Obiect consultare:
Determinarea valorii estimate a achiziţiei de:
a) servicii de gestionare şi exploatare ale complexurilor sportive, arenelor, stadioanelor şi bazelor sportive;
b) servicii organizare, promovare şi administrare evenimente sportive, culturale, sociale proprii precum şi asistenţă şi suport la evenimentele partenerilor;
c) servicii de promovare a imaginii şi marketing sportiv al Complexului Sportiv Naţi...
Obiect consultare:
Determinarea valorii estimate a achiziţiei de:
a) servicii de gestionare şi exploatare ale complexurilor sportive, arenelor, stadioanelor şi bazelor sportive;
b) servicii organizare, promovare şi administrare evenimente sportive, culturale, sociale proprii precum şi asistenţă şi suport la evenimentele partenerilor;
c) servicii de promovare a imaginii şi marketing sportiv al Complexului Sportiv Naţional Arena.
Descriere:
Arena Naţională găzduieşte la nivel national şi international, competiţii sportive estimate la o medie de 48 de meciuri anual.
Având în vedere complexitatea organizării evenimentelor sportive, frecvenţa în continua creştere a acestora şi potenţialul uriaş pe care Complexul Sportiv Naţional Arena îl poate avea în dezvoltarea şi promovarea Municipiului Bucureşti ca pol sportiv-social-cultural al României, este necesar să fie contractate:
a) servicii de gestionare şi exploatare ale complexurilor sportive, arenelor, stadioanelor şi bazelor sportive
- propunerea şi realizarea unui nou concept de exploatare al întregului Complex Sportiv Arena Naţională
- amenajarea unor spaţii sportive şi de recreere pentru cetăţeni accesibile gratuit în orice moment
-managementul şi gestionarea tuturor serviciilor existente şi contractate deja în cadrul Complexului Sportiv Naţional Arena în relaţia cu Primăria Municipiului Bucureşti
-identificarea rapidă a oricăror probleme apărute în funcţionarea Complexului Sportiv şi transmiterea acestora de îndată către Primăria Municipiului Bucureşti.
-amenajarea unor spaţii de birouri care să deservească personalul angajat.
b) servicii organizare, promovare şi administrare evenimente sportive, culturale, sociale proprii precum şi asistenţă şi suport la evenimentele partenerilor
- organizarea completă a evenimentelor proprii
- planificare, gestionarea şi configurare a programului evenimentelor
- asistenţă permanentă pe toată durata desfăşurării evenimentelor partenerilor prin gestionarea tuturor serviciilor care se pun la dispoziţia terţilor de către Primăria Municipiului Bucureşti
c) servicii de promovare a imaginii şi marketing sportiv al Complexului Sportiv Naţional Arena.
- crearea şi promovarea brandingului interior şi exterior (asocierea imaginii unei companii cu cea a Arenei Naţionale)
- introducerea Arenei Naţionale în circuitul turistic (tururi cu ghid şi tururi virtuale ale Stadionului, propunerea unui concept pentru crearea unui Muzeu al Sportului)
- valorificarea imaginii Arenei Naţionale în mediul online – creare de pagini de platforme de socializare, site web dedicat şi e-shop
- crearea unei baze de date cu cetăţenii prezenţi pe Arena Naţională şi a unui sistem cu alertă sms pentru notificarea lor despre evenimentele şi activităţile ce au loc la Arena Naţională
- promovarea ofertei comerciale a beneficiarului referitoare la tarifele practicate pentru serviciile şi acţiunile derulate în cadrul spaţiilor din incinta Complexului Sportiv Arena Naţională, inclusiv zona din interiorul stadionului (pub-uri pentru fani, magazine de suveniruri) etc;
- servicii de planificare şi dezvoltare a activităţilor de catering
- marketingul altor produse industriale şi de consum sau servicii prin folosirea promovării sportului (vânzare publicitate, promovare activităţi merchandising, PR)
Serviciile se impun a fi efectuate de un operator economic calificat, care dispune de personal instruit şi care va urmări în permanenţă îndeplinirea obiectivelor fixate şi îmbunătăţirea continua a calităţii serviciilor oferite clienţilor pentru a asigura profitabilitatea pe termen lung a locaţiei.