Feedback
I.D.: 65068175

Determinarea valorii estimate a serviciului şi solicitarea de informaţii relevante referitoare la modul de elaborare/structurare a caietului de sarcini in vederea achiziţionării ,,Serviciilor de consultanta in elaborarea şi implementarea procedurilor operaţionale şi de sistem în cadru filialei"

Data publicarii
13.01.22 Exista 358.000 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79311100-8 71621000-7 79400000-8
Termenul limita pentru depunere:
31.01.22
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Academia Română Filiala Cluj-Napoca intenţionează să achiziţioneze servicii de consultanţă specializată in elaborarea şi implementarea procedurilor operaţionale şi de sistem necesare funcţionarii şi desfăşurarii activităţilor în cadrul aparatului funcţional al Filialei Cluj. Operatorii economici vor avea în vedere următoarele aspecte: - În vederea identificării necesităţilor reale ale filialei şi întocmirea pro...
Academia Română Filiala Cluj-Napoca intenţionează să achiziţioneze servicii de consultanţă specializată in elaborarea şi implementarea procedurilor operaţionale şi de sistem necesare funcţionarii şi desfăşurarii activităţilor în cadrul aparatului funcţional al Filialei Cluj. Operatorii economici vor avea în vedere următoarele aspecte: - În vederea identificării necesităţilor reale ale filialei şi întocmirea propunerii, este necesară prezenţa fizică la sediul filialei anterior transmiterii propunerii, pentru o bună întelegere a nevoii autorităţii contractante; - Identificarea necesarului de proceduri de sistem; - Identificarea necesarului de proceduri operaţionale pentru fiecare compartiment în parte; - Corelarea procedurilor cu ROF, RI, fişele de post, riscurile aferente; - Supravegherea aplicării procedurilor prin prezenţa fizică la sediul filialei, pe durata derulării contractului (pentru o perioadă prestabilită de timp între 3 – 6 luni); - În urma vizitei la filială, se va prezinta un grafic de elaborare, respectiv aplicare/implementare proceduri; - Prezentarea de experienţă similară în domeniu şi referinţe (beneficiarul şi tipurile de proceduri elaborate/implementate); - Şi alte solicitări şi informaţii considerabte relevante.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
42/2020 - "Lucrari de intretinere si reparatii in amenajarile de imbunatatiri funciare din cadrul Filialelor Teritoriale ale Agentiei Nationale de Imbunatatiri Funciare " Lot I - Lucrari I+R in amenajarea Nufarul din cadrul Filialei Teritoriale de IF Tulcea Lot II Lucrari de I+R pentru refacerea infrastructurii de IF in Amenajarea CES Codor Jichis - Filiala Teritoriala de IF Cluj Lot III Lucrari de I+R pentru refacerea infrastructurii de IF in Amenajarea CES Macau Inuc Filiala Teritoriala de IF Cluj Lot IV Lucrari I+R in amenajarea de CES Bistrita – Schitu Ceahlau Filiala Teritoriala de IF Neamt Lot V Lucrare de I+R in amenajarea CES CombatereaEroziunii Solului in BH Dambovita apartinand Filialei Teritoroala de IF Arges Lot VI Lucrari de I+R pe canal Valea Eruga din amenajarea Timisul Superior Filiala Teritoriala de IF Timis. 02.12.20
Servicii de transmisie date pentru monitorizarea video in dispecerat autorizat a unitatilor care detin sisteme tehnice de supraveghere si inregistrare video si antiefractie din cadrul DEER S.A. Zonele TN, TS, MN 06.04.23
SERVICII DE CONSULTANŢĂ ŞI AUDIT EXTERN PENTRU REACREDITARE ANMCS  
Dezvoltarea şi Implementarea unor Platforme de Integrare de tip ESB, inclusiv a serviciilor de implementare şi customizare software pentru adaptarea la procesele de business ale Beneficiarilor finali, şi a Infrastructurii Hardware necesare funcţionării Platformelor ESB. Servicii recurente de suport şi mentenanţă pentru Platformele de Integrare ESB şi Infrastructura HW aferentă 08.11.21
SUSPENDATA - Dezvoltarea şi Implementarea unor Platforme de Integrare de tip ESB, inclusiv a serviciilor de implementare şi customizare software pentru adaptarea la procesele de business ale Beneficiarilor finali, şi a Infrastructurii Hardware necesare funcţionării Platformelor ESB. Servicii recurente de suport şi mentenanţă pentru Platformele de Integrare ESB şi Infrastructura HW aferentă 08.11.21
Servicii de consultanta Sistem de control intern managerial(SCIM)pt Primaria Mihai Viteazu, jud.Cluj  
Curs online Implementarea Sistemului de Control Intern Managerial -cf. OSGG 600/2018 - SCIM  
Intocmire documentatii cadastrale si rapoarte de evaluare in vederea dobandirii prin expropriere/transfer a imobilelor proprietate privata, care constituie coridorul de expropriere al lucrarilor de utilitate publica: 1.VO Stei , aferent Etapei I- Centura Beius; 2.VO Alesd- promovat prin HG 346/2022 21.06.22
Intocmire documentatii cadastrale si rapoarte de evaluare in vederea dobandirii prin expropriere/transfer a imobilelor proprietate privata, care constituie coridorul de expropriere al lucrarilor de utilitate publica: VO Carei km 0+000-km 10+459 Jud SM; VO Zalau, etapa 2, intre DN1F km 79+625-DJ191C 10.11.20
Prestare servicii de citire contoare de energie electrica cu tertii - DEER 12.03.24