SERVICII ÎN DOMENIUL PREVENIRII SI STINGERII INCENDIILOR (PSI) 1. Consilierea angajatorului-autoritatea contractanta privind: necesarul pentru dotarea locurilor de munca cu mijloace tehnice de aparare împotriva incendiilor, asigurarea propagandei vizuale privind domeniul apararii împotriva incendiilor, conform normelor aferente în vigoare; 2. Întocmirea tematicii pentru efectuarea instructajului pe linie de aparare împotriv...
SERVICII ÎN DOMENIUL PREVENIRII SI STINGERII INCENDIILOR (PSI) 1. Consilierea angajatorului-autoritatea contractanta privind: necesarul pentru dotarea locurilor de munca cu mijloace tehnice de aparare împotriva incendiilor, asigurarea propagandei vizuale privind domeniul apararii împotriva incendiilor, conform normelor aferente în vigoare; 2. Întocmirea tematicii pentru efectuarea instructajului pe linie de aparare împotriva incendiilor pentru toate categoriile de salariati; 3. Efectuarea instructajului introductiv general; instructaj specific locului de munca; instructaj periodic; instructaj la reîntoarcerea la serviciu din concediu de maternitate ?i testarea cuno?tin?ilor salaria?ilor pentru personalul nou angajat sau angajat temporar; 4. Verificarea specifica locului de munca si a instructajului periodic pe linie de aparare împotriva incendiilor pentru toti angajatii existenti si pentru fiecare nou angajat/angajat temporar si asigurarea testarii acestora împreuna cu conducatorul locului de munca; 5. Elaborarea instruc?iunilor de aparare împotriva incendiilor si stabilirea atribu?iilor ce revin salaria?ilor la locurile de munca; 6. Efectuarea controalelor tehnice de specialitate în scopul depistarii încalcarii normelor de aparare împotriva incendiilor si informarea autorita?ii contractante despre neregulile constatate; 7. Informarea în scris a conducerii autorita?ii contractante asupra modificarilor survenite în legislatia în domeniu si a modului concret de implementare a acestora la nivelul institu?iei; 8. Verificarea cuno?tin?elor salariatilor privind masurile de aparare împotriva incendiilor, testare anuala/periodica; 9. Verificarea respectarii indicatoarelor de avertizare de catre angaja?i ?i persoane din exterior care au acces în institu?ie; 10. Elaborarea planului de evacuare a salaria?ilor ?i asigurarea afi?arii planului de evacuare la loc vizibil; 11. Întocmirea planurilor de organizare a activitatii de aparare împotriva incendiilor pe locurile de munca; 12. Reprezentarea împreuna cu responsabilul SSM a autorita?ii contractante în fa?a organelor de control ?i a inspectorilor de prevenire împotriva incendiilor, prezentarea documentelor ?i a informa?iilor solicitate; 13. Participarea la exerci?iile ?i aplica?iile tactice de interven?ie organizate de organele competente; 14. Pastrarea confidentialitatii oricaror date si informatii puse la dispozitie de catre autoritatea contractanta cu scopul îndeplinirii obligatiilor contractuale. o Activitati solicitate privind apararea împotriva incendiilor: ? Întocmirea, consilierea, modificarea si suplimentarea instructiunilor de aparare împotriva incendiilor; ? Întocmirea tematicii de instructaj privind situatiile de urgenta în cazul aparitiei de noi legislatii în domeniu, în cazul prelucrarii masurilor dispuse de organele de control care au controlat institutia pe linia respectarii legislatiei privind situatiile de urgenta; ? Consilierea privind inventarierea si completarea listei cu mijloacele de stingere din cadrul SPAS Constan?a; ? Consilierea privind evidenta termenelor de încarcare a stingatoarelor din dotare; ? Consilierea privind actualizarea Fisei Obiectiv; ? Consilierea privind întocmirea planurilor de protectie împotriva incendiilor; ? Planul de evacuare a persoanelor în caz de incendiu; ? Planul de interventie în caz de incendiu; ? Planul de organizare a apararii împotriva incendiilor. SERVICII ÎN DOMENIUL SITUA?IILOR DE URGEN?A 1. consultan?a ?i asisten?a cu privire la aspecte din domeniul situa?iilor de urgen?a; 2. elaborarea de tematici pentru efectuarea instructajului pentru situa?ii de urgen?a; 3. instruirea salaria?ilor cu privire la situa?iile de urgen?a; 4. informarea autorita?ii contractante cu privire la modificarile legislative incidente în materie; 5. îndeplinirea a orice alte atribu?ii prevazute de lege privind securitatea ?i sanatatea în munca ?i apararea împotriva situa?iilor de urgen?a. Executarea de controale preventive în domeniul securitatii si sanatatii în munca privind functionarea sistemelor si dispozitivelor de protectie, a aparaturii de masura si control, instalatiilor de ventilatie, sistemelor de alarmare, avertizare, semnalizare de urgenta, sistemelor de siguranta si finalizarea lor prin: a) Rapoarte de informare a angajatorului asupra deficientelor constatate, în urma controalelor proprii, propunerea de masuri de prevenire si protectie; b) Întocmirea rapoartelor de informare a Inspectoratului Teritorial de Munca, privind stadiul realizarii masurilor dispuse, cu prilejul vizitelor de control; c) Participarea, consilierea ?i asumarea raspunderii ca urmare a încheierii contractului de prestare servicii alaturi de beneficiar la controalele efectuate de Inspectoratul Teritorial de Munca.