Feedback
I.D.: 14361114

determinarea valorii estimate privind achizitionarea de servicii de securitate si sanatate in munca (SSM)

Data publicarii
08.08.16 Exista 225.266 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71317000-3 71324000-5
Termenul limita pentru depunere:
16.08.16
 
 
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
I. EVALUAREA FACTORILOR DE RISC DE ACCIDENTARE ?I ÎMBOLNAVIRE PROFESIONALA 1. Identificarea pericolelor si evaluarea riscurilor pentru fiecare componenta a sistemului de munca, respectiv salariat, sarcina de munca, mijloace de munca/ echipamente de munca si mediul de munca pe locuri de munca (pentru salariatii noi angajati pe posturi temporar vacante, pentru angajatii noi contractuali sau pe func?ie publica). 2. Realizarea ...
I. EVALUAREA FACTORILOR DE RISC DE ACCIDENTARE ?I ÎMBOLNAVIRE PROFESIONALA 1. Identificarea pericolelor si evaluarea riscurilor pentru fiecare componenta a sistemului de munca, respectiv salariat, sarcina de munca, mijloace de munca/ echipamente de munca si mediul de munca pe locuri de munca (pentru salariatii noi angajati pe posturi temporar vacante, pentru angajatii noi contractuali sau pe func?ie publica). 2. Realizarea unei evaluari a riscurilor pentru securitatea si sanatatea în munca, inclusiv pentru acele grupuri sensibile la riscuri specifice. 3. Elaborarea, îndeplinirea, monitorizarea si actualizarea planului de prevenire si protectie în acord cu legisla?ia specifica în domeniu. II. SERVICII ÎN DOMENIUL SECURITA?II ?I SANATA?II ÎN MUNCA (SSM) 1. consultan?a ?i asisten?a cu privire la aspecte din domeniul sanata?ii ?i securita?ii în munca; 2. elaborarea de instructiuni proprii pentru completarea si/sau aplicarea reglementarilor de securitate si sanatate în munca, tinând seama de particularitatile activitatilor institu?iei, ale locurilor de munca si difuzarea acestora în sediile Serviciului public de asisten?a sociala Constan?a numai dupa ce au fost aprobate de catre conducerea institu?iei; 3. elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire, stabilirea în scris a periodicitatii instruirii adecvate pentru fiecare loc de munca în instructiunile proprii, asigurarea informarii si instruirii lucratorilor în domeniul securitatii si sanatatii în munca, precum si verificarea însusirii si aplicarii de catre salaria?i a informatiilor primite; 4. elaborarea programului de instruire-testare la nivelul institu?iei; 5. verificarea însusirii si aplicarii de catre toti salaria?ii a masurilor prevazute în planul de prevenire si protectie, a instructiunilor proprii, precum si a atributiilor si responsabilitatilor ce le revin în domeniul securitatii si sanatatii în munca stabilite prin anexa la fisa postului; 6. întocmirea unui necesar de documentatii cu caracter tehnic de informare si instruire a salaria?ilor în domeniul securitatii si sanatatii în munca; 7. asigurarea întocmirii planului de actiune în caz de pericol grav si iminent, conform prevederilor art. 101-107 si asigurarea ca toti salaria?ii sa fie instruiti pentru aplicarea lui; 8. stabilirea/actualizarea zonelor care necesita semnalizare de securitate si sanatate în munca, stabilirea tipului de semnalizare necesar si amplasarea conform prevederilor legale privind cerintele minime pentru semnalizarea de securitate si/sau sanatate la locul de munca; 9. evidenta posturilor de lucru care necesita examene medicale suplimentare; 10. evidenta posturilor de lucru care la recomandarea medicului de medicina muncii, necesita testarea aptitudinilor si/sau control psihologic periodic; 11. monitorizarea functionarii sistemelor si dispozitivelor de protectie, a aparaturii de masura si control, precum si a instalatiilor de ventilare sau a altor instalatii pentru controlul noxelor în mediul de munca; 12. verificarea starii de functionare a sistemelor de alarmare, avertizare, semnalizare de urgenta, precum si a sistemelor de siguranta; 13. efectuarea controalelor interne la locurile de munca, cu informarea în scris a conducerii Serviciului public de asisten?a sociala Constan?a asupra deficientelor constatate si asupra masurilor propuse pentru remedierea acestora; 14. elaborarea rapoartelor privind accidentele de munca suferite de salaria?ii din institu?ie în conformitate cu prevederile art. 12 alin. (1) lit. d) din lege; 15. urmarirea realizarii masurilor dispuse de catre inspectorii de munca, cu prilejul vizitelor de control si al cercetarii evenimentelor; 16. reprezentarea beneficiarului cu prilejul vizitelor de control si al cercetarii evenimentelor; 17. colaborarea cu lucratorii si/sau reprezentantii lucratorilor, serviciile externe de prevenire si protectie, medicul de medicina muncii, în vederea coordonarii masurilor de prevenire si protectie; 18. actualizarea planului de avertizare, a planului de protectie si prevenire si a planului de evacuare; 19. propunerea de clauze privind securitatea si sanatatea în munca la încheierea contractelor de prestari de servicii cu alti angajatori, inclusiv la cele încheiate cu angajatori straini; 20. întocmirea unui necesar de mijloace materiale pentru desfasurarea acestor activitati; 21. completarea fi?elor de instruire individuala ?i colectiva privind securitatea ?i sanatatea în munca ?i a fi?elor individuale de instructaj în domeniul situa?iilor de urgen?a; 22. cercetarea, întocmirea dosarului si a procesului verbal de cercetare si a formularului de înregistare a accidentelor de munca (F.I.A.M.) ?i a incidentelor periculoase; 23. alte activitati necesare/specifice asigurarii securitatii si sanatatii lucratorilor la locul de munca. ? Instruirea personalului în domeniul securitatii în munca: a) Realizarea îndeplinirii programului periodic de instruire/testare a personalului în domeniul securitatii în munca; b) Modificarea si suplimentarea tematicii anuale de instruire în domeniul securitatii în munca cu planurile conspecte aferente, în cazul aparitiei de noi legislatii în domeniu, în cazul prelucrarii masurilor dispuse de organele de control care au controlat institutia pe linia respectarii legislatiei privind securitatea la locul de munca sau în cazul prelucrarii proceselor verbale de cercetare a accidentelor de munca; c) Realizarea instructajului general si la locul de munca, în prima luna de la angajare, pentru personalul nou angajat sau temporar angajat; v întocmirea fiselor de instructaj pentru securitatea si protectia muncii: Întocmirea documentelor de evidenta în domeniul securitatii ?i sanata?ii în munca: Registrul tipizat: • Registrul unic de evidenta a accidentatilor în munca; • Registrul unic de evidenta a incidentelor periculoase; • Registrul unic de evidenta a accidentelor usoare; • Registrul unic de evidenta a accidentatilor în munca ce au ca urmare incapacitate de munca mai mare de 3 zile de lucru. Cercetarea accidentelor de munca, întocmirea documentelor aferente si comunicarea lor organelor în drept, conform Cap. VII din H.G. nr. 1425/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii securitatii si sanatatii în munca nr. 319/2006
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu