Feedback
I.D.: 79154832

Dezmembrare tanc maritim

Data publicarii
01.03.23 Exista 69.029 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50243000-0
Termenul limita pentru depunere:
28.03.23
Pretul estimativ:
891.100,00 RON - 891.100,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1172098.pdf
  2. Caiet de sarcini.docx
  3. Clauze contractuale.docx
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
1.Contract servicii de dezmembrare a tancului maritim, locul de prestare: operaţiunile de dezmembrare a navei în locuri special amenajate – doc uscat, doc plutitor, locaţie fiind asigurată de acesta pe toată durata desfăşurării activităţii de dezmembrare (conform prevederilor caietului de sarcini). 2. Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensu...
1.Contract servicii de dezmembrare a tancului maritim, locul de prestare: operaţiunile de dezmembrare a navei în locuri special amenajate – doc uscat, doc plutitor, locaţie fiind asigurată de acesta pe toată durata desfăşurării activităţii de dezmembrare (conform prevederilor caietului de sarcini). 2. Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 6 luni de la data aprobarii raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c) din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva este de 6 luni, astfel încât, in cazul in care condiţia semnării contractului nu este îndeplinita, procedura de atribuire este anulata." 2. Solicitarile de clarificari din partea posibililor ofertanti se vor face cu minim 8 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, iar autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Solicitările de clarificări primite de către autoritatea contractantă după termenul limită specificat nu vor fi luate în considerare. 3. Solicitările de clarificare în legătură cu documentatia de atribuire se vor transmite doar prin intermediul SEAP (https://sicapprod.elicitatie.ro), prin accesarea sectiunii dedicate "Întrebări" din detaliul procedurii de atribuire aflate în desfăsurare. Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire încărcate în SEAP operatorii economici trebuie să dispună de un program necesar vizualizării fisierelor semnate electronic. 4. Pentru respectarea principiului tratamentului egal, operatorii economici interesati vor respecta prevederile notificării ANAP nr.247 cu privire la modalitatea de transmitere a solicitărilor de clarificări si a informatiilor suplimentare la documentatiile de atribuire/răspunsurile formulate în cazul desfăsurării procedurilor de atribuire a contractelor de achizitie publică prin intermediul mijloacelor electronice (on-line), în sensul ca documentele atasate la sectiunea "Întrebări" nu vor contine datele de identificarea ale acestora, întrucât acestea vor deveni publice în momentul transmiterii răspunsului de către autoritatea contractantă!
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu