Feedback
I.D.: 32642813

Determinarea valorii estimate a achizitiei de servicii instruire “Auditor în domeniul calităţii” în cadrul proiectului „Creşterea capacităţii administrative a Municipiului Constanţa prin introducerea şi menţinerea sistemului de management al calităţii ISO 9001”.

Data publicarii
12.12.18 Exista 181.403 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
80500000-9 80530000-8
Termenul limita pentru depunere:
17.12.18
 
 
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Oferta de preţ în vederea determinării valorii estimate pentru achiziţia de servicii instruire “Auditor în domeniul calităţii” în cadrul proiectului „Creşterea capacităţii administrative a Municipiului Constanţa prin introducerea şi menţinerea sistemului de management al calităţii ISO 9001". Această activitate presupune realizarea unor servicii de instruire “Auditor in domeniul calităţii” (curs acreditat ANC - cod COR 2141...
Oferta de preţ în vederea determinării valorii estimate pentru achiziţia de servicii instruire “Auditor în domeniul calităţii” în cadrul proiectului „Creşterea capacităţii administrative a Municipiului Constanţa prin introducerea şi menţinerea sistemului de management al calităţii ISO 9001". Această activitate presupune realizarea unor servicii de instruire “Auditor in domeniul calităţii” (curs acreditat ANC - cod COR 214130), la care vor participa 5 persoane din cadrul instituţiei. Serviciul va consta în activitatea de formare, inclusiv evaluarea şi certificarea cursanţilor. Cursanţii vor primi certificate de absolvire recunoscute de către Ministerul Muncii şi Justiţiei Sociale şi Ministerul Educaţiei Naţionale, recunoscute oficial pe piaţa muncii, însoţite de un supliment descriptiv menţionând competenţele dobândite. Cursul se va desfăşura în municipiul Constanţa, într-o locaţie pusă la dispoziţie de către prestator, acesta va asigura toate materialele, echipamentele necesare în vederea desfăşurării activităţii precum şi asigurarea unei pauze de cafea care va cuprinde: băutură rece şi caldă (apă plată, apă minerală, cafea, cea, etc), produse de patiserie dulce şi sărată, fursecuri. Preţul serviciilor va fi prezentat la valoarea totală. Valoarea totală va fi însoţită de o anexă care va cuprinde taxa (tariful )/cursant exprimat în lei. În taxa (tariful)/ cursant, operatorul economic va include toate cheltuielile ocazionate de organizarea, derularea, finalizarea cursului şi certificarea absolvenţilor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Determinarea valorii estimate a achizitiei de servicii instruire (curs Managementul calităţii în administraţia publică, curs Management public şi leadership, curs Planificare strategică) în cadrul proiectului „Creşterea capacităţii administrative a Municipiului Constanţa prin introducerea şi menţine 17.12.18
Servicii instruire curs planificare strategică aferentă proiectului "SMART CT’’ 22.07.20
26 – 29 MAI 2022, SISTEMUL DE CONTROL INTERN MANAGERIAL SCIM  
Determinarea valorii estimate a achizitiei, informaţii relevante în vederea elaborării Caietului de sarcini aferent serviciilor de consultanţă specializată pentru realizarea Analizei diagnoză pentru dezvoltare instituţională şi elaborarea documentelor specifice sistemului de management al calităţii 16.07.18
Determinarea valorii estimate a achizitiei servicii de organizare evenimente (conferinţe) şi materiale informare, comunicare şi publicitate 28.06.18
Pachet Stivuitorist specializare  
03 – 06 NOIEMBRIE 2022, POIANA BRAŞOV, ASPECTE PRACTICE PRIVIND REDACTAREA CLAUZELOR CONTRACTUALE  
Pregatirea achizitiei unui "Simulator aterizare fortata pe apă a unui elicopter” cu Instalare, punere în funcţiune, testare, instruirea personalului beneficiar si asigurarea suportului tehnic 04.11.19
Determinarea valorii estimate a achizitiei serviciilor de formare profesionala a asistentului personal al persoanelor cu handicap grav. 21.04.17
Stagii de instruire Stivuitorist, Macaragiu si Fochist Clasa C