Feedback
I.D.: 57614865

Determinarea valorii estimate pentru "Materiale de promovare turistică a municipiului Bucureşti de tipul: pliante, albume, ghiduri turistice, broşuri, diverse tipărituri, hărţi turistice"

Data publicarii
04.06.21 Exista 1.014.591 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39294100-0
Termenul limita pentru depunere:
11.06.21
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
DESCRIEREA PRODUSELOR. CERINŢE TEHNICE I. PLIANTE DE PREZENTARE A OBIECTIVELOR DE PATRIMONIU CULTURAL AL BUCUREŞTIULUI - Tiraj: 50.000 bucăţi, din care ●15.000 (română) ●35.000 (engleză) - Format: Trifold - A4 (297x210 mm) deschis şi (210x99 mm) închis - Media: hârtie DCL/DCM 320 gr/mp - Tipar - policromie (4+4 culori), lac offset - Realizare fotografii profesionale digitale (300dpi, scara 1/1); Prelucrare pro...
DESCRIEREA PRODUSELOR. CERINŢE TEHNICE I. PLIANTE DE PREZENTARE A OBIECTIVELOR DE PATRIMONIU CULTURAL AL BUCUREŞTIULUI - Tiraj: 50.000 bucăţi, din care ●15.000 (română) ●35.000 (engleză) - Format: Trifold - A4 (297x210 mm) deschis şi (210x99 mm) închis - Media: hârtie DCL/DCM 320 gr/mp - Tipar - policromie (4+4 culori), lac offset - Realizare fotografii profesionale digitale (300dpi, scara 1/1); Prelucrare profesională fotografie digitală; Se va realiza o selecţie a celor mai importante elemente de patrimoniul cultural din Capitală (clădiri/monumente/statui/ansambluri statuare) - Concept şi editare pliant: - în limbile româna, engleză. Conceptul grafic va include elementele de identitate vizuala ale oraşului Bucureşti şi Primăriei Municipiului Bucureşti care vor fi puse de către autoritatea contractanta la dispoziţia ofertantului - Livrare produse la sediul autorităţii contractante (Bd. Regina Elisabeta nr.47, sector 5, Bucureşti). II. BROŞURI DE PREZENTARE A OBIECTIVELOR DE PATRIMONIU CULTURAL AL BUCUREŞTIULUI - Tiraj: 20.000 bucăţi, din care ●5.000 (română) ●15.000 (engleză) - Format: 76 + 4 pagini; 210 x 210mm deschis; 105 x 210mm închis (formatul de lucru va fi cu păstrarea marginilor de tăiere de 5mm (220/220mm) - Media: Coperta 200 g/mp + plastifiere mată fată copertă; 150 g/mp la interior - Tipar - policromie integral (4+4 culori), lac offset - Finisare: broşat bloc - Realizare fotografii profesionale digitale (300dpi, scara 1/1); Prelucrare profesionala fotografie digitală; Se va realiza o selecţie a celor mai importante elemente de patrimoniul cultural din Capitala (clădiri/monumente/statui/ansambluri statuare) - Concept si editare broşură - în limbile română, engleză. Conceptul grafic va include elementele de identitate vizuală ale oraşului Bucureşti şi Primăriei Municipiului Bucureşti care vor fi puse de către autoritatea contractantă la dispoziţia ofertantului - Livrare produse la sediul autorităţii contractante (Bd. Regina Elisabeta nr.47, sector 5, Bucureşti). Notă 1. Referitor la Ilustraţia grafică - Fotografiile/Desenele grafice. Ilustraţia grafică prezentată/propusă trebuie să întrunească anumiţi parametri calitativi 1.1.) Calitate tehnică a) Toate fotografiile propuse trebuie să fie "actuale" şi “postprocesate"; -prin “fotografii actuale" se înţelege “fotografiile realizate in cursul anului 2020 sau 2021". ilustraţia foto /fotografiile “noi" (actuale) surprind(e) şi redau starea actuală obiectivelor turistice promovate; - prin “fotografii postprocesate" se înţelege “fotografii editate în programe de postprocesare în vederea eliminării elementelor nedorite care distorsionează aspectul general al fotografiei" (fire electrice, coşuri de gunoi, reţea de transport; reclame ale operatorilor economici; firme luminoase etc.). b)Întreaga ilustraţie grafică trebuie să conţină, atât imagini de ansamblu, cât şi imagini de detaliu cu obiectivele promovate. -prin "imagini de ansamblu" se înţelege acele "fotografii în care privitorul are posibilitatea să ia cunoştinţa despre obiectivele culturale promovate, sesizând mediul în care sunt amplasate"; -prin "imagini de detaliu" se înţelege acele "fotografii realizate de la distanta mica, care detaliază un anume element arhitectural al monumentului/clădirii". 1.2.) Calitate artistică Este cunoscut faptul că majoritatea oamenilor au tendinţa de a răspunde într-un mod favorabil comunicării vizuale faţă de cea auditivă, prima fiind utilizată cu o frecvenţă mai mare, datorita unui impact mai puternic. Este şi raţiunea pentru care, în vederea realizării unei promovări adecvate, identitatea vizuală a obiectivelor cultural-turistice trebuie aplicată consecvent prin toate produsele informative, ca mijloace de comunicare vizuală. Cerinţe minime obligatorii: a) Întreaga ilustraţie grafică trebuie să fie expresivă, să reflecte prezenţa oamenilor (turişti care admiră/fotografiază obiectivele), specific conceptului fotografiei dinamice; b) Întreaga ilustraţie grafică trebuie să includă peisaje atractive şi sugestive (fotografii expresive) şi să fie reprezentativă pentru obiectivele selectate, adică, să pună în valoare obiectivele culturale promovate; c) Întreaga ilustraţie grafică trebuie să transmită/atragă sentimente d) Întreaga ilustraţie grafică folosită pentru realizarea layout-ului trebuie să reflecte culori naturale, autentice, în corespondenţa cu specificul obiectivelor culturale promovate prin produsele informative. 2) Referitor la concepţie şi editare produse informative şi de promovare cu caracter descriptiv/narativ. -Materialele vor avea un conţinut atractiv, în care se vor regăsi informaţii cu privire la stilul arhitectural al clădirilor, monumentelor de patrimoniu, statui, grupuri şi ansambluri statuare (scurta prezentare, fotografii, locaţia, hartă cu localizarea lor, date de contact etc.) - Materialele vor conţine informaţii detaliate, structurate (text şi imagini), reprezentative pentru obiectivele cultural-turistice promovate. Se au în vedere următoarele elemente analitice: a) Stilul arhitectural; reprezentativitatea stilului arhitectural al clădirilor pentru imaginea Bucureştiului în general. b) evocarea personalităţii unor oameni care au marcat istoria clădirilor/obiectivelor de patrimoniu -Ofertantul îşi asumă întreaga responsabilitate privind corectitudinea informaţiilor şi datelor incluse în broşuri/pliante, astfel încât este obligat să indice sursa. În acest sens, ofertantul va prezenta o listă bibliografică indicând sursa informaţiilor şi datelor incluse în broşuri/pliante sau, după, caz, o lista de colaboratori specializaţi care au avizat textele incluse în produsele cu caracter descriptiv/narativ. -Aspectul lucrării - trebuie să fie unul modern şi să ţină seama de conţinutul şi formă similare folosite de ţări cu experienţă bogată în turism; Prin intermediul textului trebuie să fie prezentate armonios obiectivele cultural turistice şi să se promoveze ideea de turism cultural în Bucureşti;.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Bucureştiul Destinaţie Turistică – promovarea municipiului Bucureşti ca destinaţie turistică şi dezvoltarea activităţii de turism şi servicii - Proiect “Turul Palatului Administrativ al Municipiului Bucureşti” 17.09.19
Programul multianual „Bucureştiul Destinaţie Turistică – promovarea municipiului Bucureşti ca destinaţie turistică şi dezvoltarea activităţii de turism şi servicii” 02.10.19
Bucureştiul Destinaţie Turistică – promovarea municipiului Bucureşti ca destinaţie turistică şi dezvoltarea activităţii de turism şi servicii - Proiect “Turul Palatului Administrativ al Municipiului Bucureşti” 10.09.19
Determinarea valorii estimate pentru materiale de promovare turistică a municipiului Bucureşti de tipul: pliante, albume, ghiduri turistice, broşuri, diverse tipărituri, hărţi turistice. 29.06.21
"Participare la Târgurile de turism WORLD TRAVEL MARKET, TOUR & TRAVEL şi IBTM World." 03.10.19
Programul multianual "Bucureştiul Destinaţie Turistică – promovarea municipiului Bucureşti ca destinaţie turistică şi dezvoltarea activităţii de turism şi servicii". 26.11.19
Programul multianual "Bucureştiul Destinaţie Turistică – promovarea municipiului Bucureşti ca destinaţie turistică şi dezvoltarea activităţii de turism şi servicii". 05.12.19
Proiectul european "Walk the (Global) Walk: mobilizarea tinerilor europeni pentru promovarea Obiectivelor de Dezvoltare Durabilă" 02.11.20
Programul multianual „Bucureştiul Destinaţie Turistică – promovarea municipiului Bucureşti ca destinaţie turistică şi dezvoltarea activităţii de turism şi servicii”. 28.10.19
Proiectul european "Walk the (Global) Walk: mobilizarea tinerilor europeni pentru promovarea Obiectivelor de Dezvoltare Durabilă" 20.10.20