Feedback
I.D.: 95427630

Determinarea valorii estimate a serviciilor medicale de medicina muncii pentru salariaţii Aparatului de specialitate al Primarului General al Municipiului Bucureşti (cod CPV 85147000-1).

Data publicarii
04.04.24 Exista 761.605 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
85147000-1
Termenul limita pentru depunere:
09.04.24
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Estimarea valorii de achiziţie a serviciilor medicale de medicina muncii pentru salariaţii Aparatului de specialitate al Primarului General al Municipiului Bucureşti. Se solicită oferte de preţ în vederea determinării valorii estimate de achiziţie a serviciilor medicale de medicina muncii pentru salariaţii Aparatului de specialitate al Primarului General al Municipiului Bucureşti. Documentat.ia va can.tine: Pentru asigura...
Estimarea valorii de achiziţie a serviciilor medicale de medicina muncii pentru salariaţii Aparatului de specialitate al Primarului General al Municipiului Bucureşti. Se solicită oferte de preţ în vederea determinării valorii estimate de achiziţie a serviciilor medicale de medicina muncii pentru salariaţii Aparatului de specialitate al Primarului General al Municipiului Bucureşti. Documentat.ia va can.tine: Pentru asigurarea Serviciului Medical de Medicina Muncii, prestatorul are obligaţia să efectueze pentru salariaţii Primăriei Municipiului Bucureşti (funcţii de demnitate publică, administrator public, funcţii publice şi contractuale), în costurile ofertate, cel puţin următoarele servicii medicale, în conformitate cu legislaţia în vigoare: • supravegherea stării de sănătate a salariaţilor Primăriei Municipiului Bucureşti (funcţii de demnitate publică, administrator public, funcţii publice şi contractuale) în concordanţă cu particularităţile expunerii la riscurile profesionale, prin următoarele servicii medicale profilactice: - examene medicale la angajarea in muncă ; - examene medicale periodice ; - examene medicale la reluarea activităţii; - examene medicale la supraveghere specială; - examene medicale la adaptare; - promovarea sănătăţii la locul de muncă; • identificarea factorilor de risc privind îmbolnăvirile profesionale la locurile de muncă ale salariaţilor Primăriei Municipiului Bucureşti, evaluarea acestor riscuri conform prevederilor legale de specialitate şi comunicarea existenţei riscului de îmbolnăvire profesională către toţi factorii implicaţi în procesul muncii; • consiliere pe probleme de promovare a sănătăţii în muncă prin organizarea ergonomică a locului de muncă, adaptarea muncii şi a locului de muncă la caracteristicile psihofiziologice ale salariaţilor (inclusiv efectuarea, dacă este cazul, a examenelor medicale de adaptare) şi prin îmbunătăţirea mediului de muncă din punct de vedere al sănătăţii în muncă; • îndrumarea activităţii de reabilitare profesională, reconversie profesională, reorientare profesională în caz de accidente de muncă, boală profesională, boală legată de profesiune sau după afecţiuni cronice; • organizarea primului-ajutor medical şi a tratamentului de urgenţă în cadrul locaţiilor Primăriei Municipiului Bucureşti, inclusiv instruirea salariaţilor desemnaţi de către Primăria Municipiului Bucureşti pentru acordarea primului ajutor şi a procedurilor de urgenţă, inclusiv eliberarea documentelor doveditoare privind realizarea acestei instruiri; • realizarea obligaţiilor ce revin medicului de medicina muncii, potrivit prevederilor actelor normative privind protecţia maternităţii la locurile de muncă (Ordonanţa de Urgenta nr. 96/2003 cu modificările şi completările ulterioare); • participarea la activitatea de autorizare din punctul de vedere al securităţii şi sănătăţii în muncă a exercitării meseriilor şi profesiilor prevăzute în legislaţia specifică; • participarea la activităţile Comitetului de Securitate şi Sănătate în Muncă (C.S.S.M.) prin stabilirea programelor de sănătate în muncă şi prezentarea lor cu ocazia şedinţelor C.S.S.M., inclusiv întocmirea rapoartelor cu privire la situaţia stării de sănătate a angajaţilor - în relaţie cu condiţiile de muncă şi riscurile profesionale; • participarea la şedinţele Comisiei de acordare a ajutorului bănesc în cazul unor boli grave şi incurabile pentru salariaţii P.M.B.; • realizarea oricăror alte obligaţii de medicina muncii stipulate prin legislaţia în vigoare. Descriere: Se solicită oferte de preţ în vederea determinării valorii estimate de achiziţie a serviciilor medicale de medicina muncii pentru salariaţii Aparatului de specialitate al Primarului General al Municipiului Bucureşti, conform celor menţionate la punctul anterior. Oferta de preţ va conţine costul total al serviciilor (Lei), precum şi preţul mediu / angajat (Lei), indiferent de categoria de personal din care face parte. Nu vor fi prezentate preţuri pe categorii de personal. Structura de personal a Primăriei Municipiului Bucureşti este prezentată în anexa nr.1 în scopul informării ofertanţilor asupra categoriilor de personal existente. - Cod CPV 85147000-1 - Servicii de medicina muncii Autoritatea Contractantă trebuie să se asigure că prin consultarea pieţei nu se oferă niciun avantaj necuvenit şi nu se crează niciun dezavantaj pentru oricare şi toţi operatorii economici interesaţi să participe la procedură. Măsurile luate de Autoritatea Contractantă pentru a obţine acceste asigurări sunt stabilite la art. 140 alin. (1) şi (2) din Legea nr. 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare. Consultarea de piaţă are ca scop: 1. ldentiifcarea posibilelor soluţii la o necesitate specifică a Autorităţii Contractante şi a capacităţii pieţei de a furniza soluţii (potenţiali ofertanţi); 2. Furnizarea de informaţii în legatură cu dezvoltarea capacităţii pieţei pentru a satisface necesitatea Autorităţii Contractante (creşterea gradului de cunoaştere a pieţei pe care Autoritatea Contractantă o are), respectiv informarea persoanelor/organizaţiilor cu privire la achiziţie şi cerintele avute în vedere de Autoritatea Contractantă în legatură cu aceasta; 3. Obtinerea de informaţii de la persoanele/organizatiile participante la consultare în vederea pregătirii achiziţie şi pentru organizarea şi desfaşurarea procedurii de atribuire, prin raportare la obiectul achiziţiei publice; 4. Dezvoltarea de strategii de contractare pentru proiectele majore, pentru a se asigura ca diversele parţi componente (inclusiv divizarea pe loturi sau posibilitatea solicitării de oferte alternative) sunt planificate corect, cu luarea în considerare a prevederilor art. 18 alin. (3) din H.G. nr. 395/2016; 5. Reducerea numărului de solicitări de clarificări la Documentatia de atribuire si/sau formularea de notificări prealabile şi depunerea de contestaţii, efectuate ulterior iniţierii procedurii de atribuire. În vederea pregătirii achiziţiei publice şi pentru organizarea şi desfaşurarea procedurii de achiziţie directă.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu