SERVICII ÎN DOMENIUL PREVENIRII SI STINGERII INCENDIILOR (PSI) 1. Consilierea angajatorului-autoritatea contractanta privind: necesarul pentru dotarea locurilor de munca cu mijloace tehnice de aparare împotriva incendiilor, asigurarea propagandei vizuale privind domeniul apararii împotriva incendiilor, conform normelor aferente în vigoare; 2. Întocmirea tematicii pentru efectuarea instructajului pe linie de aparare împotriv...
SERVICII ÎN DOMENIUL PREVENIRII SI STINGERII INCENDIILOR (PSI) 1. Consilierea angajatorului-autoritatea contractanta privind: necesarul pentru dotarea locurilor de munca cu mijloace tehnice de aparare împotriva incendiilor, asigurarea propagandei vizuale privind domeniul apararii împotriva incendiilor, conform normelor aferente în vigoare; 2. Întocmirea tematicii pentru efectuarea instructajului pe linie de aparare împotriva incendiilor pentru toate categoriile de salariati; 3. Efectuarea instructajului introductiv general; instructaj specific locului de munca; instructaj periodic; instructaj la reîntoarcerea la serviciu din concediu de maternitate si testarea cunostintelor salariatilor pentru personalul nou angajat sau angajat temporar; 4. Verificarea specifica locului de munca si a instructajului periodic pe linie de aparare împotriva incendiilor pentru toti angajatii existenti si pentru fiecare nou angajat/angajat temporar si asigurarea testarii acestora împreuna cu conducatorul locului de munca; 5. Elaborarea instructiunilor de aparare împotriva incendiilor si stabilirea atributiilor ce revin salariatilor la locurile de munca; 6. Efectuarea controalelor tehnice de specialitate în scopul depistarii încalcarii normelor de aparare împotriva incendiilor si informarea autoritatii contractante despre neregulile constatate; 7. Informarea în scris a conducerii autoritatii contractante asupra modificarilor survenite în legislatia în domeniu si a modului concret de implementare a acestora la nivelul institutiei; 8. Verificarea cunostintelor salariatilor privind masurile de aparare împotriva incendiilor, testare anuala/periodica; 9. Verificarea respectarii indicatoarelor de avertizare de catre angajati si persoane din exterior care au acces în institutie; 10. Elaborarea planului de evacuare a salariatilor si asigurarea afisarii planului de evacuare la loc vizibil; 11. Întocmirea planurilor de organizare a activitatii de aparare împotriva incendiilor pe locurile de munca; 12. Reprezentarea împreuna cu responsabilul SSM a autoritatii contractante în fata organelor de control si a inspectorilor de prevenire împotriva incendiilor, prezentarea documentelor si a informatiilor solicitate; 13. Participarea la exercitiile si aplicatiile tactice de interventie organizate de organele competente; 14. Pastrarea confidentialitatii oricaror date si informatii puse la dispozitie de catre autoritatea contractanta cu scopul îndeplinirii obligatiilor contractuale. o Activitati solicitate privind apararea împotriva incendiilor: Întocmirea, consilierea, modificarea si suplimentarea instructiunilor de aparare împotriva incendiilor; Întocmirea tematicii de instructaj privind situatiile de urgenta în cazul aparitiei de noi legislatii în domeniu, în cazul prelucrarii masurilor dispuse de organele de control care au controlat institutia pe linia respectarii legislatiei privind situatiile de urgenta; Consilierea privind inventarierea si completarea listei cu mijloacele de stingere din cadrul SPAS Constanta; Consilierea privind evidenta termenelor de încarcare a stingatoarelor din dotare; Consilierea privind actualizarea Fisei Obiectiv; Consilierea privind întocmirea planurilor de protectie împotriva incendiilor; Planul de evacuare a persoanelor în caz de incendiu; Planul de interventie în caz de incendiu; Planul de organizare a apararii împotriva incendiilor. SERVICII ÎN DOMENIUL SITUATIILOR DE URGENTA 1. consultanta si asistenta cu privire la aspecte din domeniul situatiilor de urgenta; 2. elaborarea de tematici pentru efectuarea instructajului pentru situatii de urgenta; 3. instruirea salariatilor cu privire la situatiile de urgenta; 4. informarea autoritatii contractante cu privire la modificarile legislative incidente în materie; 5. îndeplinirea a orice alte atributii prevazute de lege privind securitatea si sanatatea în munca si apararea împotriva situatiilor de urgenta. Executarea de controale preventive în domeniul securitatii si sanatatii în munca privind functionarea sistemelor si dispozitivelor de protectie, a aparaturii de masura si control, instalatiilor de ventilatie, sistemelor de alarmare, avertizare, semnalizare de urgenta, sistemelor de siguranta si finalizarea lor prin: a) Rapoarte de informare a angajatorului asupra deficientelor constatate, în urma controalelor proprii, propunerea de masuri de prevenire si protectie; b) Întocmirea rapoartelor de informare a Inspectoratului Teritorial de Munca, privind stadiul realizarii masurilor dispuse, cu prilejul vizitelor de control; c) Participarea, consilierea si asumarea raspunderii ca urmare a încheierii contractului de prestare servicii alaturi de beneficiar la controalele efectuate de Inspectoratul Teritorial de Munca.