Ca urmare a derulării proiectului "Sprijin în implementarea Strategiei Naţionale în domeniul Achiziţiilor Publice prin consolidarea capacităţii administrative a Agenţiei Naţionale pentru Achiziţii Publice şi a autorităţilor contractante, cod SIPOCA 625" ("proiectul SIPOCA 625"), al cărui beneficiar este şi judeţul Sibiu, în cadrul Consiliului Judeţean Sibiu s-a înfiinţat Unitatea de Achiziţii Publice Centralizate (UCA).
...
Ca urmare a derulării proiectului "Sprijin în implementarea Strategiei Naţionale în domeniul Achiziţiilor Publice prin consolidarea capacităţii administrative a Agenţiei Naţionale pentru Achiziţii Publice şi a autorităţilor contractante, cod SIPOCA 625" ("proiectul SIPOCA 625"), al cărui beneficiar este şi judeţul Sibiu, în cadrul Consiliului Judeţean Sibiu s-a înfiinţat Unitatea de Achiziţii Publice Centralizate (UCA).
Obiectivul principal al UCA este reprezentat de optimizarea condiţiilor şi a procesului de achiziţii publice pe bază de criterii economice şi de calitate şi în condiţiile asigurării securităţii juridice, prin agregarea necesităţilor utilizatorilor.
UCA CJ Sibiu a fost înfiinţată prin Hotărârea Consiliului Judeţean Sibiu nr. 234/ 2021.
Conform HCJ Sibiu nr. 235/ 2021, art. I.3, printre atribuţiile principale ale UCA se numără şi organizarea procedurilor de atribuire centralizate, în conformitate cu dispoziţiile legale.
În acest context UCA a planificat derularea unei achiziţii centralizate având ca obiect achiziţia de calculatoare all-in-one, laptopuri si imprimante departamentale în vederea semnării unui acord-cadru centralizat cu maxim 3 operatori economici.
Pentru lansarea achiziţiei centralizate mai sus identificate, UCA urmăreşte obţinerea de informaţii actuale de la operatorii economici din domeniu, informaţii necesare în vederea definitivării, organizării şi derulării procedurii de achiziţie centralizată, cu precădere în ceea ce priveşte Valoarea estimată a achiţiei, pornind de la specificaţiile produselor şi condiţiile comerciale asociate (condiţiile de livrare, alte obligaţii contractuale).
Obiectul acordului-cadru constă în achiziţia următoarelor cantităţi minime/ maxime estimate pentru fiecare din cei trei ani contractuali:
Anul 1 Anul 1 Anul 2 Anul 2 Anul 3 Anul 3
Denumire echipament Cantitate minimă Cantitate maximă Cantitate minimă Cantitate maximă Cantitate minimă Cantitate maximă
(2) (3) (4) (5) (6) (7) (8)
Lot 1 Calculatoare de birou all-in-one
AIO1 91 137 142 215 131 187
Lot 1 Calculatoare de birou all-in-one
AIO2 69 99 86 130 88 134
Lot 2 Calculatoare portabile (laptop) 49 80 73 110 71 121
Lot 3 Imprimante departamentale 23 39 42 59 24 40
Aceste produse vor fi livrate în judeţul Sibiu.
Principalele subiecte propuse pentru discuţie includ aspecte legate de determinarea valorii estimate, pornind de la informaţiile tehnice, financiare, contractuale pentru derularea şi finalizarea procedurii de atribuire centralizată având ca obiect calculatoare all-in-one, laptopuri şi imprimante departamentale.