Primăria Municipiului Constanţa intenţionează să achiziţioneze serviciul de promovare aferent proiectului " Îmbunătăţirea mobilităţii în muncipiul Constanţa, între Gara CFR şi Staţiunea Mamaia", proiect finanţat prin intermediul Programului Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 4- Sprijinirea Dezvoltării Urbane Durabile, Prioritate de investiţii 4E-Promovarea unor strategii cu emisii scăzute de dioxid de carbon pen...
Primăria Municipiului Constanţa intenţionează să achiziţioneze serviciul de promovare aferent proiectului " Îmbunătăţirea mobilităţii în muncipiul Constanţa, între Gara CFR şi Staţiunea Mamaia", proiect finanţat prin intermediul Programului Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 4- Sprijinirea Dezvoltării Urbane Durabile, Prioritate de investiţii 4E-Promovarea unor strategii cu emisii scăzute de dioxid de carbon pentru toatele tipurile de teritorii, în special pentru zonele urbane, inclusive promovarea mobilităţii urbane multimodale durabile şi a măsurilor de adaptare relevante pentru atenuare, Obiectiv specific 4.1 – Reducerea emisiilor de carbon în municipiile reşedinţă de judeţ prin investiţii bazate pe planurile de mobilitate urbană durabilă.
Se solicită oferte de preţ pentru:
1. Elaborare, machetare, publicare un Comunicat de presă privind începerea proiectului;
2. Proiectare, machetare, execuţie şi montare un panou temporar dimensiune L3m x h2m;
3. Elaborare, machetare, publicare un Comunicat de presă privind finalizarea proiectului;
4. Proiectare,machetare, execuţie şi montare 1 bucată placă permanentă dimensiuni 1,5m x 2m;
5. Proiectare, machetare, execuţie şi livrare afişe format A2 – 300 bucăţi;
6. Proiectare, machetare, execuţie şi livrare pliante – 500 bucăţi;
7. Proiectare, machetare, execuţie şi livrare hărţi cu traseele de transport public – 1000 bucăţi
Documente: anunţ
Descriere consultare:
1. Elaborare, machetare, publicare un Comunicat de presă privind începerea proiectului.
Prestatorul va elabora, macheta şi publica comunicatul de presă într-o publicaţie generalistă online, cu trimitere din homepage într-o altă pagină.
Portalul selectat trebuie să aibă un conţinut de ştiri generaliste şi/sau economice. Comunicatul de presă va rămâne postat minimum 3 zile. Acest portal va avea minimum 3.000 de vizitatori unici pe lună (se va lua în calcul luna dinaintea publicării comunicatului ce are în vedere promovarea proiectului).
Prestatorul va face dovada apariţiei comunicatului livrat către mass media online prin printscreen la pagina web a publicaţiei online unde s-a publicat, astfel încât să fie vizibil textul comunicatului, numele publicaţiei online şi data apariţiei.
Comunicatul de presă şi elementele informative care vor fi prezentate în acesta precum şi modul de prezentare al acestora se vor realiza conform cerinţelor din Manualul de Identitate Vizuală POR în vigoare.
2. Proiectare/machetare/execuţie şi montare un panou temporar dimensiune 3m x 2m.
Panoul temporar va avea o dimensiune de 3m x 2m şi va fi instalat la locaţia proiectului, într-un loc vizibil publicului şi va fi expus pe toată perioada de implementare a proiectului.
Panoul va fi înlocuit cel târziu după 3 luni de la terminarea proiectului cu placa permanentă.
Panoul temporar va fi din componente rezistente la acţiuni fizice şi mecanice, inclusiv materialele folosite pentru inscrisuri şi protecţie să asigure o bună vizibilitate şi rezistenţă în timp, la intemperii, variaţii climatice.
Panoul temporar şi elementele informative care vor fi prezentate pe acesta precum şi modul de prezentare al acestora, se vor realiza conform cerinţelor din Manualul de Identitate Vizuală POR în vigoare.
În caz de deteriorare a panoului, Prestatorul este obligat să îl refacă în cel mult 10 zile de la comunicarea de către Beneficiar a deteriorării.
3. Elaborare, machetare, publicare un Comunicat de presă privind finalizarea proiectului.
Prestatorul va elabora, macheta şi publica comunicatul de presă într-o publicaţie generalistă online, cu trimitere din homepage într-o altă pagină.
Portalul selectat trebuie să aibă un conţinut de ştiri generaliste şi/sau economice. Comunicatul de presă va rămâne postat minimum 3 zile. Acest portal va avea minimum 3.000 de vizitatori unici pe lună (se va lua în calcul luna dinaintea publicării comunicatului ce are în vedere promovarea proiectului).
Prestatorul va face dovada apariţiei comunicatului livrat către mass media online prin printscreen la pagina web a publicaţiei online unde s-a publicat, astfel încât să fie vizibil textul comunicatului, numele publicaţiei online şi data apariţiei.
Comunicatul de presă şi elementele informative care vor fi prezentate în acesta precum şi modul de prezentare al acestora se vor realiza conform cerinţelor din Manualul de Identitate Vizuală POR în vigoare.
4. Proiectare/machetare/execuţie şi montare 1 bucată placă permanentă dimensiuni 1.5m x 2m.
Placa permanentă se va realiza respectând Manualul de identitate vizuală pentru Programul Operaţional Regional 2014 – 2020 în vigoare la momentul primirii Ordinului de începere. Acesta va fi confecţionat din materiale rezistente la intemperii şi va avea dimensiunea minimă de 1,5m x 2m.
Placa va fi amplasată la locaţia proiectului, Prestatorul având obligaţa de a identifica cel mai potrivit amplasament şi de a monta placa într-un loc vizibil, doar după confirmarea locaţiei de către Beneficiar.
Placa permanentă va fi instalată nu mai târziu de 3 luni de la încheierea proiectului şi va rămâne instalată la locul implementării proiectului pe o perioadă de 5 ani de la data închiderii oficiale a Programului Operaţional Regional 2014-2020.
Placa permanentă va fi din componente rezistente la acţiuni fizice şi mecanice, inclusiv materialele folosite pentru inscrisuri şi protecţie să asigure o bună vizibilitate şi rezistenţă în timp, la intemperii, variaţii climatice.
Placa permanentă şi elementele informative care vor fi prezentate pe aceasta precum şi modul de prezentare al acestora se vor realiza conform cerinţelor din Manualul de Identitate Vizuală POR în vigoare.
În caz de deteriorare a plăcii, Prestatorul este obligat să o refacă în cel mult 10 zile de la comunicarea de către Beneficiar a deteriorării.
5. Afişe format A2
Afişele se vor realiza respectând Manualul de identitate vizuală pentru Programul Operaţional Regional 2014 – 2020 în vigoare la momentul primirii Ordinului de începere.
Afişele se vor realiza pe format A2, vor fi imprimate pe hârtie lucioasă de min. 150 g/mp, printată cu vopsea rezistentă la UV, policromie.
6. Pliante
Pliante se vor realiza respectând Manualul de identitate vizuală pentru Programul Operaţional Regional 2014 – 2020 în vigoare la momentul primirii Ordinului de începere.
Pliantele se vor realiza pe format 1/3 A4 (deschis) - trifold, vor fi imprimate pe hârtie lucioasă de min. 150 g/mp, dublă faţă, policromie.
7. Hărţi cu traseele de transport pubic
Hărţile se vor realiza respectând Manualul de identitate vizuală pentru Programul Operaţional Regional 2014 – 2020 în vigoare la momentul primirii Ordinului de începere.
Harta se va realiza pe format A2 (deschis), va fi imprimată pe hârtie lucioasă de min. 130 g/mp, imprimată o faţă, policromie, pliată.