Primăria Municipiului Constanţa intenţionează să achizitioneze servicii de organizare eveniment „Ziua PORTIS” în cadrul proiectului „PORT – CITIES: INNOVATION FOR SUSTAINABILITY”.
Actvităţile organizate în cadrul evenimentului intitulat ”Ziua PORTIS/PORTIS day” se vor desfăşura în Municipiul Constanţa, preponderent în Zona Centrală, Centrul Istoric şi în Portul Constanţa, în locaţii indicate/agreate de autoritatea contract...
Primăria Municipiului Constanţa intenţionează să achizitioneze servicii de organizare eveniment „Ziua PORTIS” în cadrul proiectului „PORT – CITIES: INNOVATION FOR SUSTAINABILITY”.
Actvităţile organizate în cadrul evenimentului intitulat ”Ziua PORTIS/PORTIS day” se vor desfăşura în Municipiul Constanţa, preponderent în Zona Centrală, Centrul Istoric şi în Portul Constanţa, în locaţii indicate/agreate de autoritatea contractantă, după caz.
Evenimentul pentru care se achiziţioneaz? serviciul se va desf?şura în data de 07.09.2018.
În acest sens, în cadrul serviciului vor fi organizate următoarele activităţi:
a) Organizarea unui tur pietonal, dedicat localnicilor şi turiştilor.
Acest tur pietonal se va desfăşura în centrul istoric al municipiului Constanţa şi va avea în vedere parcurgerea unui traseu care pune în evidenţă obiectivele de patrimoniu arhitectural, cultural, istoric şi arheologic din această zonă. Turul pietonal se va face pentru un număr de aprox. 100 de persoane, coordonat de către ghid/ghizi specializaţi, în limba română.
b) Organizarea unui tur pietonal, dedicat reprezentanţilor oraşelor partenere în cadrul proiectului
Acest tur pietonal se va desfăşura în centrul istoric al municipiului Constanţa şi va avea în vedere parcurgerea unui traseu care pune în evidenţă obiectivele de patrimoniu arhitectural, cultural, istoric şi arheologic din această zonă. Turul pietonal se va face pentru un număr de aprox. 35 de persoane, coordonat de către ghid specializat, în limba engleză.
c) Organizarea unui tur, cu autobuzul supraetajat, în Portul Comercial Constanţa dedicat localnicilor şi turiştilor
Turul se va desfăşura cu autobuz/autobuze supraetajate, cu o capacitate de minim 35 de persoane, care asigură o vizibilitate corespunzătoare. Traseul va pune în evidenţă obiective de interes din cadrul Portului Comercial Constanţa, în special din zona veche a acestuia ( zona Poarta 1) şi va avea ca punct de plecare centrul istoric al Municipiului Constanţa.
Turul se va organiza pentru un număr de aprox.100 de persoane şi va fi coordonat de către ghid/ghizi specializaţi, în limba română.
d) Organizarea unui tur, cu autobuzul supraetajat, în Portul Comercial Constanţa dedicat reprezentanţilor oraşelor partenere în cadrul proiectului
Turul se va desfăşura cu un autobuz supraetajat, cu o capacitate de minin 35 de persoane, care asigură o vizibilitate corespunzătoare. Traseul va pune în evidenţă obiective de interes din cadrul Portului Comercial Constanţa, în special din zona veche a acestuia ( zona Poarta 1) şi va avea ca punct de plecare centrul istoric al Municipiului Constanţa.
Turul se va organiza pentru un număr de aprox.35 de persoane şi va fi coordonat de către ghid specializat, în limba engleză.
e) Asigurarea serviciilor de machetare, realizare şi amplasare a unui pop-up de exterior, la locul de desfăşurare a vernisajului.
Popup-ul de exterior va respecta regulile de identitate vizuală ale programului CIVITAS 2020 (CIVITAS 2020 Corporate Design Handbook).
Popup-ul va avea următoarele caracteristici tehnice:
- structură metalică pliabilă cu geantă tip troler pentru transport;
- dimensiune: 3m h x 4m L
- format din 6 elemente vizuale;
- print pe banner;
- prindere cu benzi magnetice;
- tipar policromie;
- material banner polipropilenă dublă faţă 5oog/mp;
- prindere cu benzi magnetice 3mm grosime/100mm lăţime/2x4m lungime.
Prestatorul va asigura serviciile de machetare, realizare şi montare a popup-lui la locaţia indicată de autoritatea contractantă.
f) Asigurarea serviciilor de machetare, realizare şi amplasare a unor autocolante pe exteriorul autobuzelor supraetajate
Autocolantele vor fi amplasate pe exteriorul autobuzelor cu care vor fi efectuate tururile în Portul Comercial Constanţa şi vor respecta regulile de identitate vizuală ale programului CIVITAS 2020 (CIVITAS 2020 Corporate Design Handbook).
Autocolantele vor avea următoarele caracteristici tehnice:
- window graphics din material plastic cu perforaţii pentru geamuri (se vede din interior înspre exterior, dar nu se vede din exterior în interior);
- dimensiuni min. 2,20 m x 1,20 m
Prestatorul va asigura serviciile de machetare, realizare şi montare a autocolantelor pe autobuzele indicate de autoritatea contractantă.
g) Organizarea a 3 (trei) puncte mobile de informare şi promovare a evenimentului Ziua PORTIS a proiectului şi a iniţiativei CIVITAS
Cele trei puncte mobile de informare şi promovare vor fi organizate în locaţiile indicate de autoritatea contractantă şi vor fi deservite de către prestator prin intermediul unui personal corespunzător, în vederea informării publicului cu privire la acţiunile desfăşurate în cadrul evenimentului şi pentru distribuirea de materiale informative în legătură cu proiectul PORTIS şi iniţiativa CIVITAS.
Ofertantul va prezenta :
Preţul serviciilor de organizare eveniment „Ziua PORTIS” exprimat în lei, cu TVA evidenţiat distinct, în vederea determinării valorii estimate a achiziţiei servicii de organizare eveniment „Ziua PORTIS”, în cadrul proiectului „PORT – CITIES : INNOVATION FOR SUSTAINABILITY”.
Adresa de internet unde sunt publicate informaţiile cu privire la procesul de consultare a pieţei: www.e-licitaţie.ro