Feedback
I.D.: 29140331

Determinarea valorii estimate a achizitiei servicii de organizare evenimente (conferinţe) şi materiale informare, comunicare şi publicitate

Data publicarii
25.06.18 Exista 166.960 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79952000 22462000-6
Termenul limita pentru depunere:
28.06.18
 
 
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Primăria Municipiului Constanţa intenţionează să achizitioneze servicii de organizare evenimente (conferinţe) şi materiale informare, comunicare şi publicitate în vederea asigurării unei vizibilităţi potrivite şi o promovare adecvată a proiectului ”Creşterea capacităţii administrative a Municipiului Constanţa prin introducerea şi menţinerea sistemului de management al calităţii ISO 9001”. Prestatorul va asigura: • Organiz...
Primăria Municipiului Constanţa intenţionează să achizitioneze servicii de organizare evenimente (conferinţe) şi materiale informare, comunicare şi publicitate în vederea asigurării unei vizibilităţi potrivite şi o promovare adecvată a proiectului ”Creşterea capacităţii administrative a Municipiului Constanţa prin introducerea şi menţinerea sistemului de management al calităţii ISO 9001”. Prestatorul va asigura: • Organizarea a 3 conferinţe - la începutul şi la finalul proiectului şi o conferinţă privind bunele practici în domeniul calităţii, dezvoltării durabile şi egalităţii de şanse. Prestatorul va asigura: - Locaţia şi logistica necesare desfăşurării evenimentului - locaţia în care va avea loc evenimentul trebuie să aibă capacitatea solicitată de beneficiar, astfel încât să acopere numărul maxim de participanţi estimat pentru fiecare tip de eveniment, respectiv 50 de persoane, şi va fi dotată cu: videoproiector, ecran de proiecţie, instalaţie de sonorizare, flipchart, sisteme de ventilaţie/aer condiţionat funcţionale. Se va avea în vedere asigurarea de prelungitoare, cabluri, etc. după caz. De asemenea, locaţia trebuie să fie spaţioasă, cu prezidiu vizibil din toate unghiurile, igienizată corespunzător şi să dispună de acces la grupuri sanitare. Aceasta va avea în apropiere un spaţiu de recepţie pentru primirea şi înregistrarea invitaţilor precum şi un spaţiu pentru servirea pauzelor de cafea şi pentru dicuţii. Va fi organizată o pauză de cafea pentru 50 de persoane/conferinţă care va include minim următoarele tipuri de produse în cantităţi suficiente pentru numărul estimat de persoane care vor participa la eveniment: băutură rece şi caldă (apă plată, apă minerală, cafea, cea, etc), produse de patiserie dulce şi sărată, fursecuri; - Elaborare invitaţii şi tabel participanţi pentru fiecare eveniment, agendă eveniment; - Realizare prezentare power point şi word pentru fiecare eveniment; - Materiale foto aferente fiecărui eveniment. Pentru fiecare conferinţă s-a estimat un număr de participanţi de aproximativ 50 persoane/conferinţă. • Crearea si producţia materialelor de informare, comunicare şi publicitate: - 150 mape personalizate - dimeniune A4+, policromie, carton dublu cerat mat minim 300g, plastifiere selectivă sau lăcuire, buzunar interior, design şi personalizare incluse. Vor conţine deasemenea, materiale aferente cu tematica conferinţei: agendă eveniment, prezentarea proiectului etc; - 150 pixuri personalizate - metalice, formă rotundă, mină albastră, personalizare cu cerneală rezistentă UV şi mecanic; - 150 genţi personalizate - material ecologic, dimensiuni aproximativ 370x320x25 mm, design şi personalizare incluse; - 50 de broşuri - fomat A5, policromie faţă/verso, minim 10 pagini, coperţi carton dublu cerat lucios min. 350 g/mpr, plastifiere selectivă sau lăcuire UV, interior hârtie lucioasă min. 160 gr/mp, legare prin min 2 capse, design şi personalizare incluse; - 1 roll-up - dimeniuni 0,80x2m, casetă aluminiu, material polipropilenă, print policromie, demontabil, husă pentru protecţie; - elaborare şi publicare 2 comunicate de presă (la începutul proiectului şi la finalizarea proiectului) care se vor publica într-un ziar de interes local/regional. Toate materialele vor conţine obligatoriu elementele prevăzute în Manualul de Identitate Vizuală Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014 - 2020. Proiectul este finanţat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020. Preţul serviciilor de organizare evenimente (conferinţe) şi materiale informare, comunicare şi publicitate va fi prezentat la valoarea totală în lei, exclusiv taxa pe valoarea adăugată, care va fi evidenţiată distinct. Valoarea totală va fi însoţită de o anexă care va cuprinde valoarea fiecărui articol exprimat în lei fără TVA.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu