Feedback
I.D.: 29613394

Determinarea valorii estimate a achiziţiei servicii de organizare eveniment „Ziua PORTIS”

Data publicarii
17.07.18 Exista 182.760 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79952000
Termenul limita pentru depunere:
19.07.18
 
 
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Primăria Municipiului Constanţa intenţionează să achizitioneze servicii de organizare eveniment „Ziua PORTIS” în cadrul proiectului „PORT – CITIES: INNOVATION FOR SUSTAINABILITY”. Actvităţile organizate în cadrul evenimentului intitulat ”Ziua PORTIS/PORTIS day” se vor desfăşura în Municipiul Constanţa, preponderent în Zona Centrală, Centrul Istoric şi în Portul Constanţa, în locaţii indicate/agreate de autoritatea contract...
Primăria Municipiului Constanţa intenţionează să achizitioneze servicii de organizare eveniment „Ziua PORTIS” în cadrul proiectului „PORT – CITIES: INNOVATION FOR SUSTAINABILITY”. Actvităţile organizate în cadrul evenimentului intitulat ”Ziua PORTIS/PORTIS day” se vor desfăşura în Municipiul Constanţa, preponderent în Zona Centrală, Centrul Istoric şi în Portul Constanţa, în locaţii indicate/agreate de autoritatea contractantă, după caz. Evenimentul pentru care se achiziţioneaz? serviciul se va desf?şura în data de 07.09.2018. În acest sens, în cadrul serviciului vor fi organizate următoarele activităţi: a) Organizarea unui tur pietonal, dedicat localnicilor şi turiştilor. Acest tur pietonal se va desfăşura în centrul istoric al municipiului Constanţa şi va avea în vedere parcurgerea unui traseu care pune în evidenţă obiectivele de patrimoniu arhitectural, cultural, istoric şi arheologic din această zonă. Turul pietonal se va face pentru un număr de aprox. 100 de persoane, coordonat de către ghid/ghizi specializaţi, în limba română. b) Organizarea unui tur pietonal, dedicat reprezentanţilor oraşelor partenere în cadrul proiectului Acest tur pietonal se va desfăşura în centrul istoric al municipiului Constanţa şi va avea în vedere parcurgerea unui traseu care pune în evidenţă obiectivele de patrimoniu arhitectural, cultural, istoric şi arheologic din această zonă. Turul pietonal se va face pentru un număr de aprox. 35 de persoane, coordonat de către ghid specializat, în limba engleză. c) Organizarea unui tur, cu autobuzul supraetajat, în Portul Comercial Constanţa dedicat localnicilor şi turiştilor Turul se va desfăşura cu autobuz/autobuze supraetajate, cu o capacitate de minim 35 de persoane, care asigură o vizibilitate corespunzătoare. Traseul va pune în evidenţă obiective de interes din cadrul Portului Comercial Constanţa, în special din zona veche a acestuia ( zona Poarta 1) şi va avea ca punct de plecare centrul istoric al Municipiului Constanţa. Turul se va organiza pentru un număr de aprox.100 de persoane şi va fi coordonat de către ghid/ghizi specializaţi, în limba română. d) Organizarea unui tur, cu autobuzul supraetajat, în Portul Comercial Constanţa dedicat reprezentanţilor oraşelor partenere în cadrul proiectului Turul se va desfăşura cu un autobuz supraetajat, cu o capacitate de minin 35 de persoane, care asigură o vizibilitate corespunzătoare. Traseul va pune în evidenţă obiective de interes din cadrul Portului Comercial Constanţa, în special din zona veche a acestuia ( zona Poarta 1) şi va avea ca punct de plecare centrul istoric al Municipiului Constanţa. Turul se va organiza pentru un număr de aprox.35 de persoane şi va fi coordonat de către ghid specializat, în limba engleză. e) Asigurarea serviciilor de machetare, realizare şi amplasare a unui pop-up de exterior, la locul de desfăşurare a vernisajului. Popup-ul de exterior va respecta regulile de identitate vizuală ale programului CIVITAS 2020 (CIVITAS 2020 Corporate Design Handbook). Popup-ul va avea următoarele caracteristici tehnice: - structură metalică pliabilă cu geantă tip troler pentru transport; - dimensiune: 3m h x 4m L - format din 6 elemente vizuale; - print pe banner; - prindere cu benzi magnetice; - tipar policromie; - material banner polipropilenă dublă faţă 5oog/mp; - prindere cu benzi magnetice 3mm grosime/100mm lăţime/2x4m lungime. Prestatorul va asigura serviciile de machetare, realizare şi montare a popup-lui la locaţia indicată de autoritatea contractantă. f) Asigurarea serviciilor de machetare, realizare şi amplasare a unor autocolante pe exteriorul autobuzelor supraetajate Autocolantele vor fi amplasate pe exteriorul autobuzelor cu care vor fi efectuate tururile în Portul Comercial Constanţa şi vor respecta regulile de identitate vizuală ale programului CIVITAS 2020 (CIVITAS 2020 Corporate Design Handbook). Autocolantele vor avea următoarele caracteristici tehnice: - window graphics din material plastic cu perforaţii pentru geamuri (se vede din interior înspre exterior, dar nu se vede din exterior în interior); - dimensiuni min. 2,20 m x 1,20 m Prestatorul va asigura serviciile de machetare, realizare şi montare a autocolantelor pe autobuzele indicate de autoritatea contractantă. g) Organizarea a 3 (trei) puncte mobile de informare şi promovare a evenimentului Ziua PORTIS a proiectului şi a iniţiativei CIVITAS Cele trei puncte mobile de informare şi promovare vor fi organizate în locaţiile indicate de autoritatea contractantă şi vor fi deservite de către prestator prin intermediul unui personal corespunzător, în vederea informării publicului cu privire la acţiunile desfăşurate în cadrul evenimentului şi pentru distribuirea de materiale informative în legătură cu proiectul PORTIS şi iniţiativa CIVITAS. Ofertantul va prezenta : Preţul serviciilor de organizare eveniment „Ziua PORTIS” exprimat în lei, cu TVA evidenţiat distinct, în vederea determinării valorii estimate a achiziţiei servicii de organizare eveniment „Ziua PORTIS”, în cadrul proiectului „PORT – CITIES : INNOVATION FOR SUSTAINABILITY”. Adresa de internet unde sunt publicate informaţiile cu privire la procesul de consultare a pieţei: www.e-licitaţie.ro
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Determinarea valorii estimate a achiziţiei servicii de organizare eveniment „Ziua PORTIS” 12.07.18
Achiziţionarea serviciului de proiectare Studiu de fezabilitate aferent obiectivului de investiţii "Lucrări tehnico-edilitare aferente blocuri ANL pentru tineri în vederea închirierii, Palazu Mare, etapa I". 18.05.20
Determinarea valorii estimate a achiziţiei servicii de organizare conferinţă internaţională în cadrul proiectului: "CERTOUR II FOR A BETTER SME MANAGEMENT" 16.04.20
Repere identitare dobrogene - 13 Decembrie, Sărbătoarea Etniei Tătare din România  
Serviciul de supervizare lucrări prin diriginţi de şantier aferent obiectivului de investiţii "Reamenajarea integrată a zonei pietonale din centrul istoric al Municipiului Constanţa-etapa II" , Cod Smis 129228 06.06.22
Determinarea valorii estimate a achizitiei de servicii instruire (curs Managementul calităţii în administraţia publică, curs Management public şi leadership, curs Planificare strategică) în cadrul proiectului „Creşterea capacităţii administrative a Municipiului Constanţa prin introducerea şi menţine 17.12.18
Serviciul de organizare evenimente  
Determinarea valorii estimate a achizitiei de servicii instruire “Auditor în domeniul calităţii” în cadrul proiectului „Creşterea capacităţii administrative a Municipiului Constanţa prin introducerea şi menţinerea sistemului de management al calităţii ISO 9001”. 17.12.18
Determinarea valorii estimate a achizitiei servicii de organizare evenimente (conferinţe) şi materiale informare, comunicare şi publicitate 28.06.18
Navă specializată SAR de căutare şi salvare pe mare pentru 50 de persoane salvate 10.12.20