Municipiul Bucureşti, prin Direcţia de Mediu, solicită oferte financiare privind achiziţionarea de servicii pentru tipărirea şi livrarea de eco-vouchere, precum şi servicii de selecţie a unităţilor comerciale participante la Program, colectarea, verificarea şi predarea documentelor pentru decontarea eco-voucherelor.
Prin contractul de prestări servicii se doreşte realizarea următoarelor servicii:
a) de tipărire a 5....
Municipiul Bucureşti, prin Direcţia de Mediu, solicită oferte financiare privind achiziţionarea de servicii pentru tipărirea şi livrarea de eco-vouchere, precum şi servicii de selecţie a unităţilor comerciale participante la Program, colectarea, verificarea şi predarea documentelor pentru decontarea eco-voucherelor.
Prin contractul de prestări servicii se doreşte realizarea următoarelor servicii:
a) de tipărire a 5.000 de carnete eco-vouchere (1 carnet eco-voucher = 3 file);
Fiecare filă eco-voucher va conţine următoarele informaţii:
Pe faţă: - nume/ prenume persoană fizică/ CNP/ data valabilitate eco-voucher,
- denumire persoană juridică/ CUI/ data valabilitate eco-voucher,
- un element de identitate vizuală a Municipiului Bucureşti,
- valoarea nominală a filei eco-voucherului, în cifre şi în litere,
- perioada de valabilitate,
- denumirea ”Programul de stimulare a eliminării din traficul bucureştean a
autovehiculelor cu grad ridicat de poluare prin acordarea de eco-vouchere”,
Pe verso: - condiţii de utilizare a eco-voucherelor.
Filele eco-voucherelor vor conţine minim trei elemente de securitate. Termen de tipărire: 5 zile lucrătoare.
b) de livrare a 5.000 de plicuri cu valoare (valoare eco-voucher 9.000 lei) la adresa beneficiarului. Livrarea se va face pe raza Municipiului Bucureşti, se vor efectua trei încercări de livrare într-un termen de 10 zile lucrătoare, încercările de livrare se dovedesc prin scrisoarea de transport (AWB – Airway Bill). Depunerea AWB-urilor la sediul PMB se va realiza pe baza unui borderou şi vor fi ordonate în ordine alfabetică.
c) de organizare a selecţiei unităţilor comerciale participante (U.C.P.) în ”Programul de stimulare a eliminării din traficul bucureştean a autovehiculelor cu grad ridicat de poluare prin acordarea de eco-vouchere” constând în:
- primirea şi înregistrarea documentelor în format fizic furnizate de unităţile comerciale pentru dovedirea criteriilor de eligibilitate pentru înscrierea în Program,
- verificarea şi validarea documentelor primite în baza criteriilor de eligibilitate prevăzute în regulament,
- încheierea de contracte/ protocoale de colaborare pentru perioada de implementare a Programului,
- furnizarea către autoritatea contractantă a listei U.C.P. –urilor validate şi depunerea documentelor primite de la unităţile comerciale.
d) de preluare şi verificare a documentelor depuse de UCP-uri în vederea decontării eco-voucherelor constând în:
- verificarea formei, conţinutului şi corelării informaţiilor/ datelor înscrise pe documente, conform cerinţelor regulamentului de desfăşurare al Programului;
- verificarea legalităţii operaţiunii în sensul respectării condiţiilor de utilizare a eco-voucherelor;
- verificarea condiţiilor de eligibilitate ale sumelor solicitate la plată de către U.C.P.-uri;
- clarificarea şi remedierea erorilor din documentele financiare pentru conformitate cu cerinţele regulamentului de desfăşurare al Programului;
- centralizarea şi avizarea solicitărilor de plată primite de la unităţile comerciale participante la program;
- depunerea la autoritatea contractantă a documentelor primite de la U.C.P. -uri, însoţite de un centralizator al solicitărilor de plată;
- după verificarea documentelor autoritatea contractantă stabileşte cuantumul sumelor de plată pe care le virează către operatorul economic care are obligaţia virării acestora către UCP-uri
- asigurarea virării sumelor plătite de autoritatea contractantă către U.C.P.-uri.
Documentele care trebuie verificate de operatorul economic sunt: factura, bonul fiscal/ chitanţa de plată, CI/ BI , fila/ filele eco-voucherului pentru fiecare beneficiar în parte care a achiziţionat produse eligibile de la UCP-uri , solicitarea de plată a unităţii comerciale participante, borderoul centralizator – întocmit de unitatea comercială participant.
Având în vedere că se vor acorda 5.000 de carnete eco-voucher se estimează un număr minim de 5.000 de facturi şi un număr maxim de 15.000 de facturi.