Feedback
I.D.: 70321815

Determinarea Valorii estimate în actualul context economic pentru derularea achiziţiei centralizate de produse - 3 loturi - calculatoare all-in-one, laptopuri şi imprimante departamentale. Cerinţele pentru produse şi condiţiile comerciale asociate sunt incluse în Anexă la prezentul anunţ.

Data publicarii
20.06.22 Exista 171.499 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213000-5 30213100-6 30232110-8
Termenul limita pentru depunere:
23.06.22
 
 
Documente participare:
  1. 01_Anexa 3 Nivelul de calitate al prestatiei.DOC.docx
  2. 03_Anexa 2_Lista utilizatori_SB 002.docx
  3. 04_ACORD CADRU ECHIP.IT. UCA.docx
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Ca urmare a derulării proiectului "Sprijin în implementarea Strategiei Naţionale în domeniul Achiziţiilor Publice prin consolidarea capacităţii administrative a Agenţiei Naţionale pentru Achiziţii Publice şi a autorităţilor contractante, cod SIPOCA 625" ("proiectul SIPOCA 625"), al cărui beneficiar este şi judeţul Sibiu, în cadrul Consiliului Judeţean Sibiu s-a înfiinţat Unitatea de Achiziţii Publice Centralizate (UCA). ...
Ca urmare a derulării proiectului "Sprijin în implementarea Strategiei Naţionale în domeniul Achiziţiilor Publice prin consolidarea capacităţii administrative a Agenţiei Naţionale pentru Achiziţii Publice şi a autorităţilor contractante, cod SIPOCA 625" ("proiectul SIPOCA 625"), al cărui beneficiar este şi judeţul Sibiu, în cadrul Consiliului Judeţean Sibiu s-a înfiinţat Unitatea de Achiziţii Publice Centralizate (UCA). Obiectivul principal al UCA este reprezentat de optimizarea condiţiilor şi a procesului de achiziţii publice pe bază de criterii economice şi de calitate şi în condiţiile asigurării securităţii juridice, prin agregarea necesităţilor utilizatorilor. UCA CJ Sibiu a fost înfiinţată prin Hotărârea Consiliului Judeţean Sibiu nr. 234/ 2021. Conform HCJ Sibiu nr. 235/ 2021, art. I.3, printre atribuţiile principale ale UCA se numără şi organizarea procedurilor de atribuire centralizate, în conformitate cu dispoziţiile legale. În acest context UCA a planificat derularea unei achiziţii centralizate având ca obiect achiziţia de calculatoare all-in-one, laptopuri si imprimante departamentale în vederea semnării unui acord-cadru centralizat cu maxim 3 operatori economici. Pentru lansarea achiziţiei centralizate mai sus identificate, UCA urmăreşte obţinerea de informaţii actuale de la operatorii economici din domeniu, informaţii necesare în vederea definitivării, organizării şi derulării procedurii de achiziţie centralizată, cu precădere în ceea ce priveşte Valoarea estimată a achiţiei, pornind de la specificaţiile produselor şi condiţiile comerciale asociate (condiţiile de livrare, alte obligaţii contractuale). Obiectul acordului-cadru constă în achiziţia următoarelor cantităţi minime/ maxime estimate pentru fiecare din cei trei ani contractuali: Anul 1 Anul 1 Anul 2 Anul 2 Anul 3 Anul 3 Denumire echipament Cantitate minimă Cantitate maximă Cantitate minimă Cantitate maximă Cantitate minimă Cantitate maximă (2) (3) (4) (5) (6) (7) (8) Lot 1 Calculatoare de birou all-in-one AIO1 91 137 142 215 131 187 Lot 1 Calculatoare de birou all-in-one AIO2 69 99 86 130 88 134 Lot 2 Calculatoare portabile (laptop) 49 80 73 110 71 121 Lot 3 Imprimante departamentale 23 39 42 59 24 40 Aceste produse vor fi livrate în judeţul Sibiu. Principalele subiecte propuse pentru discuţie includ aspecte legate de determinarea valorii estimate, pornind de la informaţiile tehnice, financiare, contractuale pentru derularea şi finalizarea procedurii de atribuire centralizată având ca obiect calculatoare all-in-one, laptopuri şi imprimante departamentale.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Determinarea Valorii estimate în actualul context economic pentru derularea achiziţiei centralizate de produse - 3 loturi - calculatoare all-in-one, laptopuri şi imprimante departamentale. Cerinţele pentru produse şi condiţiile comerciale asociate sunt incluse în Anexă la prezentul anunţ. 23.06.22
Achiziţia centralizată de calculatoare all-in-one, laptopuri si imprimante departamentale 12.01.22
Acord-cadru centralizat pentru produse IT – lot 1 calculatoare all-in-one, lot 2 laptopuri, lot 3 imprimante departamentale 23.05.22
Acord-cadru centralizat pentru produse IT – lot 1 calculatoare all-in-one, lot 2 laptopuri, lot 3 imprimante departamentale 16.08.22
Achiziţia centralizată de produse de articole de birotică, produse de papetărie şi furnituri de birou. 16.12.21
Licitatii Viitoare - Achizitie centralizata privind produse IT; calculatoare all-in-one,laptopuri,imprimante departamentale (Programul Anual al Achizitiilor Publice anul 2022) 29.07.22
Acord-cadru centralizat pentru produse IT – lot 1 calculatoare all-in-one, lot 2 laptopuri, lot 3 imprimante departamentale  
Contract de furnizare produse farmaceutice  
Contract de furnizare produse farmaceutice 29.08.13
" Furnizare de echipamente IT şi licenţe software" în cadrul proiectului ,, Un parteneriat pentru incluziunea economico-sociala a comunitatii marginalizate Tirnava’’, bugetul proiectului şi contractul de finanţare POCU/18/4/4.1/114591 semnat cu AM POCU, proiect cofinanţat din Programul Operaţional Capital Uman 2014 – 2020