R. R.A.". Obiectivele generale ale proiectului au fost următoarele: creşterea eficienţei aparatului administrativ al R.A.R. R.A. prin folosirea noilor tehnologii informatice integrate de comunicare şi transfer de date; orientarea serviciilor R.A.R. R.A. spre necesităţile solicitanţilor; servicii eficiente şi accesibile 24/7 pentru solicitanţi; asigurarea accesului facil la informaţiile oferite de către R.A.R. R.A.; transparenţă în exercitarea actului administrativ; îndeplinirea standardelor administraţiei europene în vederea interconectării cu sisteme similare ale altor state din Uniunea Europeană şi cele ale Uniunii Europene; interoperabilitate cu sistemele naţionale si internaţionale. Proiectul a avut drept beneficiari trei (3) structuri departamentale din cadrul instituţiei şi anume: ORGANISM CERTIFICARE SISTEME DE MANAGEMENT (O.C.S.); DEPARTAMENT OMOLOGĂRI INDIVIDUALE ŞI INSPECŢII TEHNICE (D.O.I.I.T.); COMPARTIMENTUL MONITORIZAREA ATELIERELOR, VERIFICĂRI TAHOGRAFE ŞI LIMITATOARE DE VITEZĂ (C.M.A.V.T.L.V.). Scopul principal al acestuia l-a constituit modernizarea aplicaţiilor de business curente (denumite şi module software) ale structurilor departamentale precizate precum şi asigurarea interoperabilităţii cu mediul de lucru şi aplicaţiile aflate deja în exploatare în cadrul instituţiei. Proiectul a demarat cu etapa iniţială - modelarea proceselor de business ale departamentelor beneficiare, în conformitate cu specificaţiile tehnice. Pe parcursul derulării proiectului menţionat, departamentele beneficiare au solicitat extinderi (funcţionalităţi noi) ale proceselor deja analizate anterior, extinderi ce conţin mai multe componente în comparaţie cu modelarea iniţială. Din punct de vedere informatic, aceste extinderi reprezintă procese/submodule ulterioare derulării Analizei cerinţelor de business dar şi a etapei iniţiale. Necesitatea acestor extinderi rezultă din următoarele aspecte tehnice: a) Complexitatea activităţilor departamentelor beneficiare, atât în faza de testare cât şi, ulterior, în faza de producţie. În aceste condiţii, modulele software, aferente structurilor beneficiare, au suferit o serie de modificări în raport cu etapa iniţială de analiză şi modelare a proceselor de business. Modificările precizate vizează în special acoperirea într-o măsură semnificativă a situaţiilor punctuale, care nu au putut fi prevăzute la proiectarea fluxurilor standard. Aceste modificări sunt esenţiale pentru funcţionarea fluxurilor principale ale departamentelor beneficiare însă au condus la noi solicitări de completare a modulelor software; b) Includerea ultimelor noutăţi şi modificări legislative, ulterioare demarării proiectului, pe domeniul de activitate al departamentelor; c) Integrarea cu fluxului informatic derulat în prezent în cadrul instituţiei; d) În cadrul fluxurilor de procese (activităţi) din cadrul departamentelor, adăugarea unui proces sau includerea unui proces nou sau optimizarea unuia existent determină ajustări (corecţii, adaptări) intrinseci şi la nivelul tuturor celorlalte procese, schemele logice de flux per ansamblu modificându-se automat; e) Asigurarea interoperabilităţii cu mediul de lucru şi aplicaţiile aflate deja în exploatare în cadrul instituţiei; Potrivit prevederilor art. 160 alin (1) din Legea 98/2016 şi art 103 alin (1) din Normele metodologice la Legea nr. 98/2016, aprobate prin H.G. nr. 395/2016 (numită în continuare “Norme"), orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, cu respectarea unui termen-limită de 18 zile înaintea datei limită de depunere a ofertelor. Conform
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu