Feedback
I.D.: 69423508

Determinarea valorii estimate privind achiziţia serviciilor de elaborare: "Studiu de trafic pentru fundamentarea strategiei de dezvoltare a sistemului de transport public Bucureşti-Ilfov"

Data publicarii
24.05.22 Exista 1.036.251 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79311000-7 79314000-8
Termenul limita pentru depunere:
26.05.22
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Activităţi principale: - Realizarea unui set de anchete concentrate pe identificarea caracteristicilor de deplasare folosind transportul public, a disponibilitatii de plata si a influentei conditiilor de acces si a experientei percepute in timpul calatoriei asupra deciziilor de alegere modala. Anchetele se vor desfasura pe baza tehnicilor clasice de intervievare cu operator, avand ca suport un chestionar dedicat. Marimea ...
Activităţi principale: - Realizarea unui set de anchete concentrate pe identificarea caracteristicilor de deplasare folosind transportul public, a disponibilitatii de plata si a influentei conditiilor de acces si a experientei percepute in timpul calatoriei asupra deciziilor de alegere modala. Anchetele se vor desfasura pe baza tehnicilor clasice de intervievare cu operator, avand ca suport un chestionar dedicat. Marimea esantionului total reprezentativ va fi de minim 1% din gospodariile din Bucuresti-Ilfov, cu respectarea conditiilor de reprezentativitate pentru fiecare zona si sub-categorie socio-economica. Conditii de esantionare: eroare 3% si probabilitate 95%. Sistemul de zonificare va fi in prima instanta sistemul de zonificare a modelului de transport existent, cu posibilitatea de detaliere dupa necesitati. Chestionarul va cuprinde cel putin, fara a se limita la: • Un set de intrebari generale relevante la nivelul gospodariei • Un set de intrebari socio-economice pentru fiecare individ recenzat • Un set de intrebari legate de comportamentul de deplasare intr-o zi reprezentativa cu prezentarea insiruita a jurnalului detaliat de deplasare in acea zi (numar de deplasari, pe scopuri, pe origini si destinatii, pe moduri, pe momente din zi, eventual pe trasee, inclusiv cu descrierea fiecarei deplasari cu insiruirea aferenta pentru deplasarile multimodale) • Un set de intrebari privind preferintele relevate pentru identificarea disponibilitatii de plata si valoarea timpului pentru scopurile de deplasare relevate in jurnalul zilnic de deplasari • Un set de intrebari legat de preferintele declarate in raport cu cel putin 5 masuri/politici de transport (pentru fiecare masura definindu-se cel putin 4 situatii diferite din perspectiva modala, cost , timp, comfort etc.) - Compilarea, procesarea si dezvoltarea unei baze de date cu rezultatele anchetelor. Acea baza de date se va dezvolta in prima instanta intr-un software de calcul tabelar de utilizare larga (de preferat Microsoft Excel), intr-o maniera usor de interpretat, sortat, grupat si analizat. - Colectarea si procesarea datelor actuale/recente aferente atributelor sistemului de zonificare (demografie, locuri de munca, locuri de educatie, locuri de recreere etc) - Colectarea datelor statistice privind transportul public pentru ultimul an statistic incheiat, cu referire la: • Sistemul de linii de transport • Programele de circulatie pe fiecare ruta • Parcul de vehicule aferent sistemului de rute (inclusiv alocarea pe fiecare linie de transport, respectiv ruta) • Sistemul tarifar – tipuri de tichete de calatorie, costuri aferente • Descrieri tehnologice ale parcursurilor pe fiecare ruta (parcurs gol, capete, depouri etc.) • Elemente de cost – cost/km, cost/veh • Elemente de cerere satisfacuta (in functie de disponibilitate): numar de urcari/coborari pe statie, baza de date de validari in fiecare vehicul, numar de tichete vandute zilnic etc. - Dezvoltarea unui instrument bazat pe datele de intrare de mai sus, combinate cu date din modelul de transport existent si utilizand un software de planificare strategica (cu interfata GIS), cu functionalitatea de analiza punctuala a retelei actuala de servicii de transport public si proiectare conceptuala a retelei de servicii de transport public urban al Regiunii Bucuresti-Ilfov (dupa posibilitati, realizarea unui model de retea si un model de atribuire a transportului public) - Analiza situatiei existente a retelei de transport public BI si a performantei actuale a acesteia, cu identificarea problemelor de conectivitate, conexitate si accesibilitate (pornind de la ultimul an statistic disponibil ca an de baza si prognozand cel putin pe termen lung – cel putin 1 an viitor de prognoza). - Re-proiectarea retelei de servicii de transport public, pe baza: • liniilor de dorinta » compilate din anchete, • Ierarhizare multi-nivel si multi-modala a retelei de servicii • Minimizarii costului total de transport • Optimizarea indicatorilor de exploatare ai sistemului de transport public Optimizarea retelei actuale prin re-proiectarea grafului de servicii va fi complimentata de ipoteze suplimentare privind modificari asupra programelor de circulatie si asupra sistemului de tarifare. Se vor propune cel putin 2 optiuni de re-proiectare a grafului de servicii de transport public, cu calcularea comparativa a cel putin urmatorilor indicatori: • indicatori de exploatare (total vehicule-ore per sistem/per linie/per vehicul, total vehicule-km per sistem/per linie/per vehicul, marimea parcului circulant etc.) • indicatori de retea (nodalitate, centralitate, densitate de retea etc.) • index de accesibilitate - Analiza punctelor multi-modale/de transfer existente si propuse, cu concentrare pe concept si functiuni - Analiza si Evaluarea impactului asupra mobilitatii, calitatii aerului, calitatii vietii, amprentei de carbon etc. in maniera absoluta si relativa (incrementala cu referire la baseline-ul stabilit la nivelul analizei situatiei actuale), prin folosirea modelului de transport urban BI (ce va fi pus la dispozitie de autoritatea contractanta) - Raportarea sarcinilor realizate prin 1 raport de inceput, cel putin 4 rapoarte intermediare, o baza de date aferenta datelor statistice generale si de mobilitate, 1 arhiva a instrumentului de re-proiectare a grafului retelei, 1 arhiva cu testarile pentru evaluarea impactului realizate cu modelul de transport urban BI, 1 raport final al studiului de trafic. Livrabilele se vor accepta dupa aplicarea urmatorului proces: • Transmitere şi prezentarea acestuia in echipa de proiect a beneficiarului; • Evaluare inter-pares a documentului cu o durata intre 5-15 zile lucratoare in functie de complexitatea raportului si transmitere comentarii si recomandari; • Revizia, dupa caz, a raportului/livrabilului si retransmitere, in termen de 5-15 zile; • Acceptare finala. Durata de realizare a studiului: 8 luni, din care ultimele 2 luni sunt dedicate rafinarii si finalizarii raportului final al ST.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Obţinerea unei valori estimative pentru achiziţia serviciului care are ca obiect "Îmbunătăţirea mersului de tren prin introducerea trenurilor de mers cadenţat în jurul oraşelor mari din România" cu respectarea prevederilor legale în vigoare. 17.04.24
Achiziţionarea de software pentru implementarea proiectului cu titlul "Să ne protejăm mai bine viitorul! Cybersecurity avansat" cod SMIS 133334.  
"Îmbunătăţirea mersului de tren prin introducerea trenurilor de mers cadenţat în jurul oraşelor mari din România" 12.08.24
„Îmbunătățirea mersului de tren prin introducerea trenurilor de mers cadențat în jurul orașelor mari din România” 12.08.24
„Îmbunătățirea mersului de tren prin introducerea trenurilor de mers cadențat în jurul orașelor mari din România” 26.08.24
„Îmbunătățirea mersului de tren prin introducerea trenurilor de mers cadențat în jurul orașelor mari din România” 12.08.24
„Îmbunătățirea mersului de tren prin introducerea trenurilor de mers cadențat în jurul orașelor mari din România” 12.08.24
Implementarea unui model naţional de transport, prin actualizarea şi detalierea MNT pentru anul 2019, pentru transportul de călători pe calea ferată şi definirea obligaţiei de serviciu public de transport feroviar de călători  
"Servicii de mentenanţă corectivă, servicii de actualizare hardware şi software pentru ansamblul format din sistem informare (tabelă) şi sistem electromecanic special acoperiş retractabil / videocub, servicii asociate de punere în funcţiune, instalare şi instruire personal Arena Nationala" 06.02.20
Obtinerea unei valorii estimate pt Soft Managmentul Documentelor 26.11.17