Feedback
I.D.: 45174396

Determinarea valorii estimate a achizitiei de panouri luminoase cu montaj inclus si reabilitare panouri existente pentru sediile din cadrul Directiei generale de asistenta sociala, conform specificatiilor din caietul de sarcini atasat.

Data publicarii
01.04.20 Exista 7.684 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
31523000-8 44175000-7 34924000-0 30192170-3
Termenul limita pentru depunere:
15.04.20
 
 
Documente participare:
  1. Caiet sarcini panouri luminoase.pdf
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Determinarea valorii estimate a achizitiei de panouri luminoase cu montaj inclus si reabilitare panouri existente pentru sediile din cadrul Directiei generale de asistenta sociala, conform specificatiilor din caietul de sarcini atasat.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Realizare de panouri luminoase cu montaj inclus si reabilitare panouri existente pentru sediile din cadrul Directiei generale de asistenta sociala Constanta 04.05.20
La anuntul de consultare a pietei [MC1002167], privind „Determinarea valorii estimate a achizitiei de sisteme de detectie si semnalizare efractii, sisteme de supraveghere video si control acces pentru sediile apartinand SPAS”, se reataseaza caietul de sarcini. 27.08.18
Determinarea valorii estimate a achizitiei de pachete cu ocazia inceperii cursurilor pentru prescolarii si scolarii din municipiul Constanta, conform specificatiilor din caietul de sarcini atasat. 25.05.20
Determinarea valorii estimate a achizitiei de usa metalica cu ghiseu si de grilaj de fereastra, cu montaj inclus, pentru spatiul destinat casieriei, conform caietului de sarcini atasat. Propunerea financiara se va intocmi conform modelului de deviz de la pct. 14. din caietul de sarcini 19.03.19
Determinarea valorii estimate a achizitiei de usa metalica cu ghiseu si de grilaj de fereastra, cu montaj inclus, pentru spatiul destinat casieriei, conform caietului de sarcini atasat. Propunerea financiara se va intocmi conform modelului de deviz de la pct. 14. din caietul de sarcini. 07.03.19
Determinarea valorii estimate a achizitiei de sisteme de detectie si semnalizare efractii, sisteme de supraveghere video si control acces pentru sediile apartinand SPAS. 24.08.18
Determinarea valorii estimate a achizitiei avand ca obiect "furnizare de tonere pentru imprimante/multifunctionale", conform caietului de sarcini atasat. 12.04.21
Determinarea valorii estimate a achiziţiei "Aplicaţie pagina de web a Primăriei municipiului Constanţa - PWPMC", conform caietului de sarcini nr. 229459 din 17.11.2021. 22.11.21
Determinarea valorii estimate a achizitiei de pachete ghiozdane cu rechizite pentru scolarii si prescolarii municipiului Constanta, conform specificatiilor atasate prezentului. 04.04.19
Determinarea valorii estimate a achizitiei serviciului de consultanta in protectia riscurilor, in vederea realizarii analizelor de risc la securitatea fizica 16.06.17