Primăria Municipiului Constanţa intenţionează să achizi?ioneze servicii de consultanţă specializată pentru realizarea Analizei diagnoză pentru dezvoltare instituţională în cadrul proiectului ”Creşterea capacităţii administrative a Municipiului Constanţa prin introducerea şi menţinerea sistemului de management al calităţii ISO 9001”.
Această activitate presupune realizarea unei radiografieri a sistemului de management exist...
Primăria Municipiului Constanţa intenţionează să achizi?ioneze servicii de consultanţă specializată pentru realizarea Analizei diagnoză pentru dezvoltare instituţională în cadrul proiectului ”Creşterea capacităţii administrative a Municipiului Constanţa prin introducerea şi menţinerea sistemului de management al calităţii ISO 9001”.
Această activitate presupune realizarea unei radiografieri a sistemului de management existent la nivelul primăriei din punct de vedere metodologic, organizatoric, decizional şi informaţional şi elaborarea documentelor specifice sistemului de management al calităţii ISO 9001.
Prestatorul va asigura:
• Realizare analiză diagnoză a instituţiei care va presupune o abordare integrată a organizaţiei:
- din perspectivă internă - prin colectarea datelor privind „starea organizaţiei”, aşa cum este ea percepută de către funcţiunile şi oamenii săi, normele şi procedurile existente. Pentru a măsura gradul în care sistemul de management existent în cadrul primăriei răspunde cerinţelor standardului de calitate, precum şi actiunile ce trebuie întreprinse în etapele următoare - strategia de implementare a managementului calităţii în cadrul primăriei - vor fi utilizate următoarele instrumente şi tehnici:
- O sesiune de conştientizare a personalului primăriei cu privire la importanţa şi beneficiile implementării şi certificării sistemului de management al calităţii;
- Interviuri structurate cu factorii de decizie (primar, viceprimari), precum şi cu personalul de conducere şi de execuţie (chestionare de colectare date) ca mijloc de documentare asupra cerinţelor de dezvoltare;
- Observarea şi analiza documentelor existente în cadrul primăriei: proceduri, regulamente, politici, obiective, etc;
- Şedinte de lucru (work-shop-uri) – ca instrument de colectare date pentru fiecare proces identificat;
cât şi
- din perspectivă externă prin analiza cadrului legal, instituţional şi regional în care îşi desfăşoară activitatea instituţia. De asemenea vor fi culese date de la stakeholderi (date referitoare la tipurile de servicii solicitate, respectarea termenelor stabilite, timpul de aşteptare, promtitudinea şi cooperarea personalului, gradul de mulţumire, etc.).
• Realizare raport de evaluare care va cuprinde pe lângă descrierea situaţiei existente, concluzii şi recomandări;
• Elaborarea documentaţiei specifică standardului ISO 9001:2015, respectiv:
- Manualul calităţii;
- Procedurile de sistem obligatorii cerute de standard;
- Proceduri/instrucţiuni de lucru/descriere procese;
- Formulare.
• Instruirea tuturor angajaţilor instituţiei şi a aleşilor locali în vederea aplicării procedurilor sistemului de management al calităţii ISO 9001 (cca.651 persoane).
Durata de prestare a serviciului conform contractului de finanţare este de 4 luni.
Preţul serviciilor de consultanţă specializată pentru realizarea Analizei diagnoză pentru dezvoltare instituţională va fi prezentat la valoarea totală în lei, exclusiv taxa pe valoarea adăugată, care va fi evidenţiată distinct.
Se vor transmite informaţii relevante în vederea întocmirii Caietului de sarcini aferent achiziţiei serviciilor de consultanţă specializată pentru realizarea Analizei diagnoză pentru dezvoltare instituţională şi elaborarea documentelor specifice sistemului de management al calităţii ISO 9001 (ca de ex: număr de experţi necesari şi specializările acestora etc) precum şi orice altă informaţie de natură tehnică considerată relevantă în vederea realizării serviciului.