Feedback
I.D.: 57737891

Determinarea valorii estimate pentru Produse informative şi de promovare pentru desfăşurarea Programului Operaţional Capacitate Administrativă (AM POCA) – Cererea de Proiecte - POCA/923/2/2 (CP15/2021 pentru regiunea mai dezvoltată) “Sprijinirea măsurilor referitoare la prevenirea corupţiei"

Data publicarii
09.06.21 Exista 997.699 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39294100-0 22462000-6
Termenul limita pentru depunere:
11.06.21
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Municipiul Bucureşti prin Direcţia de Integritate are intenţia de a consulta oferta financiară de la operatorii economici care oferă Produse informative şi de promovare pentru a întocmi un buget cât mai realist al proiectului Programul Operaţional Capacitate Administrativă (AM POCA) – Cererea de Proiecte - POCA/923/2/2 (CP15/2021 pentru regiunea mai dezvoltată) “Sprijinirea măsurilor referitoare la prevenirea corupţiei la n...
Municipiul Bucureşti prin Direcţia de Integritate are intenţia de a consulta oferta financiară de la operatorii economici care oferă Produse informative şi de promovare pentru a întocmi un buget cât mai realist al proiectului Programul Operaţional Capacitate Administrativă (AM POCA) – Cererea de Proiecte - POCA/923/2/2 (CP15/2021 pentru regiunea mai dezvoltată) “Sprijinirea măsurilor referitoare la prevenirea corupţiei la nivelul autorităţilor şi instituţiilor publice locale ". Specificaţiile tehnice reprezintă cerinţe, prescripţii, caracteristici de natură tehnică ce permit fiecarui produs, serviciu sau lucrare să fie descris, în mod obiectiv, astfel încat să corespundă necesităţii autorităţii contractante. Precizare: Specificaţiile tehnice din prezentul caiet de sarcini sunt orientative. INFORMAŢII GENERALE I. OBIECTUL CONTRACTULUI Servicii privind achiziţionarea serviciilor de organizarea sesiunilor de instruire pentru 200 participanţi în cadrul programului POCA/923/2/2. Sursa de finanţare: POCA/923/2/2 (CP15/2021 pentru regiunea mai dezvoltată) Cod CPV: 39294100-0 Produse informative şi de promovare Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut al ofertei, cu condiţia respectării specificaţiilor tehnice solicitate. II. DURATA CONTRACTULUI: Durata contractului este de 4 luni de la încheierea acestuia, cu posibilitatea extinderii perioadei, dar nu mai târziu de 31 decembrie 2023. III. CONDIŢII TEHNICE MINIME OBLIGATORII Agende Dimensiune: aprox. 14x21 cm; Nedatată interior sau exterior; Coperta rigidă din poliuretan termosenzitiv culoare: Bleumarin Mat; Aproximativ 200 pagini, cusute, hârtie ivory, min. 70 gr/mp; Finisare bloc rotundă cu deschidere 180 grade; Elastic bleumarin copertă şi suport lateral elastic pentru pix în aceeaşi nuanţă; Colţuri rotunjite pentru coperta şi bloc; Semn de carte Liniatura dictando Cantitate: 200 buc Personalizare: 1. Personalizare copertă prin timbru sec – elemente grafice Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014 – 2020, logo PMB – Direcţia de Integritate, logo partener; 2. Personalizare o pagina lucioasă interior – elemente grafice Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014 – 2020, logo PMB – Direcţia de Integritate, logo partener. Pixuri Pixuri cu rezervă (corp din otel inoxidabil bleumarin mat, lungime corp 14 – 15 cm); Mină de culoare albastră; Prindere clips rezistent în formă conică - cromat; Mecanism de acţiune: prin răsucire; Cantitate: 200 buc Personalizare prin gravură: logo POCA, UE. Mape carton Tip: mapă integrală cu buzunar interior ştanţat, prevăzut cu fante pentru inserarea cărţilor de vizită Dimensiune: format A4 standard: 22x31 cm format închis, 44x31 format deschis Suport: carton de 350 g/mp mat, plastifiere soft touch mată, policromie integrală Cantitate: 200 buc Personalizare: 1. Elemente grafice POCA, logo PMB – Direcţia de Integritate, logo partener. 2. Pe faţă, elementele de identitate vizuală (elementele grafice) să fie de tip lucios 3. Pe verso, evidenţiere date de contact Direcţia de Integritate Afişe (2 propuneri) 1.Dimensiune A2 2.Policromie faţă (full color) 3.Hârtie mată - rezistenţă outdoor 4.Hartie DCL minim150 g/mp Cantitate: 8 buc 1.Personalizat cu elementele grafice ale POCA 2014-2020, logo PMB şi partener 2.Autoritatea contractantă îşi rezervă dreptul de a alege pentru producţie dreptul între cele doua propuneri. Roll-up indoor vertical (2 propuneri) Greutate: 4 kg Full color Roll Up Standard 85x200cm, prevăzut cu profil superior de prindere Clip - Clap care se fixează rapid şi comod, demontabil cu geantă textilă de protecţie. Cantitate: 2 buc 1.Personalizat cu imagine de fundal, Elemente grafice POCA, logo PMB – Direcţia de Integritate, logo partener. 2. Autoritatea contractantă îşi rezervă dreptul de a alege pentru producţie dreptul între cele doua propuneri. IV. CONFIDENŢIALITATE Este interzisă folosirea logo-urilor sau a altor informaţii transmise de către Direcţia de Integritate în alte scopuri decât cele cerute de această Direcţie. V. ALTE DETALII - Se va asigura o persoană de contact din partea ofertantului de la data semnării contractului, precizându-se o adresă de email pentru corespondenţă. V.PREZENTAREA OFERTEI - Se va prezenta o propunere financiară sub forma unui preţ pe bucată, în lei fără tva. - Se va prezenta o propunere tehnică din care să reiasă că se vor respecta cel puţin condiţiile tehnice minime obligatorii. - Propunerile transmise vor fi asumate - semnate şi ştampilate. - Specificaţiile tehnice se întocmesc în conformitate cu prevederile legale prevazute la art.154÷art.159 din Legea nr. 98/2016. - Corespondenţa, respectiv transmiterea opiniilor, sugestiilor sau a recomandărilor şi a altor informaţii cu privire la subiectul consultării pieţei se va derula prin mesagerie electronică la adresele de contact ce se vor stabili ulterior. VI. RISCURI ŞI GESTIONAREA RISCURILOR Riscurile care vor fi luate în considerare pe durata implementării serviciilor, sunt: - Apariţia unor eventuale dificultăţi de colaborare şi comunicare între diferiţi factori interesaţi: Prestator, Autoritate Contractantă - Măsuri de gestionare/eliminare a riscului: se vor stabili întâlniri periodice astfel încât problemele apărute pe perioada desfăşurării contractului să fie discutate, eliminându-se astfel posibile blocaje. Orice problemă va fi comunicată în scris, pe mail, în cel mai scurt timp de la apariţia ei. - Întârzieri pe parcursul derulării procedurii de atribuire din cauza contestaţiilor şi aprobărilor necesare pentru documente, care pot afecta demararea în timp a serviciilor; - Neîncadrarea în termenul stabilit pentru finalizarea serviciilor prin contractul ce rezultă din această procedură; - Măsuri de gestionare/eliminare a riscului: o bună colaborare şi comunicare între prestator şi Autoritatea Contractantă, clauze contractuale care pot prevedea penalităţi în cazul în care Prestatorul nu se încadrează în termenele cuprinse în Caietul de sarcini şi asumate prin Propunerea Tehnică - Documentaţia de atribuire (caietul de sarcini/clauze contractuale) să nu fie înţeleasă pe deplin de către ofertant - Măsuri de gestionare/eliminare a riscului: solicitări de clarificări privind neclarităţile/ neînţelegerile documentaţiei de atribuire din partea ofertanţilor, în termenul stabilit prin documentaţia de atribuire. Autoritatea contractantă răspunde tuturor solicitărilor de clarificări clar şi într-un termen rezonabil ca ofertanţii să-şi poată întocmi ofertele.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Determinarea valorii estimate pentru Produse informative şi de promovare pentru desfăşurarea Programului Operaţional Capacitate Administrativă (AM POCA) – Cererea de Proiecte - POCA/923/2/2 (CP15/2021 pentru regiunea mai dezvoltată) “Sprijinirea măsurilor referitoare la prevenirea corupţiei" 23.06.21
Determinarea valorii estimate pentru Servicii de catering pentru desfăşurarea Programului Operaţional Capacitate Administrativă (AM POCA) – Cererea de Proiecte - POCA/923/2/2 (CP15/2021 regiunea mai dezvoltată) “Sprijinirea măsurilor referitoare la prevenirea corupţiei" 23.06.21
Determinarea valorii estimate pentru Servicii de catering pentru desfăşurarea Programului Operaţional Capacitate Administrativă (AM POCA) – Cererea de Proiecte - POCA/923/2/2 (CP15/2021 regiunea mai dezvoltată) “Sprijinirea măsurilor referitoare la prevenirea corupţiei" 11.06.21
Achiziţia unui ctr de Servicii de promovare pentru desfăş Programului Operaţional Capacitate Administrativă (AM POCA) - Cererea de Proiecte - POCA/923/2/2 (CP15/2021 ptr regiunea mai dezvoltată) "Sprijinirea măsurilor ref la prev corupţiei la nivelul autorităţilor şi institutiilor publice locale" 23.06.21
Achiziţia unui ctr de Servicii de promovare pentru desfăş Programului Operaţional Capacitate Administrativă (AM POCA) - Cererea de Proiecte - POCA/923/2/2 (CP15/2021 ptr regiunea mai dezvoltată) "Sprijinirea măsurilor ref la prev corupţiei la nivelul autorităţilor şi institutiilor publice locale" 11.06.21
Ofertă pentru realizarea de “Servicii de consultanţă implementare ISO 37001”  
Servicii pentru activitatea de organizare evenimente (catering) pentru proiectul Nu coruptie,Da integritate cod SMIS/SIPOCA 151706/1153 10.05.22
“Simpozioane/ conferinţe organizate în comun, Direcţia de Integritate cu instituţii partenere”. 23.10.18
Realizare grafica cutie pentru IMUNOMODULATOR 1 01.07.20
Determinarea valorii estimate a achiziţiei directe de „Simpozioane/ conferinţe organizate în comun, Direcţia de Integritate cu instituţii partenere". 24.10.18