Feedback
I.D.: 84597748

Determinarea valorii estimate pentru încheierea unui contract de “Furnizare, montare şi punere în functiune ecrane led (tabelă electronică) pentru obiectivul Arena Naţională"

Data publicarii
14.07.23 Exista 691.471 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30231300-0 32323100-4 30231320-6
Termenul limita pentru depunere:
28.07.23
 
 
Documente participare:
  1. CS Tabela electronica 2023-signed.pdf
  2. W104d-signed.pdf
  3. W105d -signed.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Cod CPV- 30231300-0 Ecrane de afişare Autoritatea Contractantă trebuie să se asigure că prin consultarea pieţei nu se oferă niciun avantaj necuvenit şi nu se creează niciun dezavantaj pentru oricare şi toţi operatorii economici interesaţi să participe la procedură. Măsurile luate de Autoritatea Contractantă pentru a obţine aceste asigurări sunt stabilite la art. 140 alin. (1) şi (2) din Legea nr. 98/2016. Consultarea de p...
Cod CPV- 30231300-0 Ecrane de afişare Autoritatea Contractantă trebuie să se asigure că prin consultarea pieţei nu se oferă niciun avantaj necuvenit şi nu se creează niciun dezavantaj pentru oricare şi toţi operatorii economici interesaţi să participe la procedură. Măsurile luate de Autoritatea Contractantă pentru a obţine aceste asigurări sunt stabilite la art. 140 alin. (1) şi (2) din Legea nr. 98/2016. Consultarea de piaţă are ca scop: 1. Identificarea posibilelor soluţii la o necesitate specifică a Autorităţii Contractante şi a capacităţii pieţei de a furniza soluţii (potenţiali ofertanţi); 2. Furnizarea de informaţii în legătură cu dezvoltarea capacităţii pieţei pentru a satisface necesitatea Autorităţii Contractante (creşterea gradului de cunoaştere a pieţei pe care Autoritatea Contractantă o are), respectiv informarea persoanelor/organizaţiilor cu privire la achiziţie şi cerinţele avute în vedere de Autoritatea Contractantă în legătură cu aceasta; 3. Obţinerea de informaţii de la persoanele/organizaţiile participante la consultare în vederea pregătirii achiziţiei şi pentru organizarea şi desfăşurarea procedurii de atribuire, prin raportare la obiectul contractului de achiziţie publică; 4. Reducerea numărului de solicitări de clarificări la Documentaţia de atribuire şi/sau formularea de notificări prealabile şi depunerea de contestaţii, efectuate ulterior iniţierii procedurii de atribuire. 5. Pretul in lei fara TVA. 6. Recomandări pentru realizarea unui barter.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Determinarea valorii estimate pentru încheierea unui contract de “Furnizare, montare şi punere în functiune ecrane led (tabelă electronică) pentru obiectivul Arena Naţională" 25.06.23
În vederea desfăşurării activităţiilor în condiţii optime la Arena Naţională, este necesar încheierea unui contract de prestări Servicii de reparaţii, mentenanţă şi întreţinere pentru ansamblul format din sistem informare (tabelă electronică) şi sistem electromecanic special acoperiş retractabil. 26.05.23
Este supus consultării conţinutul caietului de sarcini pentru demararea procedurii de achiziţii capacităţi modulare de producere energie termică aferente obiectivului "Modernizarea a 20 de puncte termice folosind capacităţi modulare de producere de energie termică pentru reţeaua de termoficare" 21.05.23
Este supus consultării conţinutul Caietului de sarcini pentru demararea procedurii de achiziţie contract de servicii de supervizare lucrări - dirigenţie aferente obiectivului “Modernizare magistrale de termoficare aparţinând S.A.C.E.T. Bucureşti, Obiectiv 1 – Obiectiv 5 – 9,17 km". 20.06.23
Determinarea valorii estimate pentru încheierea unui contract având ca obiect achiziţia de servicii de efectuare a determinărilor parametrilor ambientali la locul de muncă, pentru punctele de lucru ale PMB. 17.08.23
Consultarea de piata are ca scop identificarea posibilelor soluţii la conţinutul caietului de sarcini pentru achiziţia serviciilor de elaborare documentaţie tehnico-economică faza PTE şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii Modernizare magistrale de termoficare aparţinând S.A.C.E.T. Buc 01.03.23
Este supus consultării conţinutul caietului de sarcini pentru achiziţia serviciilor de elaborare documentaţie tehnico-economică faza SF/DALI (conform HG 907/2016) precum si o estimare de pret pentru obiectivul de investiţii mentionat in descriere. 19.03.23
Determinarea valorii estimate a serviciilor medicale de medicina muncii pentru salariaţii Aparatului de specialitate al Primarului General al Municipiului Bucureşti (cod CPV 85147000-1). 09.04.24
Este supus consultării conţinutul caietului de sarcini pentru achiziţia lucrări execuţie privind rest de executat pentru obiectivul de investiţie "Restaurare şi punere în valoare a Palatului Voievodal – Curtea Veche". 05.03.23
Este supus consultării conţinutul caietului de sarcini pentru achiziţia serviciilor de elaborare documentaţie tehnico-economică faza DALI (conform HG 907/2016) precum si o estimare de pret pentru obiectivul de investiţii “Reconfigurare, reabilitare şi modernizare" 20.04.24