Feedback
I.D.: 31295002

Determinarea valorii estimate a contractului de prestări servicii pentru tipărirea şi livrarea de eco-vouchere în cadrul ”Programului de stimulare a eliminării din traficul bucureştean a autovehiculelor cu grad ridicat de poluare prin acordarea de eco-vouchere”, precum şi pentru selecţia unităţilor

Data publicarii
15.10.18 Exista 706.056 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79823000-9
Termenul limita pentru depunere:
18.10.18
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Municipiul Bucureşti, prin Direcţia de Mediu, solicită oferte financiare privind achiziţionarea de servicii pentru tipărirea şi livrarea de eco-vouchere, precum şi servicii de selecţie a unităţilor comerciale participante la Program, colectarea, verificarea şi predarea documentelor pentru decontarea eco-voucherelor. Prin contractul de prestări servicii se doreşte realizarea următoarelor servicii: a) de tipărire a 5....
Municipiul Bucureşti, prin Direcţia de Mediu, solicită oferte financiare privind achiziţionarea de servicii pentru tipărirea şi livrarea de eco-vouchere, precum şi servicii de selecţie a unităţilor comerciale participante la Program, colectarea, verificarea şi predarea documentelor pentru decontarea eco-voucherelor. Prin contractul de prestări servicii se doreşte realizarea următoarelor servicii: a) de tipărire a 5.000 de carnete eco-vouchere (1 carnet eco-voucher = 3 file); Fiecare filă eco-voucher va conţine următoarele informaţii: Pe faţă: - nume/ prenume persoană fizică/ CNP/ data valabilitate eco-voucher, - denumire persoană juridică/ CUI/ data valabilitate eco-voucher, - un element de identitate vizuală a Municipiului Bucureşti, - valoarea nominală a filei eco-voucherului, în cifre şi în litere, - perioada de valabilitate, - denumirea ”Programul de stimulare a eliminării din traficul bucureştean a autovehiculelor cu grad ridicat de poluare prin acordarea de eco-vouchere”, Pe verso: - condiţii de utilizare a eco-voucherelor. Filele eco-voucherelor vor conţine minim trei elemente de securitate. Termen de tipărire: 5 zile lucrătoare. b) de livrare a 5.000 de plicuri cu valoare (valoare eco-voucher 9.000 lei) la adresa beneficiarului. Livrarea se va face pe raza Municipiului Bucureşti, se vor efectua trei încercări de livrare într-un termen de 10 zile lucrătoare, încercările de livrare se dovedesc prin scrisoarea de transport (AWB – Airway Bill). Depunerea AWB-urilor la sediul PMB se va realiza pe baza unui borderou şi vor fi ordonate în ordine alfabetică. c) de organizare a selecţiei unităţilor comerciale participante (U.C.P.) în ”Programul de stimulare a eliminării din traficul bucureştean a autovehiculelor cu grad ridicat de poluare prin acordarea de eco-vouchere” constând în: - primirea şi înregistrarea documentelor în format fizic furnizate de unităţile comerciale pentru dovedirea criteriilor de eligibilitate pentru înscrierea în Program, - verificarea şi validarea documentelor primite în baza criteriilor de eligibilitate prevăzute în regulament, - încheierea de contracte/ protocoale de colaborare pentru perioada de implementare a Programului, - furnizarea către autoritatea contractantă a listei U.C.P. –urilor validate şi depunerea documentelor primite de la unităţile comerciale. d) de preluare şi verificare a documentelor depuse de UCP-uri în vederea decontării eco-voucherelor constând în: - verificarea formei, conţinutului şi corelării informaţiilor/ datelor înscrise pe documente, conform cerinţelor regulamentului de desfăşurare al Programului; - verificarea legalităţii operaţiunii în sensul respectării condiţiilor de utilizare a eco-voucherelor; - verificarea condiţiilor de eligibilitate ale sumelor solicitate la plată de către U.C.P.-uri; - clarificarea şi remedierea erorilor din documentele financiare pentru conformitate cu cerinţele regulamentului de desfăşurare al Programului; - centralizarea şi avizarea solicitărilor de plată primite de la unităţile comerciale participante la program; - depunerea la autoritatea contractantă a documentelor primite de la U.C.P. -uri, însoţite de un centralizator al solicitărilor de plată; - după verificarea documentelor autoritatea contractantă stabileşte cuantumul sumelor de plată pe care le virează către operatorul economic care are obligaţia virării acestora către UCP-uri - asigurarea virării sumelor plătite de autoritatea contractantă către U.C.P.-uri. Documentele care trebuie verificate de operatorul economic sunt: factura, bonul fiscal/ chitanţa de plată, CI/ BI , fila/ filele eco-voucherului pentru fiecare beneficiar în parte care a achiziţionat produse eligibile de la UCP-uri , solicitarea de plată a unităţii comerciale participante, borderoul centralizator – întocmit de unitatea comercială participant. Având în vedere că se vor acorda 5.000 de carnete eco-voucher se estimează un număr minim de 5.000 de facturi şi un număr maxim de 15.000 de facturi.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
"Servicii de tipărire şi livrare de eco-vouchere, precum şi de servicii de selecţie a unităţilor comerciale participante, colectarea, verificarea şi predarea documentelor pentru decontarea eco-voucherelor"în cadrul "Programului de stimulare a eliminării din traficul bucureştean a autovehiculelor cu grad ridicat de poluare prin acordarea de eco-vouchere"  
“Servicii de tipărire şi livrare de eco-vouchere, precum şi de servicii de selecţie a unităţilor comerciale participante, colectarea, verificarea şi predarea documentelor pentru decontarea eco-voucherelor”în cadrul ”Programului de stimulare a eliminării din traficul bucureştean a autovehiculelor cu grad ridicat de poluare prin acordarea de eco-vouchere” 11.03.19
Consultarea pieţei privind Achiziţia de servicii aferente şi conexe derulării Programului FMS şi servicii de import-export prin atribuirea unui acord cadru, cu o durată de 36 de luni de la semnare 27.05.22
Achizitie de servicii aferente şi conexe derulării Programului FMS şi servicii de import-export prin atribuirea unui acord cadru, Specificul bunurilor importate/exportate : produse militare si produse cu dublă utilizare; Durata acordului cadru ce urmeaza a fi incheiat: 48 de luni 04.10.21
Acord cadru de achizitia 3 loturi : i. Servicii de monitorizare, în cadrul contractului 02/QBS/2018 "Înfiintarea si operarea unei retele de transfer de cunostinte pentru promovarea bunelor practici agricole si reducerea riscului poluării cu nitrati în regiunile de dezvoltare Sud-Muntenia, Bucureşti-Ilfov şi Sud-Vest Oltenia", Cod CPV principal : 90731400-4 Servicii de monitorizare sau mãsurare a poluãrii atmosferice; ii. Servicii de coordonare, în cadrul contractului 02/QBS/2018 "Înfiintarea si operarea unei retele de transfer de cunostinte pentru promovarea bunelor practici agricole si reducerea riscului poluării cu nitrati în regiunile de dezvoltare Sud-Muntenia, Bucureşti-Ilfov şi Sud-Vest Oltenia", Cod CPV secundar : 79313000-1 Servicii de evaluare a randamentelor; iii. Servicii de diseminare, în cadrul contractului 02/QBS/2018 "Înfiintarea si operarea unei retele de transfer de cunostinte pentru promovarea bunelor practici agricole si reducerea riscului poluării cu nitrati în r  
Acord cadru de achizitia 3 loturi : i. Servicii de monitorizare, în cadrul contractului 02/QBS/2018 "Înfiintarea si operarea unei retele de transfer de cunostinte pentru promovarea bunelor practici agricole si reducerea riscului poluării cu nitrati în regiunile de dezvoltare Sud-Muntenia, Bucureşti-Ilfov şi Sud-Vest Oltenia", Cod CPV principal : 90731400-4 Servicii de monitorizare sau mãsurare a poluãrii atmosferice; ii. Servicii de coordonare, în cadrul contractului 02/QBS/2018 "Înfiintarea si operarea unei retele de transfer de cunostinte pentru promovarea bunelor practici agricole si reducerea riscului poluării cu nitrati în regiunile de dezvoltare Sud-Muntenia, Bucureşti-Ilfov şi Sud-Vest Oltenia", Cod CPV secundar : 79313000-1 Servicii de evaluare a randamentelor; iii. Servicii de diseminare, în cadrul contractului 02/QBS/2018 "Înfiintarea si operarea unei retele de transfer de cunostinte pentru promovarea bunelor practici agricole si reducerea riscului poluării cu nitrati în r  
Programul social de interes naţional de susţinere a cuplurilor şi a persoanelor singure, pentru creşterea natalităţii 14.06.24
servicii de colectare, transport, distrugere şi reciclare hartie  
Soluţie financiară/soluţie tehnică în vederea selectării unui furnizor de servicii de încasări facturi, rate, taxe, mandate poştale şi alte servicii prin terminale de plată self-service cu identificare biometrică. 29.08.24
2023_CP_021 Sistem integrat de prelucrare şi stocare date, de mare capacitate, pentru UIR. 31.07.23