Stadionul Arena Naţională găzduieşte la nivel national şi international, competiţii sportive estimate la o medie de 48 de meciuri anual. De asemenea, conform H.C.G.M.B nr. 59/2017, Stadionul Arena Naţională poate fi gazdă sau poate organiza o multitudine de evenimente de profil sportiv, social, cultural, etc.
Având în vedere complexitatea organizării evenimentelor sportive, frecvenţa în continua creştere a acestora şi pot...
Stadionul Arena Naţională găzduieşte la nivel national şi international, competiţii sportive estimate la o medie de 48 de meciuri anual. De asemenea, conform H.C.G.M.B nr. 59/2017, Stadionul Arena Naţională poate fi gazdă sau poate organiza o multitudine de evenimente de profil sportiv, social, cultural, etc.
Având în vedere complexitatea organizării evenimentelor sportive, frecvenţa în continua creştere a acestora şi potenţialul uriaş pe care Stadionul Arena Naţională îl poate avea în dezvoltarea şi promovarea Municipiului Bucureşti ca pol sportiv-social-cultural al României, este necesar să fie contractate servicii de publicitate şi organizare de evenimente:
- Propunerea şi realizarea unui nou concept de exploatare al Stadionului Arena Naţională
- Amenajarea unor spaţii sportive şi de recreere pentru cetăţeni, accesibile gratuit
- Managementul şi gestionarea tuturor serviciilor existente şi contractate deja în cadrul Stadionului Arena Naţională în relaţia cu Primăria Municipiului Bucureşti (curăţenie, internet)
- Identificarea rapidă a oricăror probleme apărute în funcţionarea Stadionului Arena Naţională şi transmiterea acestora de îndată către Primăria Municipiului Bucureşti
- Amenajarea unor spaţii de birouri care să deservească personalul angajat
- Organizarea completă a evenimentelor proprii
- Planificare, gestionarea şi configurare a programului evenimentelor
- Asistenţă permanentă pe toată durata desfăşurării evenimentelor partenerilor prin gestionarea tuturor serviciilor care se pun la dispoziţia terţilor de către Primăria Municipiului Bucureşti
- Crearea şi promovarea brandingului interior şi exterior, (asocierea imaginii unei companii cu cea a Arenei Naţionale)
- Introducerea Arenei Naţionale în circuitul turistic (tururi cu ghid şi tururi virtuale ale Stadionului, propunerea unui concept pentru crearea unui Muzeu al Sportului)
- Valorificarea imaginii Arenei Naţionale în mediul online – creare de pagini de platforme de socializare, site web dedicat şi magazin online cu articole sportive şi produse tematice
- Crearea unei baze de date cu cetăţenii prezenţi pe Arena Naţională şi a unui sistem cu alertă SMS pentru notificarea lor despre evenimentele şi activităţile ce au loc la Arena Naţională
- Promovarea ofertei comerciale a beneficiarului referitoare la tarifele practicate pentru serviciile şi acţiunile derulate în cadrul spaţiilor din incinta Stadionului Arena Naţională, inclusiv zona din interiorul stadionului (pub-uri pentru fani, magazine de suveniruri) etc;
- Servicii de planificare şi dezvoltare a activităţilor de catering
- Marketingul altor produse industriale şi de consum sau servicii prin folosirea promovării sportului (vânzare publicitate, promovare activităţi merchandising, PR).