Feedback
I.D.: 55801067

Determinarea valorii estimate a achizitiei avand ca obiect "furnizare de tonere pentru imprimante/multifunctionale", conform caietului de sarcini atasat.

Data publicarii
07.04.21 Exista 17.437 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30125100-2
Termenul limita pentru depunere:
12.04.21
 
 
Documente participare:
  1. 2021.04.06 - Caiet de sarcini estimare.doc
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Determinarea valorii estimate a achizitiei avand ca obiect "furnizare de tonere pentru imprimante/multifunctionale", conform caietului de sarcini atasat.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Determinarea valorii estimate a achizitiei serviciului de reparatii imprimante/multifunctionale. 01.07.22
Furnizare de tonere pentru imprimante/multifunctionale 10.08.21
Determinarea valorii estimate a achiziţiei avand ca obiect reparatii de hidroizolatii (infiltrare apa, igrasie,mucegai) pentru sediul administrativ din cadrul Directiei de administrare crese de pe Aleea Malinului nr.4 12.07.21
Determinarea valorii estimate a achiziţiei avand ca obiect furnizare a unui motofierăstrau (drujba) cu lanţ si a unei motocoase cu set de accesorii inclus . 17.07.18
Determinarea valorii estimate a achiziţiei avand ca obiect furnizare a unui motofierăstrau (drujba) cu lanţ si a unei motocoase cu set de accesorii inclus . 26.07.18
Determinarea valorii estimate a achizitiei de usa metalica cu ghiseu si de grilaj de fereastra, cu montaj inclus, pentru spatiul destinat casieriei, conform caietului de sarcini atasat. Propunerea financiara se va intocmi conform modelului de deviz de la pct. 14. din caietul de sarcini 19.03.19
Determinarea valorii estimate a achizitiei de usa metalica cu ghiseu si de grilaj de fereastra, cu montaj inclus, pentru spatiul destinat casieriei, conform caietului de sarcini atasat. Propunerea financiara se va intocmi conform modelului de deviz de la pct. 14. din caietul de sarcini. 07.03.19
Determinarea valorii estimate a achizitiei de servicii de internet, telefonie si cablu tv, conform caietului de sarcini anexat. 01.04.19
Determinarea valorii estimate a achizitiei de panouri luminoase cu montaj inclus si reabilitare panouri existente pentru sediile din cadrul Directiei generale de asistenta sociala, conform specificatiilor din caietul de sarcini atasat. 15.04.20
Determinarea valorii estimate a achizitiei de pachete cu ocazia inceperii cursurilor pentru prescolarii si scolarii din municipiul Constanta, conform specificatiilor din caietul de sarcini atasat. 25.05.20